معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی

عکس جلد کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی

کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی نوشته‌ی خلیل حسینی سعی بر این دارد تا با بهره‌گیری از راهکار‌های تازه و جدید به شما کمک کند مهارت‌های خود را در جهت کنترل بازی شطرنج افزایش داده و به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

توصیه به یادگیری و آموختن آخر بازی به عنوان اولین مرحله برای آموزش حرفه‌ای شطرنج بسیار ارزشمند است. تنوع موجود در تکنیک‌های عملی انتهای بازی، ضرورت مهارت در کنترل و ادامه‌ی مناسب و همچنین امکان افزایش سریع مهارت و تقویت توانایی با کنترل تعداد کمی از مهره‌ها در این مرحله از بازی را می‌توان از جمله علل مهم این ادعا تعبیر نمود.

بنا بر اهمیت موضوع گفته شده اکنون کتاب حاضر در تلاش است تا به تحلیل آخر بازی بازیکنانی بپردازد که مهارت شگرفی در کنترل آخر بازی دارند. این بازی‌ها بر اساس سال تولد شطرنج‌بازان مورد نظر مرتب شده و اطلاعات کوتاهی نیز در رابطه با بازیکن و مسابقه‌ی مورد نظر بیان کرده است.

تنوع موجود در انتخاب بازی‌های این کتاب به حدی زیاد است که هر سلیقه استراتژیک را در بر گرفته و بازیکنان با هر گونه علاقه فردی در نوع بازی می‌توانند با مراجعه به بازیکن مورد نظر، از فرایند طراحی و پیاده‌سازی تم دلخواه خود در انتهای بازی مطلع شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درس‌های استراتژی
آخر بازی‌های بزرگان شطرنج
 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرزین
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-600-5017-07-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی

شیث رحیمی
۱۴۰۳/۱/۴
با درود سروران عزیز شطرنج باز و شطرنج دوست، من خود حرفه‌ای بازی نمیکنم اما چندان مبتدی هم نیستم، چیزی که باید از تجربه خودم از کل بازیهایی که کردم و آنچه در کتاب استراتژی‌های مدرن آخربازی گفته میشود روز بروز به این نتیجه میرسم، شطرنجبازی که میخواهد بطور آکادمیک و حرفه‌ای شطرنج بازی کند راهی ندارد و جز اینکه بر آخربازی مسلط شود لذا کتاب منظور کتابیست که اگر با دقت کمی چاشنی حوصله مطالعه و حداقل روزی دوساعت تمرین شود با این کتاب یقین دارم به آخر بازی مسلط خواهید شد. چون کتاب خیلی سلیس و روان توضیح داده و بنده بسیار پسندیدم امیدوارم برای شما عزیزان نیز مفید بفایده باشد. ارادتمند: شیث رحیمی
Hessamoddin Rajabi
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب برای کسایی که میخوان چطور از وسط به آخر بازی برسند مفید است
Ali Marzban
۱۴۰۲/۷/۲
کاملا بدرد بخور من تو اخر بازی خیلی مشکل داشتم
سجاد علیپور
۱۴۰۰/۷/۷
بسیار مفید و کاربردی برای سطح مبتدی تا متوسط
Ali Ganji
۱۳۹۹/۹/۲۵
کتاب بدرد بخوریه
Reza Shokri
۱۴۰۰/۳/۱۱
والا من خریدم اما هیچی نفهمیدم😁😁😁
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی

برای دریافت کتاب استراتژی‌های مدرن آخر بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.