معرفی و دانلود کتاب خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید

عکس جلد کتاب خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید

اریک مایرز کتاب خجالت نکش، زندگی کن را بر اساس تجربه‌های زندگی خودش نوشته‌ است. اگر می‌خواهید یک زندگی بدون اضطراب اجتماعی داشته باشید و در ارتباط با دیگران تعلل نکنید، راهکارهای عملی کتاب را انجام دهید. نویسنده به‌گونه‌ای داستان‌های خود را در کتاب روایت می‌کند که احساس می‌کنید با یک دوست صمیمی و باتجربه در حال گفت‌وگو هستید.

درباره‌ی کتاب خجالت نکش، زندگی کن

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در جمع‌ها ساکت هستند و هیچ نظری نمی‌دهند؛ حتی وقتی که با دوستان صمیمی خود هستید و حرف‌های زیادی برای گفتن دارید؛ اما به سر تکان دادن یا لبخند زدن اکتفا می‌کنید؟ آیا در محل کار، مدرسه، دانشگاه و... هیچ‌کس صدای شما را نشنیده است و با افراد کمی معاشرت می‌کنید؟ آیا هیچ‌وقت به مهمانی‌ای رفته‌اید که در آن هیچ آشنایی نداشته باشید و با افراد ارتباط برقرار کنید؟ آیا در هنگام شروع کردن صحبت با دیگران مشکل دارید و همواره به این فکر می‌کنید که چگونه باید مکالمه را آغاز کرد؟ اگر شما هم بعد از خواندن این سطور به یاد تمام شرایط اضطراب‌آور زندگی‌تان افتادید، احساس تنهایی نکنید. نویسنده‌ای به نام اریک مایرز (Erik Myers) نیز همین مشکلات را داشته. اما او با چنین پیشینه‌ای، چگونه موفق به نوشتن کتابی مانند کتاب خجالت نکش، زندگی کن (Overcoming Shyness) شده است؟ کتابی که مسیر زندگی افراد بسیاری را مانند خود اریک تغییر داده.

اریک نیز در دوران بلوغ و جوانی خود چنین تجربیاتی را داشته و دوران دردناک و آزاردهنده‌ای را گذرانده است. بسیاری از افرادی که چنین شرایطی را تجربه می‌کنند، عقیده دارند خجالتی و درون‌گرا هستند و کاری از دستشان برنمی‌آید. تصور آن‌ها این است که تا آخر عمر همین‌طور باقی خواهند ماند و هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. اریک مایرز به این افراد ثابت می‌کند که تغییر ممکن است؛ زیرا او نیز بعد از طی کردن تجربه‌هایی به مراتب بدتر، توانسته زندگی خود را دگرگون کند. او در کتاب خجالت نکش، زندگی کن به شما کمک می‌کند که ارتباطات بهتری داشته باشید و در لحظاتی که لازم است، اظهار وجود کنید.

اریک در نیمه‌ی اول کتاب خجالت نکش، زندگی کن شما را به سفری در اعماق وجودتان می‌برد تا متوجه شوید چه چیزی سد راه پیشرفت شماست و چگونه می‌توانید شرایط را تغییر دهید. وی اصولی را به شما آموزش می‌دهد که فقط فرضیه و نظریه نیستند؛ بلکه او آن‌ها را شخصاً تجربه کرده است. نیمه‌ی دوم کتاب پر از تمرین‌ها و روش‌هایی است که باعث تقویت اعتمادبه‌نفس و بهبود مهارت‌های اجتماعی شما می‌شود. لحن اریک مایرز در طول کتاب خودمانی، طنز، سرگرم‌کننده و صادقانه است و خواننده در هنگام خواندن کتاب خسته نمی‌شود. خواندن این کتاب شروعی برای یک زندگی جدید است که در آن بدون هیچ مشکلی،‌ با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید. اگر می‌خواهید به چنین هدفی برسید و دیگر فرصت‌ها و موقعیت‌های بی‌شماری را از دست ندهید،‌ این اثر را بخوانید. باید گفت که انتشارات لیوسا کتاب خجالت نکش، زندگی کن را اولین بار و با ترجمه‌ی عطیه رفیعی،‌ به خوانندگان فارسی زبان معرفی کرده است.

کتاب خجالت نکش، زندگی کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از جمله افراد خجالتی هستید، در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارید و یا در جمع‌ها و هنگام تعامل با افراد دچار اضطراب می‌شوید، خواندن این کتاب می‌تواند شما در بهبودی حال شما اثربخش باشد. کتاب خجالت نکش، زندگی کن یک راهنمای عالی برای کاهش اضطراب و رفع خجالت شماست.

با اریک مایرز بیشتر آشنا شویم

اریک مایرز پسر آمریکایی خجالتی و عاشق ورزش بود که در دبیرستان ساکت‌ترین دانش‌آموز شناخته شد. خصلت خجالتی بودن او به اضطراب اجتماعی و عزت نفس پایین تبدیل شد و بعد از مرگ عزیزانش،‌ همه چیز برای او تغییر کرد. او در مسیری تاریک قرار گرفت؛ تا اینکه در سال 2011 مسیر زندگی او تغییر کرد. اریک بعد از خواندن کتاب «دیوانه‌ی درونت را کنترل کن» کم‌کم مهار زندگی را به دست گرفت. وی اکنون همراه با همسرش به جزیره‌ی مائویی رفته و یک کسب‌وکار آنلاین تناسب‌اندام راه‌اندازی کرده است. می‌توانید اریک مایرز را در فیسبوک و اینستاگرام به‌ آدرس erikmyers4 دنبال کنید تا بیشتر در مورد او بدانید.

در بخشی از کتاب خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید می‌خوانیم

از آنجا که هدف‌تان در اینجا این است که دیگر خجول و کمرو نباشید، پس لازم است در نظر بیاورید که زندگى‌تان وقتى اعتمادبه‌نفس داشته باشید چگونه خواهد بود. من باور دارم که شما در درونتان استعدادها، بینش و مهارت‌هایى دارید که حتى از آن‌ها آگاه نیستید. بهترین راه براى نشان دادن منحصربه‌فرد بودنتان این است که اهدافى هیجان‌برانگیز تعیین کنید و در مسیرى جدید پیش بروید. اگر تمام فکر و ذکر ما تنها غلبه بر شرم و کمرویى باشد، همچنان در دام در میزان انرژى کمتر گرفتار خواهیم بود و قادر به پیشرفت و رفتن به مرحله‌ى بعدى نخواهیم بود. به‌محض اینکه تمرکز بر آنچه را بیشتر از همه مى‌خواهیم شروع کنیم، مغزمان یافتن پاسخ‌ها و راه‌حل‌هاى آن را براى ما آغاز خواهد کرد.

وقتى شروع کردم به پیروى از قلبم و اعتماد به آن، کم‌کم کل زندگى‌ام تغییر کرد و به مهارت‌هاى اجتماعى‌ام واقف شدم. من کاملاً مطمئن هستم شما هم به‌محض اینکه تصمیم بگیرید از قلبتان پیروى کنید و دنبال خواسته‌ى قلبى‌تان بروید، همین اتفاق براى‌تان خواهد افتاد. به خاطر داشته باشید که داشتن دیدگاهى «بدون محدودیت» بسیار مهم و حائز اهمیت است. آن را همچون آنچه واقعا خواهانش هستید در نظر بیاورید، نه آنچه باور دارید که میسر و ممکن است. ایده‌ها و اقدامات الهام‌بخش از تخیلات و رؤیاهاى الهام‌بخش نشئت مى‌گیرند. پس رؤیاهاى بزرگ داشته باشید و خودتان را محدود نکنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: طرز فکر و ذهنیت
1: کلمه‌ای سه حرفی
2: ظرفیت و استعداد بالقوه
3: نقطه‌ی عطف
4: رشد هویتتان
5: واقع‌بین باشید و به جلو پیش بروید
6: تأثیرگذاری معاشرانتان در شما
بخش دوم: راهنمای جیبی شما
7: قدرت دندان‌های سفید مرواریدی‏‌تان
8: از زبان بدنتان آگاه باشید
9: قانون سه قدم
10: سؤالاتی درست و به‌جا مطرح کنید
11: فوت‌وفن پنهان
12: تعهد مادام‌العمر به رشد و پیشرفت
پاداش: بهترین پندی که تابه‌حال دریافت کرده‌ام
دعوت: شما تنها نیستید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید
نویسنده
مترجمعطیه رفیعی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-340-268-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خجالت نکش، زندگی کن

Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
این کتاب که به قلم اریک مایرز که خود نیز فردی خجالتی و کم رو بوده نگاشته شده. آقای اریک در این کتاب به تجربه‌های شخصی خود که قبلا از مشکل کم رویی رنج می‌برده و همچنین راه‌های مقابله با این مشکل را که اکثر راه‌هایی غلط که خود باعث ایجاد مشکلات دیگری می‌شده را به رشته تحریر در اورده. از انجایی که خود آقای اریک از جمله افرادی کم رو و خجالتی بوده و با تلاش وکوشش به این مشکل غلبه کرده میتونم بگم هر شخصی که با مشکل کم رویی دست و پنجه نرم میکنه با مطالعه این کتاب و الگو قرار دادن نویسنده به این مشکل فائق آید. افرادی که به دلیل طبیعت درونگرایی یا خجالتی بودن از ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر هراس دارند مطالعه این کتاب و از همه مهمتر عمل کردن به تمرینات ان همانند جادو برای این دسته افراد عمل میکند. از تجربه شخصی خودم در رابطه با مطالعه این کتاب را این طور میتونم بیان کنم، کتاب کوتاهی بود و در عین حال مطالب واضع و کاملا قابل فهم بیان شده بود غلط تایپی نداشت نویسنده منظور خود را بدون اضافه گویی وپراختن به حاشیه رسانده بود. امیدوارم این مطلب به افرادی که تصمیم به مطالعه این کتاب گرفته‌اند کمکی کرده باشد.
ناهید
۱۴۰۲/۶/۳
دارم میخونمش کتاب کاربردی هست، تازه به نیمش رسیدم ولی از همین حالا تغییراتی با توجه به مطالبی، که خوندم در زندگیم دارم ایجاد میکنم کتاب کاملا کاربردی هست و برای، رفع کمرویی راهکار میده، و تمرینهایی کاه باید انجام بدیم برای من که موثر بوده خیلی زیاد کلا این نوع کتاب‌ها را بایست لااقل دو بار خوند و بهش، عمل کرد
فاطمه رنجبر
۱۴۰۲/۹/۲۶
در کتاب خجالت نکش برای منی که حتی اعتماد بنفس کافی برای صحبت ندارم خیلی خوبه دقیقا من در جمع حتی خانوادگی خودمانم گوشه گیر و کم حرف هستم و این کتاب خیلی بدرد افردا تنها میخوره تا بتونن از اون حباب تنهایی که برای خودشون ساختن بیرون بیان و با اجتماع یکی بشن و نظرات خودشونو بتونن بدن
Afshar Nourolahi
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب بسیار مفیدی هست کسانی که خجالتی و کمرو و در ارتباط با دیگران دچار مشکل هستند می‌توانند این کتاب رو مطالعه کنند در جهت افزایش اعتماد به نفس خودباوری و ارتباط کلامی و غیر کلامی (زبان بدن) راهبردهای خوبی ارائه می‌دهد. ممنونم از نویسنده کتاب
Pari
۱۴۰۲/۶/۱۴
بی نهایت مفید بود✨️
شاید یکی از بهترین کتاب‌ها برای لذت بردن از زندگی بدون خجالت کشیدن
برای کسایی که بی نهایت خجالتیه وسخت میتونه ارتباط بگیره خیلی مفید میتونه باشه
F.Z
۱۴۰۲/۹/۲۴
این کتاب برای افرادی که به خاطر خجالت و کم رویی از خیلی چیز‌هایی که باعث موفقیتشان میشده کناره گرفتن حتما توصیه میشه😊
علی باقری
۱۴۰۳/۱/۳۱
بسیار لذت بردم، کتاب مفیدی بود و من نکات بسیاری ازش آموختم، وقتتون رو با خوندنش تلف نمیکنید
Mohammadmahdi
۱۴۰۳/۱/۷
با تک تک وجودم نویسنده را درک میکردم.. تجربه های ایشون بسیار زیبا بود.
فهیم سخی زاده
۱۴۰۳/۱/۱۸
بسیار عالی بود برای کسانی که خجالتی هستن پیشنهاد میکنم
مسعود بهرامى
۱۴۰۲/۱۲/۶
برای شروع در تغییر رفتار از نظر من عالی بود
جواددهقانی
۱۴۰۲/۸/۳
کتاب خوبی بود و با خوندنش واقعا تغییر رو احساس میکنید
Amirmohammad
۱۴۰۲/۷/۲۸
کتاب خوبیه تا الان ۳۰ صفشو خوندم میتونه کمک کنه
حمید روزبهی
۱۴۰۲/۶/۲۷
کتاب خلاصه بود و مطالب تکراری بیان شده بود
زهرا کردی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب بی نظیر برای افراد آرام و متین
عارفه
۱۴۰۲/۹/۳۰
خیلی عالیه پیشنهاد میکنم👌
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب خجالت نکش، زندگی کن

برای دریافت کتاب خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.