معرفی و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

عکس جلد کتاب اسرار ذهن ثروتمند
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند، کمک می‌کند ذهنیت‌های کلیشه‌ای که در مورد پول درآوردن در ذهن دارید را تغییر دهید و الگوهای فکری موفق و تثبیت شده‌ای را جایگزین آن‌ها کنید. این راهنمای کاربردی که از پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری دنیاست، به شما می‌آموزد چطور مانند ثروتمندان فکر و عمل کنید و در مدتی کوتاه زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

خیلی‌ها برای رسیدن به سرمایه دست به کارهای زیادی می‌زنند و دارایی‌شان را ریسک می‌کنند. اما تقریباً اکثرشان شکست می‌خورند و آنچه را دارند می‌بازند. دلیل این شکست‌های ناامیدکننده چیست؟ تی هارو اکر (T. Harv Eker) تاجر موفق کانادایی دلیل اصلی این شکست‌ها را بیش از هر چیز ناشی از ذهنیت بازنده‌ی سرمایه‌گذار می‌داند. او معتقد است اگر روی یک طرح مشترک، هم یک فرد ثروتمند و هم فردی معمولی سرمایه‌گذاری کند، احتمال موفقیت شخص ثروتمند بیشتر است. زیرا او ذهنیت برنده و طرح مالی متفاوتی در سر دارد. همین باعث می‌شود که ریسکش جواب بدهد و به موفقیت برسد. اکر ایده‌هایش را در کتاب اسرار ذهن ثروتمند (Secrets of the Millionaire Mind) گردآوری کرده و ارائه داده است و با مطالعه‌ی آن می‌توانید شرایط مالی خودتان را تغییر دهید.

این کتاب حاصل تجربیات تی هارو اکر است. او در جوانی شکست‌های مالی متعددی را تجربه کرده و بارها به‌اجبار به خانه‌ی والدینش بازگشته است. آخرین باری که او در زیرزمین نمور و خراب خانه‌ی پدرش بود، با دوست ثروتمند پدرش هم‌کلام می‌شود. او به اکر نکته‌ای می‌گوید که زندگی‌اش را متحول می‌کند. اینکه اکثر ثروتمندان مثل هم فکر می‌کنند و برای اینکه موفق شوی باید آن‌ها را الگو قرار دهی و مثل آن‌ها فکر و عمل کنی. اکر با الهام از حرف‌های دوست پدرش، تصمیم می‌گیرد دوباره شانسش را امتحان کند. او فروشگاهی برای لوازم تناسب‌اندام تأسیس می‌کند که جزو اولین فروشگاه‌های آمریکای شمالی به‌شمار می‌رفت. خیلی زود موفق می‌شود چندین شعبه‌ی دیگر هم در سرتاسر کشور باز کند. به‌این‌صورت به ثروتی کلان دست می‌یابد، اما سوءمدیریت باعث می‌شود سرمایه‌اش را از دست بدهد. او مسیری را که طی کرده مرور و اشتباهاتش را دوباره بررسی می‌کند و به یک نظریه‌ی مهم می‌رسد: نظریه‌ی «ذهن ثروتمند». این تئوری در وهله‌ی اول زندگی خود اکر را متحول کرد و ظرف کمتر از سه سال او را به میلیون‌ها دلار سرمایه رساند. او این نظریه را در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به طور کامل تشریح می‌کند.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده: اکر در بخش اول طرح اولیه‌ی پولی را که در ذهن همه‌ی ما وجود دارد، تشریح می‌کند و عملکرد آن را توضیح می‌دهد. تی هارو اکر اعتقاد دارد این طرح در ذهن آدم‌های معمولی، حالتی کلیشه‌ای و نامناسب دارد. او این وضعیت را به یک نوع بیماری تشبیه می‌کند اما معتقد است این بیماری حتماً درمان دارد. درمانش این است که این طرح را بشناسید، در آن تجدیدنظر کنید و به نحوی آن را رشد و ارتقا دهید. در قسمت دوم کتاب اسرار ذهن ثروتمند که پرونده‌ی ثروت نام دارد، اِکر هفده پرونده را پیش روی ما قرار می‌دهد تا دقیقاً ببینیم که یک فرد ثروتمند چطور فکر می‌کند. هر پرونده‌ ثروت، مراحلى عملى دارد تا بتوانیم آن را در دنیای واقعی تمرین کنیم و مهارت مالی‌مان را افزایش دهیم.

انتشارات نسل نواندیش کتاب اسرار ذهن ثروتمند را با ترجمه‌ی مرتضی ذوالانوار چاپ و عرضه نموده است.

جوایز و افتخارات کتاب اسرار ذهن ثروتمند

  • رتبه‌ی 1 لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • رتبه‌ی 1 لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری وال‌استریت ژورنال
  • رتبه‌ی 1 لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های یواس‌اِی تودِی

نکوداشت‌های کتاب اسرار ذهن ثروتمند

  • اِکِر مولتی‌میلیونر به ما یاد می‌دهد که چطور ثروتمند شویم... کتاب او نصیحت‌هایی انگیزه‌بخش و نگاهی ارزشمند دارد. (بوک‌لیست)
  • این کتاب کاربردی‌ترین، متقاعدکننده‌ترین و قدرتمندترین کتابی است که تاکنون در مورد ثروتمند شدن خوانده‌اید. (برایان تریسی)
  • اگر می‌خواهید خیلی سریع به سطح جدیدی از موفقیت برسید، هر کلمه از این کتاب عمیق را به خاطر بسپارید. (لیندا فورسایت، مدیر)
  • هارو اکر یکی از خارق‌العاده‌ترین سخنرانان و مربیان امروز دنیاست. (مارک ویکتور هنسن، نویسنده)
  • من اثر اکر را سال‌ها ستوده‌ام و این کتاب را به هر کسی که می‌خواهد ثروتش را افزایش دهد اکیداً توصیه می‌کنم. (جک کانفیلد، مؤلف)

کتاب اسرار ذهن ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ذهنیت‌تان در مورد ثروت تغییر کند و راه‌های کسب سرمایه را بیاموزید، مطالعه‌ی این کتاب به شما توصیه می‌شود.

با تی هارو اکر بیشتر آشنا شویم

تی هارو اکر (متولد 1954) تاجر، مؤلف و سخنران انگیزشی مطرح کانادایی است که به خاطر کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» به شهرت دست یافت. این کتاب که دربردانده‌ی ایده‌های او در مورد ثروتمند شدن است، فروش بسیار بالایی داشت. اکر در جوانی از کانادا به آمریکا مهاجرت کرد و چند سالی کارهای مختلفی را پیش گرفت که در همگی آن‌ها شکست خورد. در نهایت تصمیم گرفت فروشگاه لوازم تناسب اندام تأسیس کند. این ایده کاملاً موفق بود و او به واسطه‌ی این کسب‌وکار خیلی زود به ثروت زیادی دست پیدا یافت. اگرچه کمی بعد شکست خورد، اما دست از تلاش برنداشت و با مرور شیوه‌های ثروتمند شدن، دوباره میلیونر شد. کتاب «سرعت ثروت» دیگر اثر تی هارو اکر است.

جملات برگزیده کتاب اسرار ذهن ثروتمند

  • دلیل اول براى اینکه مردم آنچه را مى‌خواهند به دست نمى‌آورند، این است که آن‌ها نمى‌دانند چه مى‌خواهند.
  • قانون درآمد: طبق وضعیت بازار براساس ارزشى که دارید به شما پول پرداخت خواهد شد.
  • براى آنچه طالب آن هستى دعاى خیر کن.
  • اگر مى‌گویید باارزش هستید، هستید، اگر مى‌گویید بى‌ارزش هستید، بى‌ارزشید و در هر صورت، شما هستید که در داستان خود زندگى خواهید کرد.
  • براى هر دهنده‌اى باید گیرنده‌اى و براى هر گیرنده‌اى باید دهنده‌ای باشد.

در بخشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند می‌خوانیم

اخیراً با یک مشاور روابط عمومى که از من مى‌خواست ماهیانه به او چهارهزار دلار بدهم، سروکار داشتم. از آن خانم پرسیدم: «در مقابل این چهارهزار دلار به من چه خواهد رسید؟» او پاسخ داد: «حداقل شاهد بیست‌هزار دلار پوشش مطبوعاتى براى هر ماه خواهید بود.» گفتم: «اگر این نتیجه یا موردى نزدیک به آن را به دست نیاورد چى؟» جواب داد که خیلى مقید به زمان است، بنابراین استحقاق این مبلغ را دارد.

من در جواب گفتم: «من علاقه‌اى براى پول دادن بابت وقت به شما ندارم. من علاقه‌مندم براى یک نتیجه مخصوص به شما پول بدهم و اگر آن نتیجه را به دست نیاورید پس چه لزومى دارد که من به شما پولى پرداخت کنم؟ از طرف دیگر، حتى اگر نتایجى بزرگ‌تر هم به دست بیاید، پول بیشترى به شما پرداخت خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟ من پنجاه درصد از ارزش هر رسانه‌اى را که بتوانید به دست بیاورید به شما مى‌دهم. براساس ادعاى شما، این به معناى آن است که ماهیانه به شما ده‌هزار دلار مى‌دهم که دوبرابر این مبلغ درخواستى شماست.»

آیا او قبول کرد؟ نه! آیا او ورشکسته است؟ قطعاً و تا آخر عمر هم ورشکسته خواهد ماند؛ مگر اینکه متوجه شود براى ثروتمند شدن لازم است براساس نتایج به‌دست‌آمده به او پول پرداخت شود. آدم‌هاى فقیر با وقت خودشان تجارت مى‌کنند. مسئله‌اى که براى این راهکار وجود دارد این است که وقت شما محدود است. یعنى اینکه شما به دلیل قانون شماره یک ثروت که مى‌گوید «هیچ‌وقت براى درآمد خود سقف نگذارید»، درنهایت ورشکست خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب

تحسین‌های تى. هارو اِکِر برای نوشتن کتاب اسرار ذهن ثروتمند
درباره هارو اِکِر
هارو اِکِر کیست و چرا باید این کتاب را خواند؟
بخش اول. طرح اولیه پول در ذهن
چرا داشتن طرح اولیه پول در ذهن مهم است؟
ریشه‌هاست که میوه‌ها را مى‌سازند
چهار مربع زندگى
عبارت‌هاى بیانى رازهایى قوى براى ایجاد تغییر هستند
منظور از طرح اولیه پول در ذهن شما چیست و این طرح چگونه تشکیل مى‌شود؟
چگونه تربیت شدن کلامى را با استفاده از ارکان تغییر در ذهن خود تغییر دهیم؟
چگونه الگوبردارى را با استفاده از ارکان تغییر در ذهن خود متحول کنیم؟
چگونه اثر رویدادهاى خاص را با استفاده از ارکانِ تغییر در ذهن خود متحول کنید؟
طرح اولیه‌اى که شما براى پول در ذهن خود دارید روى چه نکاتى تنظیم شده است؟
بخش دوم. پرونده‌هاى ثروت
هفده تفاوت در نحوه‌ فکر کردن افراد ثروتمند و افراد فقیر یا متوسط
پرونده ثروت 1
پرونده ثروت 2
پرونده ثروت 3
پرونده ثروت 4
پرونده ثروت 5
پرونده ثروت 6
پرونده ثروت 7
پرونده ثروت 8
پرونده ثروت 9
پرونده ثروت 10
پرونده ثروت 11
داستان موفقیت سیان نیتا
پرونده ثروت 12
پرونده ثروت 13
جایزه ویژه
پرونده ثروت 14
داستان موفقیت کریستیان کلوزر
پرونده ثروت 15
پرونده ثروت 16
داستان موفقیت اندرو ویلتون
پرونده ثروت 17

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده
مترجممرتضی ذوالانوار
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات279
زبانفارسی
شابک978-964-4121-25-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار ذهن ثروتمند

مهدی نصیری
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با سلام به نظر بنده کتاب فوق کتابی بسار عالی و آموزنده در زمینه کسب و‌کار و فروشندگی می‌باشد چون بر عکس بسیاری از دیگر کتب که بیشتر جنبه تجربی دارند اما نویسنده آقای هارو اکر توانسته بسیار شفاف و واضح تجربیات خود را به خواننده منتقل کند و پیچیدگی‌های دیگر نوشته ها را با خود به خواننده منتقل نکرده است و این به نظر بنده از مهمترین شاخصه‌های این کتاب می‌باشد یعنی کتابی است بسیار عملی و در کل خواندن آن را به جد به دوستان عزیزم به ویژه به کسانی که به دنبال شغل فروشندگی و بازار آزاد هستند توصیه می‌نمایم.
سیداحمدرضا حسینی
۱۴۰۲/۷/۱۷
کتاب بسیار مفیدی است. یک نکته‌ای که در مورد این سبک کتاب‌ها وجود دارد این است که در دنیا هیچ کتابی وجود ندارد که دقیقا با شرایط شما منطبق باشد و دقیقا بگوید که چه متدی را انجام بدهید و چه راهی را بروید که ثروت مند شوید و این خود شمایید که در نهایت باید راه پولدار شدن را با توجه به شرایط مختص به خودتان پیدا کنید....
نادیا شکوری
۱۴۰۳/۱/۵
آگاهی شروع تغییره، این کتاب در رابطه با تغییر نگرش‌های ناکارآمد افراد در رابطه با پول و درامد منبع بسیار کمک کننده و غنی هست. فکر میکنم این کتاب برای افرادی که حس میکنن از هیچ تلاشی فروگذار نکردن در زندگی و با این حال به اندازه کافی و منصفانه برداشتی از زندگی و کارشون نداشتند بسیار ارزشمند و یاری رسان خواهد بود
Jazy Sh
۱۴۰۲/۵/۲۲
بهترین کتابی که در زمینه باور‌های محدود کننده‌ی مالی خوندم خیلی درموردش تو اینترنت شرچ میزدم اما اصلا چیز درست حسابی نمیتونستم پیدا کنم که بخونم مقاله‌ها و مطالب همه تکراری و کپی شده و ترجمه از سایت‌های انگلیسی بودن خوبه که این کناب رو پیدا کردم از همه نظر عالی واضح توضیح میده ۵ ستاره میدم
پروین مفاخری
۱۴۰۳/۱/۵
یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم و خیلی خوندن این کتاب رو به بقیه پیشنهاد میکنم چون نویسنده در قالب یک داستان زیبا مفاهیم خیلی ارزشمندی رو به یک زبان سلیس و روان بیان میکنه که برای اکثریت میتونه قابل فهم باشه.
Mahya
۱۴۰۲/۹/۶
کتاب اسرار ذهن ثروتمند، خیلی از گره‌های ذهنی من را نسبت به پول باز کرد، عادات و رفتارهایی که اصلا فکر نمی‌کردم مانع رسیدن من به پول هستند را به من شناخت و در کل نگرش من را نسبت به پول و چگونگی رسیدن به آن را، عوض کرد
zavosh parvizi
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
سلام میخوام استارته خوندنشو بزنم و طبق تحقیقاتی ک کردم کاملترین کتاب با راهکار هست و با عمل کردن ب آموزهای این کتابه مقدس خداروشکر صدرصد روز ب روز ثروتمندتر خواهم شد
Ali
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خواندن این کتاب نه برای یک بار بلکه چندین بار حداقل پنچ بار توصیه میشه. برای من که خیلی کمک کننده بود و قصد دارم ماهی یک بار آن را مطالعه کنم.
مجید آقاجانی
۱۴۰۲/۱/۱۸
من کتاب‌های انگیزشی و روان شناسی زیادی خواندم. با جرات می‌توانم بگویم بهترین کتابی که هم جنبه آموزشی و هم عملی باشه، کتاب اسرار ذهن ثروتمند هست.
احمد مؤذنی
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب خیلی ارزشمندیه. در کنار کتاب بخواهید تا عطا شود و کتاب آرزوی تو دستور اوست. تکمیل کننده‌ی اطلاعات مطالعه کنندگان هستند.
سمیه محبوبی راد
۱۴۰۳/۱/۲۰
این کتاب فوق العاده بود تمرین‌هایی داره عالی هست انشاالله با انجام دادنشون به ثروت شادی آرامش برسم توصیه میکنم حتما بخونیدش
حسن جامی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب بسیار عالیه خواندن ان رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم اونایی که برای پیشرفت خود ارزش قایل هستند برای شروع کتاب بسیار مناسبی هست
مصطفی حاتمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
با سلام و خسته نباشد
کناب بسیار خوب و مفیدی است مخصوصا که در باره‌ی پول و ثروت بسیار نکات اموزنده‌ای دارد
باتشکر از سایت
Mlmlml
۱۴۰۲/۹/۲
کتاب خیلی خوبی بود مطالب خیلی مفیدی داره مطالب این کتاب رو میلیونی در فضای مجازی به فروش میرسه توصیه میکنم بخونیدش من که لذت بردم
رضامردانی
۱۴۰۳/۱/۲۸
من این کتاب را خواندم فهمیدم چه قدر راه را اشتباه رفته بودم خیلی خیلی عالیه پیشنهاد میکنم بخوانید
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب اسرار ذهن ثروتمند

برای دریافت کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.