معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین انواع درب برای استفاده در محیط‌های گوناگون و به‌ویژه ادارات هستند. سعید هنرمند و امیرنیما عربیان در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک به‌طور مفصل و عملی شیوه‌ی نصب،‌ راه‌اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک را شرح داده‌اند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک

قطعا تابه‌حال در مراکز خرید، ادارات، بانک‌ها و ... انواع درب‌های اتوماتیک را دیده‌اید که در جهت سهولت رفت‌وآمد افراد نصب و راه‌اندازی شده‌اند. امروزه سیستم درب‌های قدیمی جای خودشان را به درب‌های اتوماتیک داده‌اند و در سطح شهر هر جا که قدم بگذارید، حداقل یکی از انواع این درب‌ها یا کرکره‌های برقی را خواهید دید.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک اثر سعید هنرمند و امیر نیما عربیان ازجمله منابعی است که به شکل کامل و البته کاربردی شیوه‌ی نصب و راه‌اندازی، استفاده و همچنین تعمیر این درب‌‌ها را به شما آموزش می‌دهد. در واقع این کتاب به یک خودآموز فنی شباهت دارد که شما را به یک حرفه‌‌ای برای نصب و راه‌اندازی این درب‌ها و سرویس کردن و بررسی عیوب آن‌ها تبدیل می‌کند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک در شش فصل کلی تالیف شده است که هر فصل شامل زیرعنوان‌های تخصصی و ریزتر می‌شود. نویسندگان در فصل اول کتاب آموزش نصب درب‌های اتوماتیک به توضیح و آشناسازی مخاطبان با انواع درب‌های اتوماتیک 2 لنگه‌ای یا به‌اصلاح «بازویی» پرداخته‌اند. در این بخش مطالب جامع و کاربردی را درباره‌ی موتورهای الکترونیکی، ریموت کنترل، تحلیل مدار فرمان، نحوه‌ی سیم‌کشی و ... خواهید آموخت.

سعید هنرمند و امیرنیما عربیان در فصل دوم به سراغ درب‌های اتوماتیک ریلی رفته‌اند و چگونگی انتخاب بهترین انواع آن را برای پارکینگ تشریح می‌کنند. همینطور به مواردی از جمله معرفی متعلقات، نمای کلی، مراحل نصب درب ریلی و شروع سیم‌‌بندی این نوع درب‌ها می‌پردازند.

فصل سوم کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک به انواع کرکره‌های اتوماتیک اختصاص داده شده و در فصل چهارم مطالبی را راجع‌به آموزش نصب درب شیشه‌ای می‌خوانید. سعید هنرمند و امیر نیما عربیان در فصل پنجو ششم کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک به‌ترتیب درباره‌ی راهبندهای اتوماتیک و درب‌های اتوماتیک چندتکه صحبت کرده‌اند.

مطالعه و استفاده از این کتاب شما را به یک فرد متخصص در زمینه‌ی نصب، راه‌اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک تبدیل می‌کند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک را انتشارات موسسه فرهنگی و هنری دیباگران چاپ و منتشر کرده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی فعالان و متخصصان در زمینه‌ی نصب درب‌های اتوماتیک و افرادی که در حوزه‌ی سیم‌کشی، راه‌اندازی درب و کرکره‌های برقی فعالیت می‌کنند، می‌توانند این اثر را بخوانند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مولف
مقدمه
فصل اول: درب‌های اتوماتیک 2 لنگه (بازویی)
فصل دوم: درب‌های اتوماتیک ریلی
فصل سوم: کرکره‌های اتوماتیک
فصل چهارم: آموزش نصب درب شیشه‌ای
فصل پنجم: راهبندهای اتوماتیک
فصل ششم: درب‌های اتوماتیک چندتکه یا sectional

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-622-2183-28-8
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب درب‌های اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.