معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2
قیمت:
۱۷۵۰۰۰ ۱۵۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2

داریوش فریدونی برزآباد و بهرام بحری در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 به خوانندگان می‌آموزند که چطور می‌توان به سادگی به یک دانش و مهارت نسبی برای تعمیر ماشین‌های سواری دست یافت و بدین وسیله رزومه‌ی کاری خود را حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر ساخت. از نکات مثبت این کتاب می‌توان به آموزش پله‌به‌پله، ذکر نکات کاربردی و آزمون‌های آورده‌شده در فصل آخر اشاره کرد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ربات‌ها، سرعت اختراعات و ابداعات جدید نیز افزایش یافته و اغراق نیست اگر بگوییم جهان پیرامونمان روز به روز دستخوش تغییر شده و شکلی جدید و ارتقایافته می‌یابد. در گذشته، سال‌ها طول می‌کشید تا یک خودرو تغییر اساسی‌ای پیدا کند و از مدل جدیدی با قابلیت‌های منحصر به فرد، رونمایی شود اما اکنون دنیای خودروسازی به شدت پیشرفت نموده و رانندگان مجبور نیستند مثل قبل زمان زیادی منتظر بمانند تا شاهد تحولی شگرف در سیستم خودروها باشند.

این اتفاق گرچه نکته‌ای مثبت به نظر می‌رسد اما کار را برای عده‌ای بسیار دشوار ساخته است. تعمیرکاران خودرو ناچارند اطلاعات خود را در زمینه‌ی ماشین‌ها کاملا به روز نگه دارند و این شغل مثل گذشته دیگر تنها مبتنی بر مهارت نیست. حال یک فرد تنها در صورتی می‌تواند تبدیل به یک تعمیرکار حرفه‌ای و موفق در زمینه‌ی خودرو شود که هم از مهارت کافی برخوردار باشد و هم مشتاق باشد تا از جدیدترین اطلاعات در این زمینه مطلع گردد.

اما چطور می‌توان به این سطح رسید؟ آیا می‌شود به طور خودآموز به یک دانش نسبی از خودروها دست یافت و آن‌ها را عیب‌یابی کرد؟ برای آشنایی با سیستم خودروها باید از چه منابعی کمک گرفت؟

داریوش فریدونی برزآباد و بهرام بحری در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 به تمامی سوالات بالا پاسخ می‌دهند و به خوانندگان کمک می‌کنند تا به طور کامل و به صورت پله به پله با سیستم ماشین‌های سواری آشنا شوند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 از پنج بخش و سیزده فصل تشکیل شده است. در بخش اول نویسندگان به مرور اصول و نکات ایمنی پرداخته و درباره‌ی مسائلی همچون «اصول اطفا حریق و کمک‌های اولیه»، «انجام کمک به مصدوم» صحبت می‌کنند. بخش دوم به معرفی ابزارآلات و طریقه‌ی استفاده از آن‌ها اختصاص یافته است.

داریوش فریدونی برزآباد و بهرام بحری در بخش سوم کتاب کم‌کم به سراغ توضیح درباره‌ی سیستم خودروها رفته و به شرح مواردی مانند «سیستم روغن‌‌کاری»، «سیستم خنک‌کاری»، «تایم‌گیری میل سوپاپ»، «مدار سوخت‌رسانی انژکتور» و... می‌پردازند.

بخش چهارم از عیب‌یابی سیستم ماشین سخن گفته و در نهایت بخش پنجم شامل آزمون‌هایی‌ست که به تثبیت مطالب در ذهن مخاطب کمک می‌نمایند.

از نکات مثبت این کتاب می‌توان به ذکر نکات تئوری و عملی توامان با هم اشاره کرد که سبب ارتقا دانش و مهارت خوانندگان به صورت همزمان می‌گردد. همچنین کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 شامل تصاویری واضح و گیراست که به مخاطبان کمک می‌کند تا به یک دید و تصور کلی از مطلب مورد بحث دست یابند.

این کتاب توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای اساتید و مربیان فنی حرفه‌ای، تعمیرکاران خودرو، دانشجویان مکانیک، کارآموزان و داوطبان آزمون‌های ادواری مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 می‌خوانیم

مفصل هوک

قفل گاردانی که خیلی متداول است به نام مفصل هوک نامیده می‌شود این قفل اولین مورد استعمال در محورهای حرکت خودرو بوده است و متداول بوده است به طور زوجی مورد استفاده واقع می‌شوند به علت این که در مورد چرخ‌های جلو محرک باشند به کار بردن مفصل هوک حجم زیادی را اشغال خواهد کرد در این مورد مفصل مخصوص سرعت ثابت که کوچکتر است به کار می‌برند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: به کارگیری اصول حفاظت ایمنی بهداشت در محیط کار
فصل دوم: فلزکاری و مکانیک عمومی
فصل سوم: کار با ابزار و تجهیزات عمومی و تخصصی تعمیرگاه خودرو
فصل چهارم: کار با ابزار و تجهیزات اندازه‌گیری
فصل پنجم: پیاده و سوارکردن موتور و قطعات وابسته از روی شاسی
فصل ششم: تعمیر سیستم مولد قدرت (موتور)
فصل هفتم: باز و بست و عیب‌یابی اجزاء سوخت‌رسانی انژکتوری
فصل هشتم: عیب‌یابی و رفع عیب سیستم الکتریک و الکترونیک موتور
فصل نهم: پیاده و سوار کردن، عیب‌یابی و رفع عیب سیستم انتقال قدرت
فصل دهم: پیاده و سوار،عیب‌یابی، رفع ترمز معمولی و الکترونیکی
فصل یازدهم: پیاده و سوار، عیب‌یابی و رفع سیستم تعلیق و فرمان
فصل دوازدهم: پیاده و سوار کردن سیستم‌های گازسوز
فصل سیزدهم: ارزش‌یابی و امتحان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-600-124-994-5
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰۰ ۱۵۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.