معرفی و دانلود کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره

عکس جلد کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره
قیمت:
۵۹۰۰۰ 41300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره

اگر دوست دارید به بیداری معنوی دست پیدا کنید و نسبت به سختی‌های زندگی به پذیرش برسید، کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش را گوش کنید. جف فاستر در این کتاب راه‌هایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید با آگاهی تصمیم بگیرید و به آرامش برسید.

درباره کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش:

آیا فکر می‌کنید برای اینکه در زندگی مسیر درستی را پیش بگیرید، به محافظت نیاز دارید؟ آیا برای دستیابی به معنویت راستین مسیر دشواری را باید طی کرد؟

جواب این سوالات یک «نه» قاطع است! اکثر افراد تصور می‌کنند برای بیداری معنوی باید از خودشان مراقبت کنند. در صورتی که اصلا چنین نیست. جف فاستر عقیده دارد شخصیت واقعی شما به قدری آزاد و دوست‌داشتنی و پذیرنده است که هر کاری را نیاز است می‌توانید بدون ترس انجام دهید. او در کتاب عمیق‌ترین پذیرش (The deepest acceptance) پیام مهمی به شما می‌رساند. اینکه: «زندگی نمی‌تواند به شما صدمه بزند، زیرا شما زندگی هستید.»

با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که باید لحظهٔ حال را مثل یک دوست عزیز در آغوش بگیرید تا بتوانید ماجراجویی واقعی زندگی را آغاز کنید. همچنین به این درک مهم و ارزشمند می‌رسید که واقعاً چه کسی هستید و رؤیایتان چیست. نویسنده با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا به پذیرش کامل نسبت به لحظهٔ حال برسید.

کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش شامل مجموعه‌ای از بینش‌هایی می‌شود که جف فاستر آن‌ها را در اختیار شما قرار داده است. با کمک این بینش‌ها می‌توانید زندگی را به همان شکل که هست بپذیرید و آن را در آغوش بگیرید. کافی است دست از تلاش بردارید تا به آن چیزی که حقیقتاً آرزویش را دارید دست پیدا کنید.

نکوداشت‌های کتاب عمیق‌ترین پذیرش:

- کتاب راهنمای زیبایی برای زیستنی بدون ترس و همراه سادگی که در هر لحظه از زندگی ما وجود دارد. (Judith Blackstone)
- خردمندانه، گسترده، و دوست‌داشتنی. آموزه‌هایی که می‌توانند قلب را آزاد کنند. (Jack Kornfield)
- در این کتاب روایت عمیقی وجود دارد: حضوری زنده و دلسوزانه که شما را به بیداری در لحظه دعوت می‌کند. (تارا براش - روان‌شناس آمریکایی)
- جف با این کتاب صادقانه و روشنگر به چیزهای شگفت‌انگیزی دست یافته است. چیزهایی که به نفع همه ماست و نور حقیقت را به زندگی‌مان وارد می‌کند. (Stephen Gawtry)

کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش مناسب چه کسانی است؟

اگر رؤیایی در سر دارید و در آرزوی رسیدن به آن هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

با جف فاستر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و مربی معنوی در سال 1980 و در لندن به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته اخترفیزیک و در دانشگاه کمبریج ادامه داد و در همان جا فارغ‌التحصیل شد. جف فاستر (Jeff Foster) پس از اتمام تحصیلات دچار مشکلات روحی و جسمی فراوانی شد و به افسردگی مبتلا شد. وی در نهایت در سال 2006 و در 26 سالگی به بیداری معنوی رسید و در حال حاضر به یکی از جوان‌ترین استادان معنوی جهان تبدیل شده است. کتاب دیگر او «شگفتی وجود» نام دارد که در آن با زبانی طنز درمورد روبه‌رویی با خود واقعی‌تان صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش می‌شنویم:

ترس از مطرود شدن، ظاهراً در روان بشر بسیار عمیق است. یک فرد مطرود به ‌معنای دقیق کلمه کسی است که از قبیله طرد شده است، از گروه یا جمع اجتماعی اخراج شده است، از روستا و خانه‌اش دور رانده شده است تا در جنگل، در حیات‌وحش بمیرد بدون این‌که ‌کسی برای حفاظت از او وجود داشته باشد. ترس از طرد شدن در واقع ترس از سردی و تنهایی، بدون حفاظت ماندن، فراموش ‌شدن، آسیب‌پذیری و نزدیک به مرگ بودن است.

اگرچه ما شاید دیگر از این نترسیم که حیوانات وحشی تکه پاره‌مان کنند، اما هنوز به‌ طریقی ناآگاهانه، طردشدن اجتماعی را با نوعی مرگ مرتبط می‌دانیم. اگر من خودم را برای شما افشا کنم، ممکن است بمیرم. آن، این‌گونه احساس می‌شود. مطرود بودن، یک موج عمیقاً مشکل‌دار در اقیانوس بشری است و بنابراین ما اکثر زندگی‌مان را در اجتناب از صمیمیت می‌گذرانیم و به‌جای آن به تعقیب اهداف سطحی‌تری مانند محبوبیت، شهرت یا صرفاً منطبق ‌بودن با جماعت می‌پردازیم. وقتی من در دانشگاه بودم، به‌ یاد دارم دانشجویی بود که همه او را دوست داشتند. او همیشه و در هر جایی، یک گروه از دوستان را در اطراف خود داشت. در آن روزها، فرض من این بود که او با همه‌ی آن همراهانی که دارد، باید شادترین فرد باشد، کامل‌ترین، تمامیت یافته‌ترین و راضی‌ترین فرد باشد. من کمی از او در حیرت بودم، کمی از او می‌ترسیدم و کمی به او حسادت داشتم. در روز فارغ‌التحصیلی‌مان، من با او صحبت کردم و او به من گفت که چقدر احساس تنهایی می‌کند و همیشه چقدر احساس تنهایی می‌کرده است، گرچه همه او را می‌شناختند. او قبل از این‌که نوشیدنی دیگری را فرو بدهد گفت: «همه مرا می‌شناسند اما ‌کسی واقعاً مرا نمی‌شناسد. من افراد زیادی را می‌شناسم، اما بسیار احساس جدایی می‌کنم.»

ممکن است مردم احاطه‌تان کنند و هنوز تنها باشید. زندگی‌تان می‌تواند مملو از مهمانی شبانه، دورهمی خانوادگی، ارتباطات اجتماعی، بیرون رفتن شبانه، کنفرانس، اعتکاف، جلسه، کارگروه و فستیوال باشد ولی هنوز ممکن است کاملاً احساس جدایی بکنید. می‌توانید شریک کامل خود را بیابید و یک جفت کامل باشید، جفتی که هرکسی فکر کند از آن ‌پس شادمانه زندگی خواهید کرد، ولی ممکن است بیش از هر زمانی در گذشته، احساس جدایی و تنهایی و احتمالاً سردرگمی کنید. مهم نیست چه تعداد رابطه داریم، مهم نیست زندگی‌مان چقدر مملوّ از افراد و دارایی‌هاست، اگر ارتباط عمیق، صداقت واقعی، صمیمیت به ‌معنای واقعی کلمه وجود نداشته باشد، شما احساس ارضا شدن و رضایت نخواهید کرد، هنوز چیزی کم خواهد بود. هنوز خالی ‌بودن و حس فقدان وجود خواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
فصل اول: بیدار شدن به پذیرشی عمیق
47 دقیقه
چرا ما رنج می‌کشیم؟
42 دقیقه
مقاومت در برابر لحظه‌ی حال
39 دقیقه
معنای صحیح پذیرش
30 دقیقه
داستان جهان
39 دقیقه
تفاوت وجود و احساس
39 دقیقه
چیزی به ‌نام فکر منفی وجود ندارد
55 دقیقه
فصل دوم: پذیرش عمیق در زندگی روزمره
44 دقیقه
درد و زمان
51 دقیقه
بازی‌های قدرت
42 دقیقه
نگاه از منظر فردی دیگر
48 دقیقه
بخشش مرشدهایمان: پایان جست‌وجوی پذیرش در بیرون از خودمان
34 دقیقه
شنیدنِ حقیقتِ دیگران
33 دقیقه
اعتیادها
39 دقیقه
تمایل، طلب، نیاز و خواست
33 دقیقه
آن‌چه که شمایید، یک معتاد نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره
نویسنده
مترجموحید مهدیخانی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ 41300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش

کاربر کتابراه
۱۴۰۱/۲/۲۵
این کتاب واقعا عالی‌ست. راهکاری که ارائه می‌کند، قابل هضم و کاملا قابل اجراست. مخصوصا فصل‌های آخر کتاب بسیار عالی مطلب را توضیح می‌دهد. به دوستان پیشنهاد می‌کنم علاوه بر این کتاب، دو کتاب تمرین نیروی حال و طلوع زمینی نو را هم تهیه بفرمایند؛ هر دو کتاب از اکهارت تول هست. مطالب این کتاب جف فاستر و دو این کتاب اکهارت تول تکمیل‌کننده‌ی یکدیگر هستند و مطالعه‌شان واقعا باعث ایجاد آرامش می‌شوند و مطالب هر سه کتاب کاملا قابل اجرا هستند. پیشنهاد می‌کنم نسخه‌ی صوتی تمرین نیروی حال با صدای آقای نیما رئیسی از ناشر خوب صوتی نوین کتاب گویا را تهیه بفرمایید. چون این نسخه‌ی صوتی واقعا آرامش‌بخش است. همچنین پیشنهاد می‌کنم نسخه‌ی صوتی کتاب طلوع زمینی نو با صدای آقای افشین اعتماد از ناشر صوتی انتشارات جیحون را تهیه بفرمایید، چون در ترجمه‌ی این نسخه‌ی صوتی بیشتر رعایت امانت صورت گرفته است نسبت به ترجمه‌ی دیگر این کتاب از آقای برزگر.
لحن و شیوه‌ی خوانش گوینده‌ی محترم کتاب عمیق‌ترین پذیرش، آقای میلاد فتوحی، هم بسیار دلنشین و عالی‌ست. ایشان بسیار ماهرانه خوانش کتاب را انجام دادند. متشکرم از ناشر صوتی، نوین کتاب گویا، برای صوتی کردن این کتاب با صدای گوینده‌ی پرمهارت، آقای فتوحی. دقت در انتخاب گوینده برای خوانش کتاب صوتی واقعا اهمیت زیادی دارد. چون واقعا خوانش کتاب صوتی مهارتی‌ست که در هر کسی نیست و هر کسی توانایی خوانش کتاب صوتی با لحن و شیوه‌ی خوانش درست و متناسب با متن کتاب را ندارد. امیدوارم همواره ناشران صوتی در انتخاب گویندگان این مطلب را لحاظ بفرمایند و تصور نشود که فقط بدون تپق خواندن کتاب ملاک انتخاب گوینده باید باشد. لحن و شیوه‌ی خوانش متناسب با متن بسیار مهم است.
با سپاس از کتابراه.
مهدی قادری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
این کتاب بسیار عمیق و با ارزش بود...
در این کتاب جف فاستر انسان را به اقیانوس تشبیه می‌کند و تمامی احساسات، افکار، و اتفاقات و همچیز مرتبط با انسان را به موج‌های اقیانوس تشبیه می‌کند..
و نتیجه گیری می‌کند تمامی احساسات و اتفاقات زندگی چه منفی و چه مثبت آسیبی به اقیانوس که همان انسان هست
انسان
نمی‌زند... اگر درک کند احساساتی مثل نا امیدی.. تنهایی.. شکست. بدبختی و... همه این‌ها اجازه حضور در دریای وجود ما را دارند.. و دیگر هنگام بروز همیچین احساساتی شما لازم نیست با آن بجنگی.. بلکه میتوانی این احساسات به اصطلاح منفی را همانجور که هستن بپذیری.. به تعبیر من هنگامی که احساس شکست کردی ببین این حس را بپذیر وقبول کن این حس اجازه داره در تو شکل بگیره و هیچ اشکالی نداره...
من خودم وقتی این کارو کردم حس عجیبی بهم داد یعنی با حال بد خودم آشتی کردم... حسش مثل این بود که یه پسر بچه شیطون که همه طردش کردن رو در آغوش بگیری... احساساتی هستن که ما برچسب منفی به آن‌ها زدیم و با آن می‌جنگیم در صورتی که همین جنگ با آن باعث بیشتر اذیت شدن ما میشود
parisa azad
۱۴۰۱/۱۱/۷
فکر نمیکردم بتونم کتابی رو سه بار گوش بدم و باز هم گوش خواهم داد
به طرز ساده و موشکافانه در مورد آشناترین گرفتاری‌های ما انسانها حرف زده، و نگاه نویسنده بشدت واقع گرایانه است،
با مثال‌هایی ملموس و قابل فهم به شرح موضوع می‌پردازد و تمام کتاب، گره گشایی از مشکلات شماست
مشکلاتی که همان زندگی زیبا
روزمره‌ی ماست، آنقدر به ریشه یابی موضوعات می‌پردازد که فکر میکنم چقدر راه حل‌ها برایم واضح است
اول و آخر این کتاب به شما می‌گوید آنچه رخ داده و می‌دهد و خواهد داد مهم نیست بلکه نحوه‌ی پردازش شما از آن موضوع اصل و تمام زندگی ست
و آنچه رخ می‌دهد چه با دخالت مستقیم شما چه غیرمستقیم یا هرچیز دیگر... تعیین نمی‌کند شما چه مسری را در پیش بگیرید بلکه هدف غایی شما بودن در لحظه‌ی حال است و پذیرش آن اتفاق تلخ یا شیرین، آن احساس خوش یا ناخوش، آن لحظه‌ی سخت یا آسان،،،،، تنها معنای زندگی، احساس و درک لحظه‌ی اکنون است و نویسنده
تمام تلاشش را می‌کند تا درک و فهم این معنا برای شما آسان و قابل پذیرش واحترام بشود تا رهاشوید
نه از رنجهای زندگی بلکه از مقاومت در برابر آن‌ها
به شما یاد می‌دهد رنجها را مانند خوشی‌ها در آغوش بگیرید و نوع دیگری از پذیرش را تجربه کنید، آنچه را که هیچ زمانی نمی‌دانستید حتی وجود دارد.
shahrooz bagheri
۱۴۰۱/۱۱/۱
اول از هر چیزی جا داره تشکر کنم از تمام عوامل عزیز کتابراه بابت این اپلیکیشن فوق العاده که باعث شده که ما در اسرع وقت و در سریعترین زمان ممکن و در خونه خودمون به دنیایی از کتابهای مورد نیاز دسترسی داشته باشیم؛ جف فوستر استاد معنوی هست که در ۲۶ سالگی به رهایی رسیده و بیدار شده تک تک کلماتی که تو این کتاب بیان میشه شدیداً آشنا به نظر میرسه و صاف با قلبمون برخورد میکنه واقعاً تک تک کلمات در این کتاب مثل یک کاتالیزور عمل میکنه و به جان و دلمون میشینه نمیدونم چجوری ولی لعنتی تمام تک تک سلولهای بدن و روح رو پر میکنه اگر این کتاب رو گوش کنید دیگه راه برگشتی نیست باید برید جلو فقط باید ادامه بدین و حداقل بارها و بارها گوش بدین به تنهایی گوش کردن این کتاب میتونه هر کسی رو تغییر بده و بعد از گوش کردن و یا خوندنش دیگه شما اون شخص قبل نخواهید بود...
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۵/۲۹
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی که در مطالعه کردم از نویسنده‌ای با افکاری معنوی و عرفانیه که به مانند کتاب‌های دیگرشون اینجا هم سعی بر تاکیید این مطلب دارند که زندگی را در لحظه حال، اکنون که از آن برخورداریم ازش لذت ببریم و با تشبیه مشکلات و رنجهایی که درش هست به موجهای اقیانوس و تونسته حس بسیار خوبی را به خواننده البته خودم را عرض می‌کنم القا بکند. بسیار حس خوبی داره این کتاب اگر به عرفان و مطالبی این چنین علاقه مند هستید این می‌تونه یکی از کتاب‌های خوبی باشد که توصیه می‌کنم به شما هم. با خودمون دوست باشیم و گذشته و آینده را در حال حاضر که ازش بهره مند هستیم وارد نکنیم و یکم به خودمون فرصت زندگی کردن بدهیم. ترجمه‌ی خوب و خوانش فوق‌العاده از مزیت‌های این کتاب صوتی هستند. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب
ابراهیم زبیری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتابی که می‌تونه به ریشه‌های توهم ما نفوذ کنه و اساسا لایه‌های عمیق آگاهی معنوی ما که توسط بسیاری از استادنماها و نسخه نویسان بیداری و روشنی مدفون شده، مکشوف می‌کنه و توهم برطرف کردن و جنگیدن و اساسا باور القا شده‌ی رسیدن به چیزی که وجود نداره را در ما خاموش می‌کنه. با تامل در این نوشته‌ها دست از و جنگیدن برای رهایی از ظلمت رنج خواهیم شست و حقیقت تعینات و تصویرها که لاجرم از دویی بوجود آمده را خواهیم پذیرفت. هر کدام از ما مقدرات خاص خود را دارد لذا نیاز به روش و راهکارهای از پیش تعیین شده دیگران اساسا بی معنی و ما را از پذیرش مسیر و نقش تعیین شده مان خارج و دور می‌کنه...
حمزه زمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
سلام و درود
قبل از انتقادم یه تشکر قلبی میکنم ازتون بابت فراهم کردن این امکان که ما بتونیم راحت به کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشیم ولی دوتا انتقاد دارم اول اینکه اگه امکانش هست مجموعه کتاب‌ها رو کامل تر کنین چون یسری از کتابها رو سرچ میکنم ولی موجود نیست و دوم که مهمتره اینکه یکسری از بخش‌های هر
کتاب دانلود نمیشه و مجبورم اون بخش رو بیخیال بشم و برم بخش بعدی، گفتم اطلاع بدم اگه راهی برای رفع این ایراد هست لطف کنین، بازم ممنونم
کاظم فروغی
۱۴۰۱/۶/۵
قبل از مطالعه‌ی این کتاب ابتدا باید کتاب «غیبتی فوق‌العاده» و کتاب «شگفتی وجود» از همین نویسنده مطالعه بشه تا عمیقاً درک کنید که مقصود نویسنده از عمیق‌ترین پذیرش چیه؟!
مطالب این کتاب رو باید همیشه در یاد داشته باشید تا از پذیرش لحظه‌ی حال غافل نشید. پس هروقت بیکار شدید این کتاب رو مجدداً بخونید.
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۲/۱/۴
با سلام
مدتی بود دنبال این کتاب بودم واقعا برای هر فردی که بخواهد به آرامشی برسد ودر این زمان که استرس واضطراب بشدت دامن گیرمان شده این کتابی کم نظیر است ومن خودم یک بار شنیدم وفردا قصد دارم دوباره بشنوم
سپاس از کتابراه که بستر خوبی برای ما فراهم کرده و رایگان وبا تخفیف خوب کتابهایی صوتی مطابق سلیقه ما به ما اهدا می‌کند
سپاس
Raziyeh Rahmani
۱۴۰۲/۲/۳۱
کتابی بسیار عالی، واقعا تاثیر گذار، با مفاهیم قابل لمس از زندگی..
این کتاب واقعیت عینی زندگی رو به شما نشان میدهد، اینکه فکر (ذهن) چقدر روی احساس تاثیر میگذاره، در کل روی زندگی هر فرد اثر گذار هست، به دوستان عزیزی که خواهان، خودشناسی هستن توصیه میکنم مطالعه بفرمایند، ارزش خواندن دارد
آزاده شریفی
۱۴۰۱/۴/۲۲
کتاب عجیب و جالبی بود، بارها و بارها بخش هاش رو گوش دادم و هنوز فکر میکنم باید بازم گوشش بدم، شاید چون الان دقیقا در این شرایط و نیاز به پذیرش دارم، خیلی روان و از طرفی پرمعنی بود، اگر در فرکانس پذیرشش باشین فوق العاده اس!
مریم مختارزاده
۱۴۰۱/۹/۲۹
خیلی خیلی عالی و مفید و کاربردیه هر چیزی تا حالا راجع به درمان وجودی و آگاهی و معنویت خونده بودم رو برام روشن و قابل فهم کرد خیلی از خدا جف فاستر مترجم و کتابراه ممنونم
بشدت توصیه میکنم با دقت و تمرکز گوش کنید و نت بردارید
نشمین باقری
۱۴۰۱/۲/۲۱
خیلی ارتباط گرفتم با کلام کتاب و صدای گوینده، الان هم در حال گوش دادن هستم و وجد دارم از درس‌های جدیدی که گرفتم، مطالب کتاب تکراری نبود برام و از نویسنده دیگه‌ای نشنیده بودم
حاجی حاجی بالا
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
تمام کتابهای آقای جف فوستر بی نظیر و فوق عالی. البته بنده عاشق جف هستم و کتاب‌هایش را چند بار گوش میکنم با اینکه چیزی از آن‌ها را نمی‌فهمم. ولی اینکه من را به من می‌شناسند، خودش نعمتی است.
شیما فرح
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب خیلی خوبی هست فقط مفهومش بسیار عمیقه اگر قرار این کتاب و حد اقل چند بخشش و در زندگیتون اعمال کنید و به دوره قبل از این کتاب و بعدش برسید حتما بیش از سه بار باید گوش داده بشه
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش

برای دریافت کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.