معرفی و دانلود کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

عکس جلد کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول نوشته‌ی والری وایت و آن دمارایس یک راهنمای عملی و پیشگامانه است که با ارائه‌ی راهکارهایی اثربخش کمک می‌کند در اولین لحظه‌ی دیدار یا به عبارت بهتر، در مهم‌ترین لحظه‌ی ملاقات به گونه‌ای ظاهر شوید که که دیگران برای ادامه‌ی رابطه با شما ترغیب شوند.

درباره‌ی کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

فکر می‌کنید دیگران در برخورد اول چه برداشتی راجع به شما دارند؟ اولین تأثیری که روی دیگران می‌گذارید، مهم‌ترین تأثیر است و تنها یک‌بار می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. معاملات تجاری ممکن است سر بگیرند یا نگیرند، قرارهای اول به قرارهای دوم تبدیل شوند یا نه، دوستی‌ شکل بگیرد یا نگیرد. همه چیز به برداشت اول بستگی دارد. و با این حال بسیاری از ما نمی‌دانیم دیگران در برخورد اول چه فکری درباره‌مان می‌کنند. و از آن مهم‌تر، بسیاری از ما نمی‌دانیم چگونه در برخورد اول تأثیر خوبی روی دیگران بگذاریم.

آیا دوست ندارید دیگران شما را فردی با اعتماد‌به‌نفس، جالب، جذاب و صمیمی ببینند؟ آن دمارایس (Ann Demarais) و والری وایت (Valerie White)، مشاوران بسیاری از شرکت‌ها و همچنین خالقان کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول (First Impressions) صاحبان یک شرکت دوستیابی و مشاوره‌ی مستقر در نیویورک، کلیدهایی برای رسیدن به این هدف به شما پیشنهاد می‌کنند تا در هر موقعیت‌ جدیدی بهترین حالت خود را نمایش دهید. چه بخواهید در یک مهمانی صحبت کنید یا با کسی که تا‌به‌حال ندیده‌اید ملاقات کنید یا با مشتری تجاری جدیدی جلسه داشته باشید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه خودتان را همانطور که دیگران شما را می‌بینند ببینید. این بینش جدید باعث می‌شود سبکتان را تغییر دهید و خود واقعی‌تان باشید. نویسندگان یک برداشت اول موفق را به هفت مورد اساسی تقسیم کرده‌اند تا به شما نشان دهند که چگونه بر این اصول تسلط داشته باشید و بتوانید بهترین برداشت اولیه‌ی ممکن را داشته باشید. آن‌ها همچنین نشان می‌دهند که چگونه از سوءتفاهم‌های رایج که موجب برداشت بد می‌شوند اجتناب کنید. به‌علاوه چهار موهبت اجتماعی جهانی را آشکار می‌کنند و گام‌های عملی‌ای را که می‌توانید برای افزایش جذابیت شخصی خود بردارید، تشریح می‌کنند.

سعید وهابی این اثر را به فارسی برگردانده و انتشارات جیحون آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

  • نویسندگان این کتاب منشور مهم‌ترین مرحله‌ی ارتباط بین فردی را مکتوب کرده‌اند. راهنمای آن‌ها بدون شک کیفیت زندگی کسانی را که به دنبال صداقت در روابط خود هستند بهبود می‌بخشد… این کتاب راهکارهایی عملی، الهام‌بخش و صادقانه ارائه می‌دهد. (پیتر اوری، مدیر بازاریابی، شرکت هیولت پاکارد)
  • این کتاب برای افرادی که به دنبال امید هستند نوشته نشده، بلکه کتابی است برای افرادی که به دنبال تغییر هستند... این کتاب برای کسانی که در تعاملات اجتماعی اولیه اغلب کمتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند کمک بزرگی خواهد بود. من بدون رجوع به شواهد علمی، شرط می بندم که این کتاب برای همه مناسب است. به نظر من هر کسی که حس می‌کند نیازی به آن ندارد، احتمالا غافل است نه ماهر. (تی. جیمز متیوز، دکترا، استاد روانشناسی و علوم اعصاب، معاون دانشکده تحصیلات تکمیلی هنر و علوم، دانشگاه نیویورک)

کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول مناسب چه کسانی است؟

این کتاب یک راهنمای عملی و کارآمد برای ایجاد تغییرات مثبت در روابط بین فردی است. کسانی که به دنبال یادگیری و ارتقای مهارت‌های ارتباطی هستند از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

با نویسندگان کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول بیشتر‌ آشنا شویم

آن دمارایس و والری وایت، بنیانگذاران یک شرکت مشاوره هستند. آن‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا بفهمند در موقعیت‌های اجتماعی و به خصوص در اولین قرارها چگونه به نظر می‌رسند. همچنین به مدیران سایر شرکت‌ها در زمینه‌ی ارتباطات و مهارت‌های رهبری نیز مشاوره می‌دهند. آن‌ها به عنوان کارشناس با روزنامه‌ها و مجلات زیادی در سراسر جهان مصاحبه کرده‌اند و در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پرمخاطبی حضور یافته‌اند. دکتر دمارایس در شهر نیویورک زندگی می‌کند و دکتر وایت در نیوجرسی.

در بخشی از کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول می‌خوانیم

مهم‌ترین دلیل درک اهمیت تأثیر اولیه‌ای که از خود به جا می‌گذارید، آن چیزی است که دقیقاً بازتاب‌دهنده شخصیت واقعی شما نیست. یعنی چگونگی شناخت واقعی‌ای که از خود دارید یا چگونگی نگاه دوستان نزدیک‌تان به شما. امکان دارد به طرقی که خود از آن آگاهی ندارید، دچار سوء تفاهم شوید. برای مثال، اگر آدم خجالتی‌ای هستید، احتمالاً مانند آدمی گوشه‌گیر رفتار می‌کنید، اگر آدم پرحرفی هستید، مانند آدمی خودشیفته رفتار می‌نمایید. حتی مطمئن‌ترین آدم‌ها هم به هنگام برخورد با دیگران امکان دارد کمی مضطرب شوند (که این اضطراب به خاطر عدم اطمینان از مورد پسند و پذیرش واقع شدن است). آدم‌های ناآشنا به قدر کافی وقت‌شان را با شما نگذرانده‌اند تا شما را بشناسند و به خاطر تمام خصوصیات مثبت‌تان دوست‌تان داشته باشند. بنابراین، دیدگاه آن‌ها نسبت به شما بر اساس اطلاعات محدودی نظیر ارتباطات غیرکلامی و نحوه بیان‌تان خواهد بود.

اگر از تأثیری که مایلید بر دیگران داشته باشید آگاهی دارید، پس این اطمینان خاطر را دارید که تصویر دقیقی از خود به دیگران ارائه کرده‌اید. اگر مورد پسند باشید یا طرد شوید، به خاطر ویژگی‌های واقعی شما خواهد بود و نه به خاطر بد نمایش ‌دادن شخصیت واقعی‌تان. می‌توانید بر گسترش یا عدم گسترش روابط‌تان و کیفیت گسترش آن نظارت داشته باشید. اگر نحوه رفتار و کردارتان را کمی تغییر دهید، احتمال دارد مردم واکنش مثبت‌تری نسبت به شما داشته باشند و از برخوردهای روزمره‌تان لذت بیشتری ببرید. در موقعیت‌های جدید می‌توانید اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. حتی شاید قادر باشید کنش و واکنشی خنثی و منفی را به کنش و واکنشی با رضایت متقابل تبدیل کنید و شفقت و رضایت کسانی را به دست آورید که تأثیر اولیه از سوی شما باعث عدم تمایل آن‌ها برای برقراری ارتباط شده بود.

فهرست مطالب کتاب

سپاسگزاری‌ها
مقدمه
بخش اول: روانشناسی تأثیرات اولیه
1: تأثیرات اولیه چه طور شکل می‌گیرند؟
2: چه طور به احساس دیگران شکل می‌دهید؟
3: چهار موهبت اجتماعی همگانی
بخش دوم: اصول هفت‌گانه یک تأثیر اولیه
4: گشودن در: قابلیت دسترسی
5: آنچه برای من کافی است: نشان دادن علاقه
6: از بیان این موضوعات صرفنظر کنید: مطالب مورد بحث در مکالمات اولیه
7: ‌رو کردن کارت‌های‌تان: خود‌آشکارسازی
8: کسب ریتم:نیروهای مؤثر در مکالمه
9: نحوه نگاه کردن به دنیا: دیدگاه
10: بیان ظرافت‌های جاذبه جنسی
بخش سوم: تغییرات جزئی در نحوه بیان‌تان به هنگام اولین تأثیرگذاری‌
11: آگاهی: آیا من آن کار را کردم؟
12: از بین بردن فاصله‌
13: گاهی اتفاق می‌افتد: غلبه بر یک تأثیر اولیه بد
14: آزادی عمل دادن به دیگران
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول
نویسنده،
مترجمسعید وهابی
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک964-8554-73-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

Alireza Abbasifar
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این کتاب برای کمک در روابط با انسان‌ها، خصوصا کسانی که مستقیما با انسانها در تماس هستند (مثل بازاریاب‌ها، فروشندگان و...) بسیار مفید است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

برای دریافت کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.