معرفی و دانلود کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

عکس جلد کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان
قیمت:
110000 تومان - 11.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

بازخوانی تجربه‌های موفق زنان برای آنکه چگونه آنچه را می‌خواستند، به دست آورده‌اند. کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان نوشته‌ی لی میلر و جسیکا میلر، راز این موفقیت را برای شما بازگو می‌کند. زنان موفق توانایی «مذاکره» را به دست آورده‌اند. این اثر، به‌عنوان کتاب منتخب مجله‌ی «زنان آتلانتا» و یکی از 50 کتاب برتر برای زنان شاغل معرفی شده است.

درباره‌ی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

زنان به دلیل ویژگی‌های طبیعی، تفاوت‌های اساسی با مردان دارند؛ به‌همین‌دلیل باید برای به سرانجام رسیدن خواسته‌هایشان توانایی‌هایی را به دست آورند که ویژه‌ی خودشان است و نه راهکارهایی که از مردان تقلید یا شبیه‌سازی می‌کنند.

کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان (A Woman's Guide to Successful Negotiating) نوشته‌ی لی میلر (Lee E. Miller) و جسیکا میلر (Jessica Miller) زنان را ترغیب می‌کند تا به یک هنر اختصاصی مجهز شوند و آنچه لیاقتش را دارند، به‌دست آورند. نام این هنر «مذاکره» است.

این کتاب تلاش می‌کند تا با تمرکز بر تفاوت‌های اساسی زنان به آن‌ها بگوید که اگر می‌خواهند به اهدافشان برسند چاره‌ای ندارند جز آنکه مذاکره کردن به شیوه‌ی خودشان را بیاموزند؛ برای این کار لازم نیست از چیزهایی که می‌خواهند صرف نظر کنند؛ تنها باید استراتژی مشخصی داشته باشند و روی مهارت‌های لازم تمرکز کنند.

در این کتاب بیان می‌شود که اکثر زنان از مذاکره کردن حس خوبی نمی‌گیرند چرا که فنون انجام مذاکره، از کودکی به آن‌ها آموزش داده نشده است. در واقع به دخترها از کودکی اینگونه القا می‌شود که خواسته‌هایشان را به تأخیر بیندازند، آن‌ها را دستکاری کنند یا به کلی تغییرش دهند؛ در حالی‌که راز موفقیت در هیچ کدام از این راه‌ها نیست.

کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان نوشته‌ی لی میلر و جسیکا میلر و ترجمه‌ی کیومرث یکتا سه کلید طلایی برای رسیدن به موفقیت در مذاکره را برای زنان شرح می‌دهد؛ این سه کلید عبارتند از: اعتماد به نفس، آمادگی و تمایل به کنار کشیدن. انتخاب زنان موفقی هم که در این کتاب با آن‌ها مصاحبه شده، به این دلیل بوده که هر سه ویژگی را داشته‌اند و از این ویژگی‌ها در مذاکره‌های خود به خوبی استفاده کرده‌اند.

همچنین در این کتاب به اشتباهات رایجی اشاره شده که باعث می‌شود زنان نتوانند از مذاکره‌ی خود نتایج مطلوبی بگیرند. فهرست این اشتباهات به ده مورد می‌رسد که اغلب زنان را وا می‌دارد تا با شیوه‌ی مردان مذاکره کنند. در حالی‌که آن‌ها باید مدلی از مذاکره را انتخاب کنند که به آن‌ها حس راحتی بیشتری بدهد و رفتارشان را اصیل و درست نشان دهد.

نکوداشت‌های کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

  • ترسیم چشم‌انداز پیشرفت. هر زنی می‌تواند از این کتاب به عنوان یک راهنمای ضروری برای رسیدن به آنچه می‌خواهد بهره‌مند شود، استفاده کند. (کتی بلک، رئیس گروه مجلات هرست)
  • مهم نیست در چه شرایطی قرار دارید، این کتاب تکنیک‌های مذاکره و اعتماد به نفس کلی برای مقابله با موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. (رز ماری براوو، مدیر اجرایی شرکت بربری)
  • بخش اعظم زندگی یک مذاکره بزرگ است. در کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان با رازهایی که زنان برجسته در طول زندگی خود آموخته‌اند، آشنا می‌شوید. (گیل ایوانز، نویسنده کتاب‌های پرفروش مذاکره)

کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به صورت ویژه برای زنان نوشته شده است؛ زنانی که دوست دارند چه در زندگی شخصی و چه در حرفه‌ی خود تغییر و تحول مثبتی را ایجاد کنند و به سمت یک موفقیت بزرگ گام بردارند. کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها نیز از این کتاب بهره خواهند برد.

با لی میلر و جسیکا میلر بیشتر آشنا شوید

لی ای میلر، متولد 1958 نویسنده، ستون‌نویس و کارآفرین آمریکایی است و به عنوان مدیرعامل شرکت بزرگ NegotiationPlus فعالیت می‌کند. او دانش آموخته‌ی رشته‌ی حقوق از دانشگاه هاروارد است و در دانشگاه‌های کلمبیا و ستون هال تدریس می‌کند. تخصص این نویسنده در اصول و فنون تأثیرگذاری و مذاکره است و در دهه‌ی اخیر بیش از صد کنفرانس و سمینار در این زمینه برگزار کرده است. او همچنین به عنوان یکی از مشهورترین مربیان اصول مذاکره در آمریکا شناخته می‌شود.

لی میلر همچنین سال‌ها به عنوان دستیار و مدیر ارشد منابع انسانی در شرکت‌هایی همچون بارنیز نیویورک، شبکه USA و مجله‌ی راهنمای تلویزیون فعالیت کرده و در مشهورترین شبکه‌های تلویزیونی به عنوان کارشناس و سخنران در زمینه‌ی مذاکره، منابع انسانی و تأثیرگذاری در فروش حضور داشته است.

جسیکا میلر که دختر لی میلر است نیز در سال 1986 به دنیا آمده است به عنوان یکی از مدیران شرکت NegotiationPlus فعالیت می‌کند. او عضو گروه نویسندگان McGraw-Hill است که در زمینه‌ی بهبود زندگی و مشاغل مختلف مقاله و کتاب می‌نویسند.

جملات برگزیده‌ی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

  • اگر شکست بخورید شاید ناامید شوید، اما اگر دست از تلاش بردارید محکومید به فنا.
  • جاهایی هست که باید نه بگویید؛ چه به فرزندان در خانه، چه در کار و تجارت.
  • اگر چیزی را دوست ندارید، تغییرش دهید. اگر نتوانستید، بینش خودتان را تغییر دهید.

در بخشی از کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان می‌خوانیم

زنان معمولاً در شرایطی که می‌شود پای مذاکره رفت، این کار را نمی‌کنند؛ در‌حالی‌که مردان می‌کنند. مثلاً زنان، به خصوص زنان جوان، وقتی سر یک شغل جدید می‌روند، چانه نمی‌زنند. فکر می‌کنند یا باید قبول کنند یا که هیچی. اما مردان این موقعیت‌ها را به چشم فرصت نگاه می‌کنند تا بتوانند کمبودی را جبران کنند.

با اینکه یکی از مزایایی که زنان پای میز مذاکره دارند، توانایی ایجاد ارتباط با طرف مقابل است، معمولاً وقتی زنان از روی ترسِ خراب‌شدن رابطه‌شان با طرف مقابل شکست می‌خورند، این مزیت مایه‌ی زیان می‌شود. هیچ‌وقت از قدرتِ درخواست‌کردن غافل نشوید. شاید همیشه به خواسته‌تان نرسید، اما اگر درست بپرسید، هیچ ضرری نخواهید کرد. حتی گاهی اوقات از اینکه با یک درخواست کوچک چه مزایایی نصیب‌تان شده شگفت‌زده خواهید شد. جسیکا می‌گوید:

گاهی اوقات که در حال مذاکره‌ام، یاد جمله‌ای می‌افتم که وقتی 12 سالم بود، پدرم روی درِ اتاقم چسبانده بود: "صددرصدِ تیرهایی که شلیک نمی‌کنیم، به هدف نمی‌خورند." در دوران کودکی‌ام، پدرم همیشه می‌گفت هر کاری دلم بخواهد می‌توانم بکنم و هرجوری دلم بخواهد می‌توانم باشم، به شرطی که جرئت پیگیری‌اش را داشته باشم.

وقتی وارد دبیرستان شدم، این درس را خوب یاد گرفته بودم. به طور غریزی هرچه را می‌خواستم درخواست می‌کردم. مثلاً سال سوم دبیرستان، یک‌بار از معلم تاریخمان خواستم نمره‌ام را بیشتر کند و او هم کرد. خب درس اجتماعی و ورزش را بیشتر از تاریخ دوست داشتم، اما از طرفی هم از نمره‌ای که گرفته بودم راضی نبودم. رفتم و با معلم صحبت کردم و او گفت به‌خاطر یک اشتباه کوچک آن نمره را گرفتم. به جای اینکه حرفش را قبول کنم، ازش خواستم نمره‌ی بالاتری بهم بدهد و قول دادم بیشتر درس بخوانم. باورم نمی‌شد، ولی قبول کرد!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سه کلید طلایی برای رسیدن به موفقیت
ده اشتباه رایج زنان و شیوۀ جلوگیری از آن ‌ها
مجاب ‌کردن
همکاری ‌کردن
آفریدن
مریخ و ونوس
هرروز ولنتاین است
مذاکره با خانواده
شیوۀ موفقیت در کسب و کار
خرید یا اجارۀ خودرو؟
خرید و فروش خانه
طلاق
مذاکرات مجازی برای زنان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول مذاکره موفق برای زنان
نویسنده،
مترجمکیومرث یکتا
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-253567-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
110000 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

عزیزی
۱۴۰۲/۴/۱۰
این کتاب درجه یکه... به تمام خانوم‌ها توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونن چه خانه دار هستن چه شاغل. این کتاب به ابعاد مختلف مذاکره اشاره میکنه و نمونه‌ها و مثال‌های موردی زیادی در هر موقعیت میاره که بدونید چجوری باید رفتار کرد. از مثال‌های مربوط به مذاکره در بیزینس تا مذاکره با همسر و فرزند... هر رو فردی باید اصول مذاکره بلد باشه برای یه زندگی راحت تر و شادتر. مذاکره فنی نیست که یادگیریش فقط برای افراد سطح بالا باشه اتفاقا زندگی روزمره بیشتر به این مذاکرات گره خورده از خرید یه وسیله کوچیک و مذاکره با خانواده در مورد رفتن به تعطیلات گرفته تا شراکت و بستن یه قرارداد. نکته‌ای که این کتاب رو فوق العاده میکنه اینه که مغز زن و مرد از اونجایی که تفاوت‌هایی در نوع نگرششون داره در مسائلی متفاوت فکر میکنن و این کتاب برعکس تمام دوره‌های مذاکره‌ای که برگزار میشه و بیسش بر تفکر و مذاکره مردانه هست مارو با تفکر و نگرش زنانه آشنا میکنه و یاد میده روش‌های مذاکره رو بشناسیم و شیوه مذاکره خودمون رو هم پیدا کنیم و باتوجه به شیوه مذاکره آقایون بهترین روش رو بسته به هر موقعیت انتخاب کنیم. مثلا یه نکته جالبی که میگه اینه که اقایون در هر قرارداد و مذاکره‌ای بیشتر به همون موضوع اهمیت میدن تا بهترین شرایط رقم بخوره براشون. ولی خانوم‌ها مذاکره رو بر اساس ایجاد رابطه پیش میبرن. یعنی براشون اولویت داره اول یه ارتباط خوب با طرف مذاکره برقرار کنن. شاید خیلی از خانوم‌ها اینطور نباشن ولی در مورد اکثریت میگه. و نشون میده که همین میتونه نقطه قوت خانوم‌ها باشه و ازش در مذاکره به نفع خودشون استفاده کنن درنهایت فوق العادست. واقعا توصیه میشه. ممنون از کتابراه که این کتاب رو داشتن 🙂🌷
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱/۲۹
به تفاوت دیدگاه خانمها و اقایون خیلی عالی پرداخته و اینکه کاملا اصولی به توانمندسازی خانمها در مذاکره کمک میکنه. به نظرم هر خانمی در هر شغل و حتی خانه دار، چون مدام در حال مذاکره هستیم مطالعه این کتاب براش بسیار هوشمندانه ست و توصیه میکنم.
samane m
۱۴۰۲/۶/۱۵
خیلی خیلی پیشنهاد میکنم هرچند فقط برای زنان قابل استفاده نیست و اموزش مذاکره برای مردها هم شامل میشه اما نکات قابل توجهی درباره‌ی زنان و نو ع مذاکره اشون و خصوصیاتی که باعث عدم موفقیت اونها در مذاکره میشه را بیان میکنه
زهرا امیرپناه
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتابی الزامی برای تمام خانمهای اعم از شاغل یا خانه داره، فوق العاده ست این کتاب، تعبیرهای شگرفی به معنای واقعی تو روابط کاری دوستانه و حتی خانوادگیم دیدم ۱۰۰درصد توصیه میکنم برای تمام خانمها
فهیمه صولتی
۱۴۰۲/۹/۵
سلام کتاب خوبی برای مذاکره ولی یکم پیچیده و زیاده
زهرا باقرزاده
۱۴۰۱/۹/۲۹
مطالب آموزنده‌ای داره پیشنهاد میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

برای دریافت کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.