معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

باربارا دی آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن، خودباوری واقعی را تعریف می‌کند و ابزارها و نکاتی در اختیارمان می‌گذارد تا بتوانیم تبدیل به شخصیتی مقتدر، پرشور و مطمئن شویم. این راهنما که از جمله آثار محبوب نویسنده محسوب می‌شود، به ما کمک می‌کند قدرت درونی خود را کشف کنیم و به اعتماد‌ به نفسی که همیشه آرزو داشتیم برسیم.

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) از معروف‌ترین و محبوب‌ترین معلمان و سخنرانان آمریکایی است که در زمینه‌ی خودباوری و رشد فردی به افراد مشاوره می‌دهد. او از جمله نخستین کسانی بود که در دهه‌ی 1980 این مفهوم را در میان عموم مطرح کرد. دی آنجلیس در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متعددی حضور پیدا کرده و کتاب‌هایی زیادی در این زمینه نوشته است. او بارها به‌ خاطر آثارش مورد تحسین واقع‌شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. کتاب‌های او بیش از 10 میلیون جلد فروش داشته‌اند و به 25 زبان ترجمه‌ شده‌اند. در اواسط دهه‌ی 1990 که او به اوج محبوبیت رسیده بود، یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین آثارش را منتشر کرد: کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن (Confidence)؛ اثری که تلاش می‌کند مخاطب را به خودباوری رسانده و شخصیتش را متحول کند.

نویسنده در مقدمه‌ی این کتاب اشاره می‌کند که در جوانی شخصیتی ترسو و بدون اعتمادبه‌نفس داشته و حتی تا سی‌سالگی نمی‌دانسته قرار است با زندگی‌اش چه کاری بکند. نمی‌دانست چطور به رؤیاهایش برسد و از تجربه و امتحان کردن نیز می‌ترسید. او راز موفقیت و حاصل تجربیاتش را در اثر حاضر گردآوری نموده و توضیح می‌دهد که چطور منبع اقتدارش را پیدا کرده، به خودباوری رسیده و ارزش شخصی خود را کشف کرده است. دی آنجلیس اعتقاد دارد که دست یافتن به این مهارت چندان پیچیده و عجیب نیست. مثل بسیاری از جنبه‌های دیگر زندگی، اگر به ماهیت اعتماد‌به‌نفس پی ببرید، می‌توانید این نیروی بالقوه را در خود بالفعل کنید. به این ترتیب، به منبع عظیم انرژی تبدیل می‌شوید و به آرامش و خوشبختی می‌رسید.

باربارا دی آنجلیس به زبانی ساده و مرحله‌به‌مرحله اعتماد‌به‌نفس را توضیح می‌دهد. او در کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن ابتدا خودباوری حقیقی را تعریف می‌کند. به نظر او معنای اعتماد‌به‌نفس حقیقی با آنچه که مردم تصور می‌کنند متفاوت است. پس‌ از آن، به ما کمک می‌کند که آن را شکوفا کنیم و از آسیب بقیه و حتی خودمان در امان نگاهش داریم. ما گاهی بدون آنکه خودمان آگاه باشیم، اعتماد‌به‌نفس‌مان را در خود می‌کُشیم. اکنون باید بیاموزیم که این عادت‌های ناسالم را کنار بگذاریم.

کتاب در ادامه، راه‌های خلق خودباوری را مرور می‌کند و ابزارهایی در اختیارمان می‌گذارد تا به آن برسیم. در این قسمت دقیقاً می‌فهمیم چه‌ چیزی به ما، تنها خود ما، اعتماد‌به‌نفس می‌دهد. چون این مفهوم برای همه یکسان نیست و آنچه که برای بقیه منشأ خودباوری است، شاید برای ما نباشد. باربارا دی آنجلیس تمایز این دو را در این کتاب تحسین‌شده خواهد گفت. با راهنمایی‌های کتاب حاضر، در مدتی کوتاه می‌توانیم مانند نویسنده، به شخصیتی قوی و بانشاط دست یابیم.

کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن را هادی ابراهیمی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن منتشر نموده است.

اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی برای خودسازی، رشد فردی و خودیاری هستید، مطالعه‌ی این اثر به شما توصیه می‌شود.

با باربارا دی آنجلیس بیشتر آشنا شویم

باربارا دی آنجلیس نویسنده، سخنران و مشاور روابط، در سال 1951 در آمریکا به دنیا آمده. او در رشته‌ی روان‌شناسی دکترا گرفته و کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی رشد شخصی و روابط بین‌فردی نوشته است که بیش از ده عنوان از آن‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال بودند. «رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید آن‌ها را بداند»، «لحظه‌های ناب و حقیقی» و «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» از معروف‌ترین آثار او هستند که هر سه در رتبه‌ی نخست لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند.

باربارا دی آنجلیس مرکزی برای توسعه‌ی فردی تأسیس کرده که خودش سال‌ها مدیریت آن را بر عهده داشته است. او در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متعددی حضور داشته و به‌عنوان کارشناس به این برنامه‌ها دعوت شده است..

جملات برگزیده کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

  • هنگامی‌که فقط دست به کارهایی می‌زنید که مطمئن هستید از دست‌تان بر می‌آید و توان انجامش را دارید، هرگز به اعتماد‌به‌نفس واقعی دست نخواهید یافت.
  • اعتماد‌به‌نفس حقیقی این نیست که نترسید، اعتماد‌به‌نفس واقعی آن است که بدانید و مطمئن باشید با اینکه می‌ترسید اما بی‌گمان دست به عمل خواهید زد.
  • اعتماد‌به‌نفس یا خودباوری هرگز با غرور و خودبزرگ‌بینی یکی نیست. اعتماد‌به‌نفس به این معناست که خودتان را باور کنید. غرور و منیت آن است که بخواهید به دیگران اثبات کنید از آنان بهتر و برترید.
  • از آنان که لاف می‌زنند و مدام از خودشان تعریف می‌کنند دوری کنید.
  • اعتماد‌به‌نفس واقعی آن است که در هر سه‌ی این زمینه‌ها، رفتاری، احساسی و معنوی، احساس اعتماد‌به‌نفس داشته باشید. به‌طوری‌که علاوه بر احساس اقتدار شخصی‌، از تعادل و تناسب خوبی نیز در زندگی خود بهره‌مند باشید.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن می‌خوانیم

اعتماد‌به‌نفس رفتاری به معنای قابلیت و توانایی در عمل کردن و انجام دادن کارهاست. از کارهای ساده‌ای نظیر پرداخت به‌موقع صورت‌حساب‌ها گرفته تا اموری به مراتب شخصی‌تر یا حتی محرمانه‌تر، همانند جامه عمل پوشاندن به رؤیاهایتان. این همان اعتماد‌به‌نفسی است که موردنظر اغلب ماست. همان‌گونه که دیدید نوع دوم اعتماد‌به‌نفس، اعتماد‌به‌نفس احساسی و عاطفی است و به معنای توانایی در تسلط و به کنترل درآوردن دنیای احساسی و عواطف شماست، اینکه بدانید چه احساساتی دارید، معنای آن‌ها را بفهمید و بتوانید انتخاب‌های احساسی درستی بکنید و از خود در مقابل درد و رنج روحی و لطمه‌ها و صدمه‌های عاطفی محافظت کنید و بدانید که چگونه روابطی صمیمی، سالم و ماندگار خلق کنید.

بسیاری از ما سطح قابل‌قبول و مطلوبی از اعتماد‌به‌نفس رفتاری را در زندگی خود داریم، اما هنوز در زندگی خصوصی و شخصی و نیز روابط صمیمی خود احساس خوشحالی و خوشبختی نمی‌کنیم. از سویی بسیاری از ما در زندگی، سطح اعتماد‌به‌نفس احساسی- عاطفی خوبی داریم، اما مثلاً نمی‌توانیم حتی به مدت یک روز در شغل خاصی دوام بیاوریم.

سومین نوع اعتماد‌به‌نفس، که مهم‌ترین آن‌ها نیز است، اعتماد‌به‌نفس روحی و معنوی است. اعتماد‌به‌نفس روحی و معنوی، همانا اعتماد و ایمان شما به جهان هستی و کل آفرینش و موجودات است؛ ایمان روحی به اینکه زندگی، هدف و نهایتی مثبت در پی دارد و شما به خاطر هدفی اینجا هستید و زندگی هفتاد، هشتاد یا نود ساله‌تان روی این کره خاکی هدف و مقصودی را دنبال می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول. در جست‌وجوی اعتماد‌به‌نفس و خودباوری واقعی
فصل دوم. چگونه از تخریب خویشتن دست بشوییم و به رؤیاهای خود اعتماد کنیم؟
فصل سوم. چگونه اعتماد‌به‌نفس و خودباوری را از همین اکنون در خود تقویت کنیم؟
فصل چهارم. چرا اعتماد‌به‌نفس ضعیف عادتی است که ترک آن مشکل است؟
فصل پنجم. چگونه سه نوع اصلی از اعتماد‌به‌نفس و خودباوری را در خود شکوفا کنیم؟
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن
نویسنده
مترجمهادی ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-5885-95-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

شیما شفیعی
۱۴۰۲/۱/۱۵
در قسمتی از کتاب میگه، اعتمادبنفس سه جنبه داره، اعتمادبنفس رفتاری، اعتمادبنفس احساسی و اعتماد بنفس معنوی، شما ممکنه در هرکدوم از این جنبه‌ها دچار مشکل شده باشید و خودتون اطلاع نداشته باشید!
اعتماد بنفس به این نیست که شما در یک کار خبره باشید و انجام دادنش رو در خودتون ببینید!
اعتماد بنفس یعنی و
اگر ایده یا هدفی توی ذهنتون بوجود اومده، در خودتون این عزت نفس رو داشته باشید که برای عملی کردنش قدمی بردارین، اگه شما هم جزو کسانی هستید که انجام دادنش رو به تعویق میندازید، یا منتظرید تا شرایط ایده آل مهیا بشه پس شما از اعتماد بنفس کافی برخوردار نیستید!
خیلی از افراد ترجیح میدن ضعیف بنظر بیان تا اطرافیانشون توقع انجام کارمهم یا فوق العاده‌ای رو ازشون نداشته باشن، این افراد بخاطر نداشتن اعتماد بنفس حاضر نمیشن محیط امن تنبلی رو کنار بزارن!
اگه میخوای حرفه‌ای رو شروع کنی کافیه‌ی قدم برای شناختش برداری تا اعتماد بنفس رسیدن به شغل رو در خودت ایجاد کنی!
اگه میخوای وزن کم کنی کافیه میزان غذایی که میخوری رو مدیریت کنی مثلا شیرینی نخوری تا اعتمادبنفس کاهش وزن رو در خودت ایجاد کنی!
اگه میخوای با آدمهای خوب آشنا بشی یا فرد ایده آلی برای ازدواج پیدا کنی کافیه در جامعه حضور پیدا کنی، مردم رو بشناسی تا اعتماد بنفس مورد نیاز برای جذب انسانهای سرشناس رو درخودت ایجاد کنی!
فقط کافیه یک قدم گام به سمت ایده‌ای برداری که در ذهنت نقش بسته.
فاطمه جابر
۱۴۰۲/۶/۱۹
این کتاب بسیار عالیه از دیدگاه قشنگی اعتماد بنفس رو شرح داده بود که با توضیحات این کتاب براحتی میشه اعتماد بنفس و شجاعت انجام دادن کارها رو بالا برد و تنها کتابی بود که تونست واقعا اعتماد به نفس من رو بالا ببره که بتونم براحتی و بدون فکر کردن به نتیجه کار تمرکز کنم و نتیجه‌های خوبی رقم بزنم
حمید روزبهی
۱۴۰۲/۲/۸
نویسنده با اینکه خوب شروع میکنه هر چند بطور خلاصه و کلی ولی در انتها و موقع توضیح اعتماد به نفس روحی معنوی در حد یک معلم اخلاق و موعظه گر دینی سقوط میکنه و نوشته هاش هر بچسبی بجز علمی میتونه داشته باشه!
نسیم ن
۱۴۰۲/۲/۴
مخصوصا آخر کتاب جملات بسیار اثر گذار و امیدوار کننده‌ای داشت باتوجه به آموزه‌های قبلیم خیلی روم اثرگذاشت و باعث تقویت اون شد، طوری که هر لحظه ازش استفاده میکنم. امیدوارم برای دیگران هم موثر واقع بشه.
ملیکا بهرمانی
۱۴۰۲/۸/۶
خب من همین الان این کتابو شروع کردم و باید بگم از مقدمه کتاب مشخصه که چقدر کتاب خفنیه این نویسنده همه کتاباش اینطوریه واقعا ارزش خوندن داره
جواددهقانی
۱۴۰۲/۸/۳
کتاب بسیار مفید بود خیلی ساده و روان و در عین حال پر محتوا
واقعا ارزش خرید و مطالعه داشت با تشکر از کتاب راه
سمی
۱۴۰۲/۸/۲
بنظرم هر آدمی برای سنجش میزان اعتماد به نفسش و شناخت اون، نیاز داره که یک‌بار هم شده همچین کتابی رو بخونه
محمد نظام ابادی
۱۴۰۲/۱۱/۶
بسیار عالی و متفاوت بود برای من پیشنهاد میکنم حتما بخونید و به تمریناتش عمل کنید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.