معرفی و دانلود کتاب اسرار طول عمر: صدها راه برای برخورداری از یک زندگی طولانی

عکس جلد کتاب اسرار طول عمر: صدها راه برای برخورداری از یک زندگی طولانی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار طول عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار طول عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار طول عمر: صدها راه برای برخورداری از یک زندگی طولانی

کتاب اسرار طول عمر نوشته‌ی مائوشینگ نی، با تلفیق خرد شرق با آخرین پیشرفت‌های علمی غرب، مجموعه‌ای از راهکارها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا زندگی شما را طولانی‌تر، سالم‌تر و بسیار بسیار شادتر کند.

درباره‌ی کتاب اسرار طول عمر:

میان ما انسان‌ها چه کسی نمی‌خواهد عمری طولانی داشته باشد؟ میل برای زنده‌ ماندن در درون‌مان وجود دارد. ما نیز همانند حیوانات برای محافظت از خودمان در برابر خطرات، از روی غریزه‌مان عمل می‌کنیم. بدن‌هایمان به عنوان یک موجود زنده برای مبارزه با بیماری و شفای زخم‌ها از دفاعی طبیعی برخوردار است. ما به عنوان موجودات اجتماعی، مشتاقانه امیدواریم که تولد و رشد نسل‌های جدید را مشاهده کنیم.

همه‌ی ما تفاوت‌های ظاهراً مرموز در بین افراد را در نظر می‌گیریم - چرا برخی از مردمی که در شصت سالگی‌شان هستند در برابر سندروم‌های مرتبط با سن، از پا در می‌آیند در حالی که افراد دیگری هستند که تا بیش از 100 سالگی هم زندگی می‌کنند؟ ما درباره‌ی حوادث اسرارآمیز دیگری که به آن‌ها تحمیل شده‌اند تعمق می‌کنیم که تحت عنوان "سرنوشت" خوانده می‌شوند، مثلاً افرادی که سالم هستند و در اثر جراحات وارده به بدن یا عناصر محیطی می‌میرند.

جنبه‌ی مهم دیگر از طول‌ عمر شفابخشی است. در برخی مواقع، به خاطر عامل‌هایی که فراتر از کنترل‌تان هستند، شما بیمار می‌شوید. نحوه‌ی کنترل این بیماری تأثیر قابل توجهی در طول‌ عمر شما خواهد داشت. بنابراین، به دنبال طبیبانی باشید که مایل به ادغام سنت‌های طبی معاصری مثل طب‌ سوزنی بوده و همچنین به دنبال درمان‌های گیاهی باشند و زمانی را به آموزش شما اختصاص دهند، به سؤالات‌تان پاسخ گویند و شما را در مسیر هدف طول‌ عمرتان راهنمایی کنند. همان طور که شما کتاب اسرار طول عمر (Secrets of longevity) را می‌خوانید بیشتر از سلامتی‌تان آگاه شده و در اولین فرصت به دنبال درمان هستید، قبل از اینکه دچار یک بیماری جدی شوید.

آموزشی که کتاب اسرار طول‌ عمر ارائه می‌کند در پنج فصل تقسیم شده است. با در نظر گرفتن جنبه‌های دیگری از زندگی‌تان، شما قادر خواهید بود تا تغییراتی را به وجود بیاورید که برای برخورداری از انرژی زیاد، حافظه‌ای خوب، سرماخوردگی کمتر، آرامش بیشتر، خواب مفید بیشتر، روابط جنسی بهتر، بیماری‌های کمتر و منافع دیگر نیاز است. سرانجام در فصل آخر همه موارد را گرد هم بیاورید چراکه آنچه را که خوانده‌اید شما را تشویق می‌کند تا تکنیک‌های سلامتی و تمریناتی را که یاد گرفته‌اید، با هم ترکیب کنید. درواقع با به کارگیری نکات گفته شده در کتاب حاضر، هر کسی که می‌خواهد از یک زندگی طولانی، سالم و شاد برخوردار شود، این توانایی را دارد تا به هدف خود برسد.

کتاب اسرار طول عمر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه‌مندید تا عادات سالم را در خود پرورش دهید و از این راه زندگی طولانی‌مدتی داشته باشید، این کتاب برای شماست.

با مائوشینگ نی بیشتر آشنا شویم:

او سی‌وهشتمین نسل از طب سنتی چین است، مرجعی قدرتمند براساس طب ضد پیری تاتوئیستی و نویسنده‌ کتاب اسرار طول عمر. مائوشینگ نی (Maoshing Ni) بنیان‌گذار دانشگاه یوسان و تائوی سلامتی است، مرکزی که در امر تغذیه، طب چینی و طب سوزنی مورد تحسین واقع شده. دکتر مائو متخصص سلامت طبیعی در Yahoo است.

در بخشی از کتاب اسرار طول عمر می‌خوانیم:

از کوه‌های ناهموار آمریکا تا دهکده‌های سرسبز اکوادور، کوه‌پایه‌های بکر هیمالیا تا جزیره‌ی آرام اوکیناوا، تصادفی نیست که صدساله‌ها در سراسر جهان به صورت گروه‌ای زندگی می‌کنند. این شانگریلاها همه‌شان خصوصیات مشترکی دارند - هوای پاک و تازه، آب خوب، استرس کم، جوامع کوچک و جمع و جور، و طبیعتی ویران‌نشده. وقتی موضوع طول‌عمر به میان می‌آید، محیط نیمی از معادله است.

بیشتر مردم در جهان باید با عوارض جانبی پیشرفت مدرن مقابله کنند: یورش آلودگی و سموم. پیشرفت علم و تکنولوژی موجب ارتقای راحتی، سلامت، و مراقبت پزشکی شده که به افزایش امید به زندگی در سراسر جهان کمک کرده. اما دستاوردهای کیفیت و طول‌عمر توسط سموم تولیدشده‌ی محصولات جانبی حاصل از قدرت صنعتی خودمان کاهش یافته.

اساس دست‌یابی به سلامتی استثنایی هماهنگی با محیط‌تان است. ما نه تنها محیط خود را برای خودمان سرطانی کرده‌ایم، بلکه همچنین زندگی را برای ارگانیسم‌های دیگر نیز سخت کرده‌ایم. از آغاز انقلاب صنعتی، صدها هزار نوع زندگی گیاهی از روی سیاره‌مان محوشده‌اند و این بخاطر فعالیت‌های انسانی است. اما اگر ما به نشانه‌های اخطار توجه نکنیم، سرانجام خودمان را خاموش خواهیم کرد. این برای اهداف طول‌عمر شما کار زیادی نمی‌کند.

هماهنگی با محیط همچنین در حوزه‌های ظریف اِعمال می‌شود. انرژی‌هایی که از سطح سیاره‌مان عبور می‌کنند مدت‌هاست که توسط حکیمان چینی کشف‌شده‌اند. این کار و کرد - نامرئی اما با یک تاثیری قدرتمند روی سلامتی، تندرستی، و موفقیت در زندگی‌مان - به عنوان فنگ‌شویی (feng shui) نامیده می‌شود، یعنی "باد و آب". مشابه با تمرین بازگرداندن جریان به مریدین‌های (نصف‌النهار) بدن در طب‌سوزنی، همسوییِ زندگی و محیط کارتان با مریدین‌های زمین موجب یک جریان انرژی مثبت در زندگی‌تان خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: چه می‌خوریم - رژیم غذایی و تغذیه
فصل 2: چگونه بهبود می‌یابید - گیاهان دارویی، درمان‌ها، و اکسیرها
فصل 3: کجا هستید - محیط، بوم‌شناسی و اجتماع
فصل 4: چه کاری انجام می‌دهید - ورزش، سبک زندگی و جوان‌سازی
فصل 5: شما کی هستید - ژنتیک، روابط، عشق، تمایلات جنسی و ایمان
فصل 6: همه را گرد هم بیاورید - دست‌یابی به یک زندگی کامل و میراث شخصی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار طول عمر: صدها راه برای برخورداری از یک زندگی طولانی
نویسنده
مترجمعلی زارعی سلمانی
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-486-743-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار طول عمر

soraya tad
۱۴۰۳/۱/۱
مشخصا نویسنده برای تهیه‌ی این کتاب، دقت و زحمت زیادی کشیده. کتاب پر از نکات ریز و کاربردی هست که در زندگی روزمره میشه استفاده کرد.
مجید Tav
۱۴۰۱/۱/۵
بخشی از کتاب را خواندم، بنظرم بسیار مفید و مشخص است نویسنده در کار خودش تسلط و تجربه دارد...
Mohammad Darvishi
۱۴۰۱/۲/۲۵
کتابی مفید با نکاتی آموزنده و قابل تامل برای رعایت آداب تغذیه و سبک زندگی.
فرید فروزنده
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتاب خوبی بود من خوندم و پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب اسرار طول عمر

برای دریافت کتاب اسرار طول عمر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.