معرفی و دانلود کتاب هنر بله گرفتن

عکس جلد کتاب هنر بله گرفتن
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر بله گرفتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر بله گرفتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر بله گرفتن

کتاب هنر بله گرفتن نوشته‌ی راجر فیشر و ویلیام یوری به بررسی راه‌حل‌ها و عواملی می‌پردازد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در هر مذاکره‌ای موفق عمل کنید و آنچه را می‌خواهید به دست آورید.

معرفی کتاب هنر بله گرفتن:

راجر فیشر (Roger Fisher) و ویلیام یوری (William Ury) کتاب هنر بله گرفتن (Getting to Yes) را با یک سؤال آغاز می‌کنند: بهترین روش برای ارتباط با انسان‌ها با توجه به تفاوت‌ها چیست؟ برای مثال، بهترین ایده برای یک زن و شوهرِ در شرف طلاق چیست تا بتوانند به یک توافق‌نامه مناسب برسند؟ هر روزه افراد در موقعیت‌های گوناگونی قرار می‌گیرند که باید راه حل مشخصی پیدا کنند و سود هر دو طرف را در نظر بگیرند. شاید شما هم در چنین شرایطی برای مذاکره قرار گرفته‌اید، جامعه پر از این بحث‌ها و جدل‌های بی‌پایان است و برای موفقیت در این موقعیت‌ها نیز به یک راهنمای دقیق دارید.

کتاب پیش رو، راهنمایی جامع برای مذاکرات اصولی محسوب می‌شود و شما در این کتاب، ابزارها و تکنیک‌های موفقی را می‌آموزید که به شما کمک می‌کنند تا هر مشکلی را رفع کنید و مذاکره را به سود خود به پایان برسانید البته از یاد نبرید که این کتاب می‌خواهد در دو طرف ماجرا از این مذاکره سود ببرند.

حدود سی سال از انتشار نخستین این کتاب می‌گذرد و در این مدت توانسته است به میلیون‌ها فرد در سرتاسر جهان یاری برساند تا در مذاکره راه مناسب‌تری را دنبال کنند. کتاب هنر بله گرفتن دارای استراتژی خاصی است تا هر دو سوی مذاکره به موفقیت و احساس رضایت دست پیدا کنند. رویکرد این کتاب کاملاً مستقیم و جهانی است و افراد در هر سطحی که باشند می‌توانند از راهنمایی‌های آن استفاده کنند.

ناگفته نماند که این کتاب صرفاً به مذاکرات شغلی و مالی نمی‌پردازد بلکه تلاش می‌کند در تمامی ابعاد زندگی به شما یاری برساند. در کتاب هنر بله گرفتن می‌آموزید که مذاکره همان حقیقت زندگی است و شما در دنیای امروز یک مذاکره کننده محسوب می‌شوید و در تمامی مراحل زندگی برای پیشرفت کردن و به دست آوردن هر چیزی که می‌خواهید ناچار هستید پای میز مذاکره بنشینید. کتاب پیش رو در دنیای امروز به شما یاری می‌رساند تا در هر مذاکره‌ای جواب «بله» را به دست بیاورید و پیروز تمام مذاکرات شوید.

مطالعه‌ی کتاب هنر بله گرفتن را به چه کسانی توصیه می‌کنیم:

اگر می‌خواهید در تمامی ابعاد زندگی خود موفق و پیروز باشید باید بیاموزید که در مذاکرات موفق عمل کنید و برای یادگیری این هنر مطمئن باشید استادانی بهتر از راجر فیشر و ویلیام اوری پیدا نمی‌کنید.

جملات برگزیده کتاب هنر بله گرفتن:

- روی منافع متمرکز باشید.
- قبل از تصمیم گیری امکانات مختلف را ارائه دهید.
- احساسات را شفاف‌سازی نمایید و آن‌ها را به عنوان قانون تصدیق نمایید.

در بخشی از کتاب هنر بله گرفتن می‌خوانیم:

مذاکره کننده‌هایی که در موضع‌های خود چانه زنی می‌نمایند تمایل دارند که خودشان را در این موضع قرار دهند و از جای خود تکان نخورند. شفافیت بیشتری در موضع خود داشته باشند و از خود دفاع نمایند، همچنین تعهد بیشتری به آن داشته باشند.

تلاش بیشتر برای متقاعد نمودن طرف مقابل ممکن است نتواند موضع شما را تغییر دهد و شرایط سخت‌تر می‌شود. عزت نفس شما با موضع شما مشخص می‌شود. در حال حاضر شما علاقه تازه‌ای به «آبروی داری» دارید که با توجه به فعالیت‌های آتی و موضع‌های قبلی شما مشخص می‌شود و این علائق می‌تواند آبروی داری را کمرنگ‌تر نماید که در این شرایط توافق‌نامه منافع اصلی گروه‌ها را نیز شامل می‌شود.

خطر موجود این است که چانه زنی موضعی می‌تواند مذاکره را دچار مشکل نماید که نمونه‌ای از آن مربوط به صحبت‌های آقای رئیس جمهور کندی در مورد منع آزمایش هسته‌ای می‌باشد. سوالی که مطرح می‌شود این است که: چه بررسی‌هایی بایستی سالانه توسط جماهیر شوروی و آمریکا در سرزمین‌های دیگری برای بررسی وقایع لرزه‌ای ناشی از بمب هسته‌ای صورت گیرد؟ اتحاد جماهیر شوروی در نهایت با این سه بررسی موافقت می‌نماید.

آمریکا حداقل روی ده مورد تاکید دارد و این صحبت‌ها با توجه به موضع‌ها با شکست مواجه می‌شود و برخلاف این واقعیت می‌باشد که کسی شناختی از "بررسی" ندارد و نمی‌داند که بررسی یعنی جستجو توسط شخصی مثلاً برای یک روز یا جستجو هزاران انسان به مدت یک ماه. گروه‌ها تلاش‌های کمی برای طراحی رویکرد مناسبی برای بررسی مد نظر صورت داده‌اند که مناسب با منافع آمریکا و با توجه به میل هر دو کشور آمریکا و جماهیر شوروی و با کمترین ضرر و خسران به کشورهای دیگر باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه‌ای بر چاپ دوم کتاب
مقدمه
1- مشکل
2- رویکرد مد نظر
3- بله، اما...
4- نتیجه گیری
5- ده سوالی که مردم می‌پرسند در مورد بله گرفتن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر بله گرفتن
نویسنده،
مترجممهرداد سخایی
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات357
زبانفارسی
شابک978-622-6841-18-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر بله گرفتن

حسن مسکن
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
بسیار عالی بود. به نظرم کسی که این کتاب رو بخونه و علاقه مند باشه به مطالعه در این حوزه‌ها، نیمی از راه را رفته. بحث تاثیر گذاری به مخاطب در خیلی از کسب و مارها موثر هست. من خودم در حوزه املاک خیلی تاثیر مثبت گرفتم.. رفتار با مشتری بر طبق آموزه‌های این کتاب بسیار بسیتر سهل و مثبت تر خواهد شد. حتی با خواندن این کتاب تاذحد زیادی در روابط میشه به فهم متقابل رسید.. تو صیه میکنم
Alpha man
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی بود راجر فیشر کتاب‌های بسیار ارزنده‌ای را می‌نویسد و ارزش یکبار خواندن را حداقل! دارند.
هنر بله گرفتن بیشتر به تکنیک‌های متقاعد سازی می‌پردازد که در این زمان از دنیا بسیار کاربردی است و برای داشتن یک کسب و کار موفق هم میتونه بسیار کمک کننده باشه
على شهرود رهور
۱۴۰۱/۶/۸
بنده ٢٠ سال است مدیر بانکهاى مختلف بودم
مهارت مذاکره واقناع در کنار تخصص بانکى ضرورى است … اموزش مهارت بله گرفتن رمز موفقیت….
ترکان شایان
۱۳۹۹/۲/۶
بچه‌ها کتاب بسیار مضخرفی بود و اسمش اصلا با مطالبش جور نیست و کلی هم کلمات قلمبه سلمبه داره به نظر من پولتونو هدر ندید.
راهب ماهفروزی
۱۴۰۰/۱۱/۷
این کتاب بدرد وقتی میخوره که میخوای تسلیم نشی و هر طور شده نتیجه بگیری. البته بهتر بود روانتر ترجمه میشد یا اصلا انگلیسی میخودمش😃
محمد باقر آذرکمان
۱۳۹۹/۵/۲
ترجمه‌ی بسسسسسیااااار بد!! دادن گوگل ترنسلیت ترجمه کرده.... خودش کتاب خوب و مهمیه... من که وسطاش ول کردم نسخه‌ی انگلیسیش رو خوندم.
پروین
۱۴۰۲/۲/۸
این کتاب را استادمون معرفی کرد ‌. کتاب تو دنیا معروفه
متاسفانه ترجمه گویا توسط گوگل ترنسلیت بوده و روان نیست
دیماکو (مشاوره مدیریت)
۱۴۰۱/۷/۱۲
حیف که کتاب به این خوبی، به این بدی ترجمه شده
به شدت خسته کننده و غیرقابل فهم شده
رضا رضا
۱۴۰۲/۱۲/۶
برای کسانی بخواهند در کار از یک جایی برای شروع استفاده کنند گزینه خوبی است
MOHAMMAD TORK
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
یک کتاب فوق العاده با نگرش بی نظیر نویسنده
علی محمدپور
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار کتاب کار آمدی است
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب هنر بله گرفتن

برای دریافت کتاب هنر بله گرفتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.