معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت جذب ثروت: چگونه ثروت را جذب کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی قدرت جذب ثروت: چگونه ثروت را جذب کنیم؟
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت جذب ثروت: چگونه ثروت را جذب کنیم؟

کتاب صوتی قدرت جذب ثروت نوشته‌ی ژوزف مورفی راهنمایی ساده و عملی برای کسانی‌ست که قصد دارند روش‌های جذب ثروت را بیاموزند و در زمانی کوتاه به فراوانی دست پیدا کنند. جذب پول و فراوانی اساسی‌ترین حق شماست! پس وقت آن رسیده که با گوش سپردن به این اثر کاربردی از نظر ذهنی، معنوی و مالی رشد کنید و به آنچه که همیشه آرزوی آن را در سر می‌پروراندید، دست یابید.

درباره کتاب صوتی قدرت جذب ثروت:

اصول و قواعد محکم و تغییرناپذیری در باب علومی همچون منطق، ریاضیات و علوم تجربی وجود دارد که از قرن‌ها قبل توسط دانشمندان بیان شده و اهل علم آن را مورد پذیرش قرار داده‌اند. در رابطه با جذب ثروت نیز قوانینی وجود دارد که جز با به‌کارگیری آن‌ها نمی‌توان به پول و درآمد دست پیدا کرد. ژوزف مورفی (Joseph Murphy) در کتاب قدرت جذب ثروت (How to Attract Money) به شما نشان می‌دهد که چگونه با رعایت چندین نکته‌ی ساده و تغییر طرز فکر و شیوه‌ی نگرش خود، می‌توانید تغییر چشم‌گیری در وضعیت مالی خود رقم بزنید.

این حق شماست که ثروتمند باشید. این اولین نکته‌ای‌ست که باید به یاد بسپارید. قوانینی که در این کتاب بیان شده شما را در رقم زدن زندگی شاد و آسوده یاری خواهند کرد. مهم نیست در چه طبقه‌ی اجتماعی قرار دارید و یا معلومات شما چقدر است؛ بلکه با هر مقدار درآمد و از هر طبقه‌ی اجتماعی می‌توانید از این اثر بهره ببرید. کافی است به نیروی درونی خود باور داشته باشید و قدرت خود را در راه رسیدن به خواسته‌هاتان به کار ببرید. پس از مطالعه‌ی این کتاب نگرشی جدید پیدا خواهید کرد که نه تنها یاری‌رسان شما در زمینه‌ی امور مالی خواهد بود، بلکه نتایج شگفت‌انگیزی را در تمامی بخش‌های زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

نسخه‌ی چاپی این اثر اولین بار در سال 1955 منتشر شد و از آن زمان تاکنون مورد استقبال گسترده‌ی مخاطبان قرار گرفته و توانسته الهام‌بخش افرادی باشد که قصد دارند به ثروت برسند. این کتاب توانسته زندگی بسیاری را دگرگون کند و به همین دلیل است که گوش سپردن به آن را نه یک بار، بلکه چندین مرتبه پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب صوتی قدرت جذب ثروت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب راهنمای کسانی است که قصد دارند در مدتی کوتاه به آرزوی همیشگی خود برسند و با کمک قانون جذب شیوه‌های ثروتمند شدن را یاد بگیرند.

با ژوزف مورفی بیشتر آشنا شویم:

او یکی از موفق‌ترین نویسندگان و سخنرانان حوزه‌ی رشد و توسعه‌ی فردی‌ست. ژوزف مورفی سال‌های زیادی را به مطالعه‌ی ادیان بزرگ جهان اختصاص داد و در نهایت به این نتیجه رسید که قدرتی لایتناهی وجود دارد که زندگی انسان‌ها را متحول می‌سازد.

او یکی از محبوب‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری‌ است که از نوشته‌هایش استقبال بی‌نظیری صورت می‌گیرد. از دیگر آثار ژوزف مورفی می‌توان به کتاب «قدرت ناخودآگاه ذهن و ساختن تقدیر و سرنوشت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت جذب ثروت می‌شنویم:

هر کسی می‌تواند پول کافی داشته باشد، اما این برای زندگی ما کافی نیست. مطمئنا آن‌ها کسانی هستند که می‌خواهند به فراوانی برسند و موارد اضافه بر نیاز خود را بدست آورند. او باید آن را داشته باشد.

انگیزه‌ها، تمایلات و خواسته‌های ما برای غذا، لباس، خانه، ابزارهای بهتری از حمل و نقل، ظاهر بهتر و نسل بهتر، همگی فراوانی‌هایی هستند که خداوند به ما هدیه داده است و همگی آن‌ها خوب هستند. هنوز ما ممکن است این خواسته‌ها، تمایلات و آرزوهای خودمان را در جهت اشتباه هدایت کنیم، در نتیجه اثرات شرارت آور و منفی در زندگی ما آشکار خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
67 دقیقه
فصل اول: ثروتمند بودن حق شماست
59 دقیقه
فصل دوم: مسیر رسیدن به ثروت
20 دقیقه
فصل سوم: درباره‌ی دکتر ژوزف مورفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت جذب ثروت: چگونه ثروت را جذب کنیم؟
نویسنده
مترجمنیلوفر شریف پور
راویآبتین ممدوح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت جذب ثروت

رضادانشفر
۱۴۰۲/۳/۲
بادرود وسپاس کتابی بسیارمفید و روشنگراست و گویای این که هرانسان ناخدای کشتی خوداست. امیدوارم همه بتوانند با هر باوری که دارد ازنشانه‌های کیهانی استفاده کرده و کشتی خود را به ساحل امن و آرامش برساند. باز هم سپاس از تلاش شما عزیزان.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۱۴
کتابی قدرتمند از یک نویسنده‌ی قوی. عالی بود، محتوای کتاب هر چند کوتاهه ولی مفید هستش و بیانی روان و قابل فهم داره. از تهیه کنندگان تشکر می‌کنم که کتاب خوبی رو برامون فراهم کردندو سپاس از کتابراه و تیم خوبش.
حسین غیاثی
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب قدرت جذب ثروت خوب بود ولی چون من کتاب قدرت ذهن ناخوداگاه همین نویسنده بزرگوار رو خونده بودم بنظرم اون کتاب خیلی از این کتاب قوی تره و نویسنده بیشتر سعی کرده قواد استفاده شده در اون کتاب رو اینجابکار ببره
ساسان بهرامی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتاب بسیار خوبی هست و به زیبایی در زمینه قانون جذب و فراوانی ثروت و نعمتها و روشهای ایمانی جهان به ما نشان میدهد و کمک میکند
و یادآوری میکند ذهن ما سرآغاز تمام دریافت‌ها و یا کمبودهای ماست
aida
۱۴۰۲/۹/۸
تقریبا میشه گفت این کتاب ۲۰ درصد از کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها بود و به نظرم اون خیلی واضح تر و گسترده تر توضیح میده اکثر سخنرانی‌های نلسون ماندلا توی همه کتاب‌های انگیزشی تکرار میشه
davood rahimi
۱۴۰۲/۱/۴
همه چیز به طرز نگاه و طرز فکر و هدفهای ما بستگی دارد، اول باید طرز فکرمان و ذهنیمان و اولویت هایمان را تغییر دهیم و بعد موفقیت.
آرزو حمیدی
۱۴۰۱/۷/۱۱
با تشکر از کتابراه و تمام تیم پرقدرت آن
واقعا اساسی‌ترین حق هر انسان ثروتمند شدن است که این کتاب به زیباترین شکل آن را توضیح میدهد
F .... M
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
کلن کتاب‌های ژوزف مرفی و عقاید ایشون رو دوست دارم.... مفید بود
Amirhossein
۱۴۰۲/۶/۵
شاید اولش رعایت کردن سخت باشه ولی با تکرار مکرر نهادینه میشه و خلقو خوی آدم عوض میشه
مهوش مولودی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب خوبیه عالیه جای بارهاا شنیدن رو داره. تفکرات درست رو پایه گذاری میکنه من دوستش داشتم
قاسم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
کتابی با انگیزه‌های درونی و اعتقادی نوشته شده و بسیار مفید می‌باشد. متشکرم از کتابراه
جمال علیپور
۱۴۰۱/۷/۱۱
عالی بود
چقد خوبه ک کتابها در این زمینه و توسعه فردی بصورت صوتی موجود هست تشکر از کتابراه
لاله نامداری
۱۴۰۲/۴/۷
عالی بود و من عاشق کتاب شدم و دوباره میخوام گوش بدم حتما حتما.
مهدیه زارعی
۱۴۰۲/۴/۴
عالی بود و جذاب علاقه مند شدم به خوندن این موضوع از کتابا خیلی خوب بود
امیر حسین سلگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بسیار عالی و مفید
ارزش وقت گذاشتن و با دقت گوش دادن را دارد😍
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت جذب ثروت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.