معرفی و دانلود کتاب اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

عکس جلد کتاب اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

تابه‌حال به بی‌انگیزگی یا اهمال‌کاری دچار شده‌اید؟ کتاب اقدام فوری یک راهنمای بی‌نظیر برای بازیابی انگیزه است که تیبو موریس با قلم توانای خودش آن را نوشته است. اگر به‌دنبال راهی برای دوری از اهمال‌کاری و انجام به‌موقع کارهایتان هستید،‌ این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

درباره کتاب اقدام فوری:

اهمال‌کاری یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در زندگی رخ می‌دهد و در مدت‌زمان کوتاهی می‌تواند یک آشوب بسیار بزرگ را ایجاد کند. بهترین تعریف از اهمال‌کاری این است که شما می‌دانید وظیفه‌ای وجود دارد،‌ اما توان انجام آن را ندارید. شبیه به اینکه مغز شما انجام آن کار خاص را به‌عنوان اتلاف انرژی یا یک فعالیت خطرناک و آسیبب‌زننده تشخیص می‌دهد و به سمت آن نمی‌رود! مثلا تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده است که انجام یک کار مهم را بارها به تعویق بیندازید و فعالیت‌های غیرضروری را جایگزین آن کنید؟ این دقیقا همان اهمال‌کاری است که بارها در زندگی همه ما، حتی موفق‌ترین افراد دنیا رخ می‌دهد!

کتاب اقدام فوری (Immediate Action) یک راهنمای بسیار عالی برای به‌دست‌آوردن انگیزه و مهار اهمال‌کاری است. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسنده توانای این اثر،‌ با ارائه بهترین روش‌ها برای دوری از تنبلی به شما کمک می‌کند که نظم را به زندگی خودتان برگردانید و کارهای عقب‌مانده را در زمان مناسب آن انجام دهید.

موریس در این کتاب شما را به فکر کردن درباره علت تنبلی و اهمال‌کاری‌تان وا می‌دارد. با خواندن کتاب اقدام فوری می‌توانید سرمنشاء مشکل خودتان را پیدا کنید و به این سوال پاسخ دهید که چرا وقتی زمان انجام کارهای مهم فرا می‌رسد، چک کردن شبکه‌های اجتماعی یا تماشای یک فیلم را به آن ترجیح می‌دهید؟!

تیبو موریس به شما یادآوری می‌کند که به احتمال زیاد آینده‌تان براساس تصمیمی که اکنون می‌گیرید ساخته می‌شود. پس اگر انتخاب شما، اهمال‌کاری و تن دادن به تنبلی باشد، بارها در زندگی، خودتان را ارزان می‌فروشید! این کتاب شما را برای تغییر سبک زندگی، کار و انگیزه یاری می‌کند و به کمک آن می‌توانید مسیر زندگی خودتان را تغییر دهید. نویسنده در نهایت کتابش را با یک جمع‌بندی عالی به‌ پایان می‌رساند و همه آنچه را که باید درباره بازیابی انگیزه بدانید به شما یادآوری می‌کند. با انجام تمرین‌های کتاب و به کارگرفتن آن‌ها،‌ می‌توانید به کارهایتان نظم ببخشید و در پایان هفت روز خواهید دید که شیوه انجام کارهایتان به شکل بسیار مثبت و شگفت‌انگیزی تغییر می‌کند!

نکوداشت‌های کتاب اقدام فوری:

- تیبو موریس دقیقا می‌داند چطور خوانندگان کتابش را به خودش علاقه‌مند کند! (Amazon customer)
- یک کتاب مختصر و دقیق! (Kare Bear)
- کتاب شگفت‌انگیزی که دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه مقابله با اهمال‌کاری و چگونگی بازیابی انگیزه ارائه می‌دهد. (Luvi M.)

کتاب اقدام فوری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه کسانی که همیشه کارهایشان را به‌تعویق می‌اندازند و به خاطر انجام ندادن به‌موقع وظایفشان دچار خجالت و شرمندگی می‌شوند، ‌بسیار مناسب است.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم:

وجود یک راهنمای قوی در هر مسیری که قرار است به آن وارد شوید، می‌توانید سریع‌تر شما را به هدفتان برساند. تیبو موریس بلاگر و نویسنده خلاق در زمینه موفقیت‌های شخصی است که روش صحیح خودآگاهی را به شما می‌آموزد. این نویسنده تاکنون بیش از 20 عنوان کتاب نوشته است که به انواع زبان‌های زنده دنیا ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. موریس تلاش می‌کند که افراد عادی را برای رسیدن به تجربیات شگفت‌انگیز در زمینه خودآگاهی و موفقیت همراهی کند.

جملات برگزیده کتاب اقدام فوری:

- نه هیچ خردمندی و نه هیچ شجاعی هرگز بر روی ریل‌های تاریخ دراز نمی‌کشد تا منتظر قطار آینده باشد که از روی او عبور کند.
- به پایان رساندن کاری که هرگز آغاز نشده است، بیش از همه طول‌ می‌کشد.
- به دلیل سخت بودن کارها نیست که جرئت انجامشان را نداریم، بلکه چون جرئت نمی‌کنیم، آنها سخت به نظر می‌رسند.
- مشکل اصلی، فقدان مسیر است نه کمبود زمان. همۀ ما روزی 24 ساعت زمان داریم.

در بخشی از کتاب اقدام فوری می‌خوانیم:

برای غلبه بر اهمال‌کاری، باید درک کنید که انگیزه چگونه کار می‌کند. بسیاری از ما معتقدیم به انگیزۀ بیشتری نیاز داریم تا به ما کمک کند در جهت اهدافمان تلاش کنیم. گرچه انگیزه مطمئناً کمک می‌کند، اما غیرممکن است که در صد درصد مواقع انگیزه داشته باشید. برخی از روزها ما برای انجام کارهایمان هیجان‌زده خواهیم بود، در حالی که روزهای دیگر دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، جز این کارها را.

در نتیجه نکتۀ کلیدی این است که بدانیم انگیزه منجر به اقدام نمی‌شود، بلکه اقدام کردن است که به انگیزه می‌انجامد. به عبارت دیگر شروع به کار کردن، در واقع انگیزه ایجاد می‌کند. احتمالاً خودتان قبلاً آن را تجربه کرده‌اید. پس از تلاش و تقلا برای انجام یک کار، در نهایت توانستید شروعش کنید. چند دقیقه بعد، انگیزۀ بیشتری پیدا کردید و خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید یا انتظار داشتید، آن را انجام دادید. این موضوع نشان می‌دهد که اغلب، عمل به انگیزه می‌انجامد، به‌جای اینکه انگیزه منجر به عمل شود.

در جهت اهدافمان تلاش کنیم. گرچه انگیزه مطمئناً کمک می‌کند، اما غیرممکن است که در صد در صد مواقع انگیزه داشته باشید. برخی از روزها ما برای انجام کارهایمان هیجان‌زده خواهیم بود، در حالی که روزهای دیگر دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، جز این کارها را. در نتیجه نکتۀ کلیدی این است که بدانیم انگیزه منجر به اقدام نمی‌شود، بلکه اقدام کردن است که به انگیزه می‌انجامد.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است؟
مقدمه
اهمال‌کاری چیست؟
روز اول: ذهنتان را پاک‌سازی کنید
روز دوم: دلیل اهمال‌کاری‌تان را مشخص کنید
روز سوم: درکتان را از اهمال‌کاری عمیق‌تر کنید
روز چهارم: شفافیت و وضوح را به چنگ آورید
روز پنجم: تمرکز لیزرگونه ایجاد کنید
روز ششم: ترستان را رها کنید
روز هفتم: یک رویۀ روزانه داشته باشید و ثبات ایجاد کنید
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه
نویسنده
مترجملطیف احمدپور
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-622-7741-41-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اقدام فوری

rezanourifard
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتاب مفید و خلاصه‌ای بود.
تنها نقدی که میتونم از این کتاب داشته باشم این است که به نظر من در مرحله پاکسازی ذهنی نیازی به فهرست تمام کارهای ناتمام نیست ممکنه بسیاری از کارها به درد ما و آینده ما نخوره و با سنجیدن کارهای ناتمام و بی فایده بودن این کارها میتونیم به راحتی این کار رو برای همیشه فراموش
کنیم و نیازی به گنجاندن در فهرست نیست چون حتی نوشتن یک کار ناتمام بی فایده باعث تثبیت بیشتر در ذهن و درگیری بیشتر ذهنی می‌شود صرفا با دلیل قانع کننده میتوانیم بی خیال کارهای ناتمام بشویم.
در مورد کارهای مهم هم لزومی به فهرست و انجام آن نیست و صرفا با قانع کردن خود که زمان این کار برای مثال در ۵ سال آینده است می‌توانیم برنامه کار ناتمام را برای ۵ سال آینده بریزیم.
در کل از نظر من در پاکسازی ذهنی لزوما نیازی به فهرست کارهای ناتمام و انجام آن‌ها در آن زمان نیست و بسته به شرایط یا باید آن کار را در آن زمان انجام دهیم یا به آینده نزدیک یا دور بیندازیم.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۲۳
اول صوتى این کتاب رو خریدم و بعد از شنیدنش مشتاق شدم متنى ش رو هم تهیه کنم تا راحت تر تمریناتش رو بنویسم. اگه اهمال کار هستید و همیشه به خودتون قول میدید از فردا کارهاتون رو درست و به موقع انجام میدید ولى هرگز اون فردا از راه نمیرسه! پیشنهاد مى کنم این کتاب رو از دست ندید
آرش رضایی
۱۴۰۱/۶/۱۵
برای کسانی که اهمال کاری دارن و واقعن هم نمیدونن که چطور هر چه زودتر رو پا بشن و به کارهای مهم و عقب افتاده شون برسن خیلی مفید و تاثیر گذاره و تعداد صفحاتش رو هم نویسنده از قصد گذاشته کم باشه تا هر کس بتونه کامل بخوندش و زودتر به نتیجه برسه..
جاوید نورانی
۱۴۰۱/۷/۲۶
مجموعه کتاب هاشو بخونید واقعا خوبه، ضرر نمیکنید، برای من که دقیقا هرچی میگفت عینا صدق میکرد، و خیلی تونست بهم برای رهایی از کم کاری و سردرگمی کمک کنه، ممنونم از نویسنده و مترجم خوبش...
amir soltani moghadam
۱۴۰۲/۳/۱۲
کتاب اقدام فوری یک کتاب ایده آل برای افرادی است که از دست کتابهای دیگر یا اینکه هنوز دست به هیچ اقدامی برای رسیدن به اهداف موردنظر خود نکردن یک کتاب خوب برای راهنمایی و چگونه شروع کردن است
دنیا رهبری
۱۴۰۱/۷/۶
دلایل اهمال‌کاری رو خیلی خوب توضیح داده؛ مواردی که احتمالا خودمون هم می‌دونیم اما شاید درست درموردشون متمرکز نشدیم و یا بهشون اهمیت ندادیم که بتونیم در جهت حلشون کاری کنیم و قدمی برداریم.
zahar chamani
۱۴۰۱/۶/۲۴
احساس بی‌کفایتی میکنم و علی رغم این احساس کارم را انجام میدهم.
شما فقط یک انسانید.
ما انسان‌های ناقصی هستیم که فقط تمام تلاشمان را میکنیم.
ما یادگیرنده مادام العمر هستیم.
حصین محبی
۱۴۰۱/۲/۳۱
این کتاب مکمل کتاب سم زدایی هستش ولی اون کتاب بنظرم بهتره از این کتابه-در کل اونایی که اون کتابو خوندن حتمن این کتابم بخونن
بهاره
۱۴۰۱/۹/۲۳
وااقعا جواب میده مخصوصا بیست سالت باشه و افسرده باشی افتاده باشی یه گوشه هیچکاری نکنی بعد تازه خودخوری کنی که چرا هیچکاری نمیکنم جواب کاره
تکتم رضایی
۱۴۰۱/۸/۳۰
بسیار عالی با زبان ساده مطالب عنوان شده. بنده این کتاب رو توصیه میکنم برای افرادی که به دنبال تغییر در زندگی خودشون هستند.
فاطمه یاوری
۱۴۰۱/۵/۲۰
خیلی خیلی به من کمک کرد و نکاتی رو به من یادآوری کرد و یاد داد که تا کنون در هیچ کتاب دیگه‌ای نخونده بودم فوق العاده بود
hesam spehry
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
این کتاب خلاصه هست ولی دیگه حاشیه نمیره. بخوام خودمونی بگم لقمه آماده است. فقط باید پیشروی کنید. سپاس گذارم
sahereh sadeghi
۱۴۰۱/۹/۷
بنظرم بطور خلاصه و کوتاه تونسته راه و رمز تمرکز و انجام موثر کارهای درست و اساسی رو در زندگی توضیح بده
لیلی محسنی
۱۴۰۲/۶/۲۸
این کتاب به اینکه چطور به موضوع "انگیزه" فکر کنیم و چطور ازش استفاده کنیم می‌پردازه
Milad
۱۴۰۱/۶/۲۰
کتابیه که تمارین عملی میده تا در مدت زمانی بتونین اهمال کاریو رها کنید و عمل گرا بشید
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب اقدام فوری

برای دریافت کتاب اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.