معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری نوشته‌ی علی ابراهیمی به آموزش عملی و کاربردی روند نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری پرداخته است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا تمام مطالب موردنیاز برای یادگیری این مهارت را به صورت مصور و مفهومی در اختیار خواننده قرار دهد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب‌یابی آبگرمکن‌های دیواری

در دنیای امروز که جهان همواره در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های‌ فنی در راستای کسب درآمد هستند. نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری نیز از آن دسته مهارت‌هایی است که یادگیری آن باید به صورت عملی انجام شود. به همین منظور، علی ابراهیمی با تألیف کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب‌یابی آبگرمکن‌های دیواری کوشیده است تا مفاهیم عملی ضروری این حیطه را به مخاطبان علاقه‌مندِ این حوزه آموزش دهد. نویسنده سعی کرده است مبانی ساده تا پیشرفته‌ی این حرفه را طی پنج فصل پوشش دهد.

علی ابراهیمی در اولین فصل کتاب تمامی موارد پایه درباره‌ی نصب و راه‌اندازی آبگرمکن دیواری از جمله اصول انتخاب نوع آبگرمکن، محل نصب، مراحل نصب، راه‌اندازی، تجهیزات موردنیاز و ... را شرح می‌دهد. فصل دوم کتاب به روند باز و بسته کردن آبگرمکن‌های دیواری تخصیص یافته است. مخاطب در این بخش با ساختمان آبگرمکن‌ دیواری و تمام قطعات آن از جمله مشعل، شمعک، ترموکوپل، رگولاتور گاز و ... آشنا می‌شود. نویسنده در فصل سوم نیز به فرایند باز و بسته کردن و تست قطعات آبگرمکن دیواری بدون شمعک (آیونایز) می‌پردازد و در این بخش از تفاوت‌های رگولاتورهای گاز در آبگرمکن‌های شمعک‌دار و بدون شمعک و دیگر قطعات این دو آبگرمکن سخن می‌گوید. سپس، وی در فصل بعدی توانایی جست‌وجوی معایب آبگرمکن دیواری را آموزش می‌دهد و تمامی عیب‌های احتمالی را مورد بررسی قرار می‌دهد. نویسنده فصل نهایی را به آموزش نحوه‌ی انجام عملیات رسوب‌زدایی آبگرمکن اختصاص داده است.

انگیزه‌ی نویسنده از نگارش کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب‌یابی آبگرمکن‌های دیواری این است که روند یادگیری این مهارت‌ و امکان خوداشتغالی را برای مخاطب آسان کند. این کتاب برای هر فرد با هر سطح دانش در این حرفه کاربردی خواهد بود و پس از اتمام این اثر، خواننده توانایی به‌کارگیری این مهارت‌ را فراخواهد گرفت. این کتاب توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب‌یابی آبگرمکن‌های دیواری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب افرادی است که علاقه‌مند به فراگیری مهارت‌های فنی جدیدی در حوزه‌ی نصب و تعمیر آبگرمکن‌های دیواری و کسب درآمد از آن هستند. مطالعه‌ی اثر حاضر همچنین به افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند و نیاز به منبعی برای افزایش دانش خود دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری می‌خوانیم

آبگرم‌کن‌های دیواری بدون شمعک (آیونایز)

در آبگرم‌کن‌های دیواری آیونایز، حذف شمعک برای جلوگیری از هدر رفتن سوخت و  صرفه‌جویی در آن بوده است؛ زیرا در هر آبگرمکن شمعک‌دار مصرف گاز شمعک به‌طور متوسط   0.5 متر مکعب در روز  و  180متر مکعب در سال است، اگر تعداد این آبگرم‌کن‌ها را   2.5 میلیون دستگاه در کشور فرض کنیم، شمعک‌های آبگرم‌کن‌های کشور حدود 4.5 میلیون متر مکعب  گاز  مصرف  می‌کنند. بنابراین  با  حذف شمعک صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در  انرژی گاز  خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نصب و راه‌اندازی آبگرم‌کن دیواری
فصل دوم: باز و بسته کردن آبگرم‌کن دیواری
فصل سوم: باز و بسته کردن و تست قطعات آبگرم‌کن دیواری بدون شمعک
فصل چهارم: توانایی جست‌وجوی معایب آبگرم‌کن دیواری
فصل پنجم: انجام عملیات رسوب‌زدایی آبگرمکن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-124-478-0
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن‌های دیواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.