معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW تألیف فرناز ریاحی، شهناز امین و الهه فخریان مجموعه‌ای آموزشی-کاربردی در حوزه‌ی طراحی گرافیک است که اختصاصاً به آموزش اصول طراحی حرفه‌ای نشانه و لوگو با استفاده از نرم‌افزار گرافیکی برداری Corel DRAW در نسخه‌ی X8 می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW

اگر شما از حرفه‌ای‌های دنیای طراحی گرافیک باشید؛ یقیناً با نرم‌افزار کورل دراو (Corel DRAW) آشنا هستید. اگر علاقه‌مند به‌ دنیای طراحی گرافیک باشید؛ حداقل نام این نرم‌افزار را شنیده‌اید، و اگر علاقه‌ی خود را دنبال و به دنیای طراحی گرافیک ورود کنید، بی‌شک خیلی زود به یادگیری و مهارت‌یابی در آن نیاز پیدا خواهید کرد.

Corel DRAW، یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای ویرایشگر گرافیکی برداری است که به طور تخصصی در طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، کارت ویزیت، بنرهای تبلیغاتی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار، ابزارهای فراوان قدرتمندی را جهت خلق ایده‌ها و طرح‌های جذاب و نوآورانه دراختیار کاربر می‌گذارد.

آنچه پیش روی شماست، آمیزه‌ای است از علم و هنر؛ در قالب کتابی ارزنده با عنوان افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW که با تلاش فرناز ریاحی، شهناز امین و الهه فخریان ممکن گشته است. این مجموعه با آموزش گام‌به‌گامِ خود، فراگیر را در کسبِ توانمندی و مهارت لازم برای طراحی و ترسیم نشانه و لوگو با نرم‌افزار گرافیکی Corel DRAW و استفاده‌ی شایسته و بهینه از ابزارهای قدرتمند آن یاری می‌کند؛ به‌طوری‌که طبق ادعای مؤلفین، خواننده پس از مطالعه‌ی دقیق و عمیق و اجرای تمرینات آن؛ آمادگی لازم جهت ورود به بازار کار و درآمدزایی از مهارت کسب‌شده‌ی خود را پیدا خواهد کرد.

به طور کلی نرم‌افزارهای گرافیکی را از نظر امکانات و قابلیت‌هایی که دارند‌؛ می‌توان به 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی کرد:

  1. مبتدی: نرم‌افزارهایی با ابزار محدودتر و امکانات ابتدایی‌تر؛ که نیازهای اولیه در طراحی گرافیک را برآورده می‌کنند و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها فتوشاپ (Adobe Photoshop) است.
  2. متوسط: نرم‌افزارهای برداری که معروف‌ترین آن‌ها Corel DRAW و ایلاستریتور (Adobe Illustrator) هستند.
  3. پیشرفته: نرم‌افزارهای سه‌بعدی و متحرک‌سازی

فرناز ریاحی، شهناز امین و الهه فخریان جهت فهم بهتر مطالب آموزش‌های خود را به شکل تصویری و پروژه‌محور همراه با مثال‌ها و نمونه‌های واقعی و تمرینات عملی، ارائه کرده‌اند. و البته؛ کسب تسلط در این مهارت نیز همچون سایر مهارت‌ها مستلزم تمرین، تمرین و تمرین است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران که ناشر تخصصی کتب علمی دانشگاهی، علوم پایه و به‌ویژه علوم کامپیوتر و انفورماتیک است منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار داه است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که در زمینه‌ی طراحی لوگو و نشانه فعالیت می‌کنند، یا علاقه‌مند به یادگیری مهارت طراحی لوگو و نشانه با نرم‌افزار گرافیکی Corel DRAW هستند؛ از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW می‌خوانیم

موفقیت در طراحی نشانه، حاصل شناخت کامل موضوع و تجسم دقیق مفهوم آن است. طراح به‌عنوان ‌یک محقق، می‌بایستی موضوع را شناخته و تحلیل کند. در حکم یک مشاور، راه‌حل‌های منطقی و اجرایی را پیشنهاد کند و در نقش یک هنرمند خلاق با ایده‌های نوین و با بهره‌گیری از امکانات موجود هر موضوع، در جهت تسهیل ارتباط بصری با جامعه ارائه طرح نماید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با نشانه و انواع آن
فصل 2: طراحی لوگو یا نشانه از ایده تا اجرا
فصل 3: آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی گرافیک
فصل 4: آشنایی با لایه‌ها و وارد کردن تصاویر به نرم افزار CorelDraw
فصل 5: اضافه کردن رنگ به نشانه
فصل 6: اعمال جلوه‌های ویژه به نشانه
فصل 7: کاربرد متن در نشانه
فصل 8: ذخیره‌سازی و آماده‌سازی برای صفحات وب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-600-1245-24-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی لوگو، آرم و نشانه با Corel DRAW و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.