معرفی و دانلود کتاب تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی

عکس جلد کتاب تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی

آیا از حواس‌پرتی و سرک کشیدن ذهنتان به هر جایی خسته شده‌اید؟ کتاب تمرکز قدرتمند اثر محبوب تیبو موریس شما را از این وضعیت نجات خواهد داد! با خواندن این کتاب و انجام تمرین‌های آن در 7 روز، می‌توانید شیوه صحیح تمرکز را بیاموزید و ذهنتان را از آشفتگی رها کنید.

درباره کتاب تمرکز قدرتمند:

حتما تابه‌حال برایتان پیش آمده که در بسیاری از شرایط زندگی خود، احساس کنید افسار ذهنتان پاره شده است و دیگر در اختیار شما نیست. یا هنگام انجام کارها احساس کرده‌اید که با هیچ روشی نمی‌توانید روی موضوع مورد نظرتان تمرکز کنید. این اتفاق و تجربیات می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند و درنهایت خستگی شدید ذهنی را برایتان ایجاد کنند.

کتاب تمرکز قدرتمند (Powerful Focus) یک اثر موفق و بسیار کارآمد در زمینه پرورش تمرکز عمیق است که تیبو موریس (Thibaut Meurisse) آن را نوشته است. با خواندن این کتاب جذاب متوجه می‌شوید که تمرکز یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شماست که باید در جهت پرورش آن حرکت کنید. موریس به‌سادگی دلایل حواس‌پرتی و راه‌های مقابله با آن را به شما نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که تفاوت یک فرد معمولی با یک شخص موفق، در میزان تمرکز آن‌هاست. چراکه در بسیاری از مواقع، رسیدن به اهداف در گرو داشتن تمرکز است و زمانی که ندانید چگونه باید این مهارت را در خود پرورش دهید، دستیابی به آنچه در ذهن دارید نیز برایتان سخت‌تر خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید در زندگی خود به‌عنوان یک فرد موفق شناخته شوید، بهتر است با این کتاب و تمرین‌های روزانه آن همراه شوید.

کتاب تمرکز قدرتمند شما را به سطوحی از موفقیت می‌رساند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید و زمانی که پس از انجام تمرین‌های آن، دوباره به خودتان نگاه می‌کنید، تصویر یکی از متمرکزترین افراد دنیا را در خود می‌بینید. موریس در این کتاب و طی یک هفته با شما همراه می‌شود و مانند یک استاد تمام‌عیار هر آنچه را که برای دستیابی به تمرکز صحیح و کارآمد نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر می‌خواهید از شر افکار مزاحم و حواس‌پرتی‌های دردسرساز رها شوید، بهتر است همین حالا خواندن این کتاب را شروع کنید و زندگی شخصی و کاری‌تان را یک تکان اساسی دهید.

کتاب تمرکز قدرتمند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه کسانی که از حواس‌پرتی و پراکندگی فکر و ذهنشان رنج می‌برند و به‌دنبال راهی برای رسیدن به تمرکز قدرتمند و پیش رفتن به سمت اهدافشان هستند، مناسب است.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم:

وجود یک راهنمای قوی در هر مسیری که قرار است به آن وارد شوید، می‌توانید سریع‌تر شما را به هدفتان برساند. تیبو موریس بلاگر و نویسنده خلاق در زمینه موفقیت‌های شخصی است که روش صحیح خودآگاهی را به شما می‌آموزد. این نویسنده تاکنون بیش از 20 عنوان کتاب نوشته است که به انواع زبان‌های زنده دنیا ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. موریس تلاش می‌کند که افراد عادی را برای رسیدن به تجربیات شگفت‌انگیز در زمینه خودآگاهی و موفقیت همراهی کند.

جملات برگزیده کتاب تمرکز قدرتمند:

- بدانید که چه می‌خواهید. شفافیت، قدرت است و اهداف مبهم، نتایج مبهم در پی دارند.
- نبود شفافیت، دلیل اصلی ناکامی در کسب‌وکار و زندگی شخصی است.
- شفافیت است که موجب تمرکز می‌شود.

در بخشی از کتاب تمرکز قدرتمند می‌خوانیم:

یک مدل ساده که می‌توانید از آن استفاده کنید تا تشخیص دهید که آیا کار درستی را انجام می‌دهید یا نه، مدل مبتنی بر عشق در مقابل مبتنی بر ترس است. در هر زمان، ما یا از روی عشق عمل می‌کنیم یا از روی ترس.

وقتی از روی عشق عمل می‌کنیم، تمرکز ما بر بخشیدن است. ما تلاش می‌کنیم با صرف زمان، پول یا توجه خود یا با اشتراک‌گذاری دانش و تلاش برای کمک به دیگران، چیزی را به جهان اضافه کنیم.

از طرف دیگر، وقتی از روی ترس عمل می‌کنیم، تمرکز ما بر روی گرفتن است. ما سعی می‌کنیم چیزی از دنیا بگیریم. ما می‌خواهیم پول دیگران را بگیریم، از کار آنها استفاده کنیم و مغز آنها را به کار بگیریم، بدون اینکه در ازای آن چیزی بدهیم و یا به دنبال کسب شهرت، یا به دست آوردن شخص مورد علاقه‌مان هستیم.

در سطحی عمیق‌تر، رفتارهای مبتنی بر عشق از نوعی طرز فکر «فراوانی» ناشی می‌شود. وقتی از روی عشق عمل می‌کنیم، به دنیا می‌گوییم که به اندازة کافی داریم، کافی هستیم و خوشحالیم که به دنیای اطرافمان کمک می‌کنیم. برعکس، رفتارهای مبتنی بر ترس ناشی از کمبود هستند. وقتی از روی ترس عمل می‌کنیم، به دنیا (و خودمان) می‌گوییم که کافی نیستیم و به اندازة کافی نداریم، بنابراین باید قبل از اینکه دیر شود تا آنجا که می‌توانیم از دنیای اطرافمان استفاده کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، در حال کنترل از سوی خود هستیم.

از آنجایی که اهداف مبتنی بر ترس تلاشی برای به دست آوردن رضایتمندی و تأیید از دنیای بیرونی هستند، اهداف محقّر و بی‌اهمیتی را محقق می‌کنند. از سوی دیگر، اهداف مبتنی بر عشق از درون سرچشمه‌ می‌گیرند و به این ترتیب، بسیار قدرتمندتر هستند. آنها ما را قادر می‌سازند تا خودمان را ابراز کنیم و با جهان به اشتراک بگذاریم که واقعاً چه کسی هستیم و به چه چیزی اعتقاد قلبی داریم.

برای مثال، عمل کردن از روی عشق می‌تواند کار کردن روی چیزی باشد که از آن لذت می‌برید و با قصد کمک به دیگران انجامش می‌دهید. اقدام از روی ترس می‌تواند دنبال کردن هدفی برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران باشد. تفاوت را می‌بینید؟ بسیار مهم است.

این دو هرگز شبیه هم نیستند. در حقیقت ما تمایل داریم در طول روز بین رفتارهای مبتنی بر ترس و رفتارهای مبتنی بر عشق تناوب داشته باشیم. بر این اساس اگر متوجه شُدید که از روی ترس اقدام می‌کنید، خودتان را سرزنش نکنید. به آن توجه کنید و سعی کنید دوباره روی رفتار مبتنی بر عشق تمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است؟
مقدمه
بخش اول: به چنگ آوردن شفافیت و وضوح
روز اول: 15 سؤال برای شناسایی آنچه خواهانش هستید
روز دوم: دربارۀ آنچه خواهانش هستید، شفاف‌سازی کنید
روز سوم: دربارۀ‌ آنچه باید انجام شود، شفاف‌سازی کنید
روز چهارم: دربارۀ‌ چگونگی انجام آن، شفاف‌سازی کنید
بخش دوم: از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و موانع
روز پنجم: ساده‌سازی
روز ششم: کاهش ورودی‌های بی‌فایده
روز هفتم: حذف اصطکاک و اتلاف انرژی
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی
نویسنده
مترجملطیف احمدپور
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-622-7741-42-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرکز قدرتمند

Reza Nazifi
۱۴۰۱/۴/۱۹
کتاب خوبی بود
این مدل کتابها مطالبی رو بیان میکنند شابد تکراری باشه بیشترشون در عین حال از هر کدم مطلب جدید کشف میکنه ادم که بدردش میخوره
سالها قبل تو دوره‌ای موضوع غرق شدن تو مطالعه به اصطلاح غرق شدن تو چاه اطلاعات اینترنتی مطالبی رو استادمون گفته بود امروز به بیان دیگه تو این کتاب دیدم و جالب
بود برام
این قسمت از کتاب بیانگر مشکلات مردم امروز در م‌واجه با حجم عظیم اطلاعات در شبکه‌های مجازی هستش
بسیاری از مردم در دام یادگیری یا جست‌وجوی بیش از نیازشان گرفتارمی‌شوند. یکی از دلایل این امر این است که یادگیری چیزهای جدید احساس خوبی دارد و به مردم چیزی را می‌دهد که گاهی اوقات از آن به‌عنوان «توهم معلومات» توهم دانش توهم فهمیدن توهم درک و... یاد می‌شود
این قسمت‌های اخر رو مم اضافه کردم
من به کارمندان و همکاران و شاگردام میگفتم توهم علامه بودن یعنی همه احساس مبکنند تو هر حوزه‌ای علامه شدن و میتونن تئوری بدن نظر بدن و حتی وارد بحث بشن
برای نمونه وارد توئیتر بشین یه موضوع چالشی توئیت کنین ظرف ۲۴ ساعت همه در مورد اپن نظر میدن یا اینستاگرام که وضعیت بدتره
rezanourifard
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
در کل کتاب مفید و خلاصه‌ای است.
با توجه به اینکه کتاب نکات مثبت فراوانی دارد نقد منفی خود نسبت به کتاب را اظهار می‌کنم
نویسنده برای قدرت گرفتن تمرکز طرح جامع و کاملی ارائه نکرده است و اکثر مثال هارو به شغل نویسندگی ربط داده است مشکل تمرکز فقط یک مشکل سطحی یا فکری و محدود به آگاهی نیست و ممکن است
گاهی مشکل ژنتیکی باشد برای مثال اختلال نقص توجه که متخصصان روانپزشکی واقعا می‌توانند در کمک به این مشکل خیلی تاثیر گذار باشند که بنظرم باید در کتاب ذکر می‌شد و در صورت تاثیرگذار نبودن این کتاب برای شخصی شخص به جای ناامیدی متوجه مشکل جدی تر خود می‌شد.
محمد آذری موفق
۱۴۰۱/۸/۱۲
سلام بر همراهان کتابراه
بیشتر افراد از رویاها و اهداف خوبی برخوردارند و برنامه‌های خوبی هم برای رسیدن به آن‌ها دارند ولی معمولا در مسیر تحقق آن‌ها شکست می‌خورند و پس از چند بار شکست از ادامه مسیر منصرف میشوند.
به نظر من با مطالعه و کاربرد روش‌های توصیه شده در این کتاب می‌توان بسیاری از موانع و و
اشتباهات مسیر را اصلاح به آرزوها و اهداف خود رسید.
شرط موفقیت و بهره مندی از این کتاب اجرای متعهدانه‌ی دستورالعمل‌های آن است.
برای همه‌ی شما آرزوی موفقیت و کامیابی دارم.
صمد منتظری
۱۴۰۱/۴/۶
خیلی مفید و سودمند من کل آثارش رو گرفتم خوندم و طرح کلی رو بهتون ابلاغ می‌کنه ولی اگر میخواهید بهتر متوجه بشید و به دنبال یه کتابی هستید که می‌تونه در شما قدرت تمرکز و برنامه ریزی و...... پرورش این مجموعه کتاب بعلاوه کتاب انضباط شخصی بسیار سودمند
Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۳/۲۹
کتاب بشدت خوب با راهکارهای عملی هست
بصورت خلاصه و مفید درمورد مشخص کردن اهداف و تمرکز روی اونها صحبت میکنه که واقعا تاثیرگذار هستن
ممنون از تیبو موریس و مترجم کتاب، واقعا توصیه هاش به کارم اومد
Tohid
۱۴۰۱/۷/۱۵
تمرکز مهمترین بخش کاریکه میکنیم هستش اگ انسان بالاترین حدتمرکزش رو در هر کاری بزاره قطعا نتیجه خوبی میگیره کتابی عالی در حوضه تمرکز در این راستا پیشنهاد میکنم کتاب کار عمیق هم مطالعه کنید
الهه قاسمی
۱۴۰۱/۳/۱۰
سلام بر همگان، کتاب فوق العاده عالی است پیشنهاد می‌کنم به جهت چگونگی تمرکز داشتن و
ارائه راهکارهایی برای حذف افکار مزاحم حتما بخوانید👏🌷
Ali Rezaei Rezaei
۱۴۰۱/۶/۳
فوق العاده است، من سفارش دادم اصل کتاب را هم خریدم، برای کسانیکه حواس پرتی دارند و سعی دارند که تغییر بکنند خیلی خوبه
دمه شما گرم
مجید وجدی
۱۴۰۱/۳/۹
کتاب خوب برای کسانیکه میخواهند قدرت تمرکز خود را بالا ببرند ولی مطالب ان جدید نبود تکرار کتابهای دیگر بود
It's Me
۱۴۰۱/۳/۶
15 سوال داره جواب دادن به این سوالات و راهکار هاش خیلی به من کمک کرد تا شفافیت لازم رو به دست بیارم پیشنهادش میکنم👌
yaserghomi
۱۴۰۱/۵/۲۲
کتاب بسیار عالی.
واقعا خوندنش برام فایده داشت. ۱۵ تا سوال میپرسه که خیلی خیلی بنیادی هستن و زندگی آدمو شخم میزنه
پگاه آریایی
۱۴۰۱/۴/۷
کتاب مفیدی هست. مخصوصا راهکارهایی که از نیمه کتاب ارائه شده، به خواننده کمک میکند تا قدرت تمرکز خود را بیشتر کند.
Mahdi
۱۴۰۱/۹/۲۶
این کتاب آموزش میده چطوری از یه نقطه به نقطه دیگر فقط با تمرکز بروی یه هدف انجام داد
امیر صالحی
۱۴۰۱/۹/۲۴
واقعا شفاف سازی رو در آدم نهادینه میکنه و باعث میشه روز به روز متمرکز تر شیم خیلی ممنووووون
فریبا بهزادپور
۱۴۰۱/۶/۲۰
فقط میتونم بگم کاش ۲۰ سال پیش وجود داشت و میخوندمش و راهکارهاشو توی زندگی و شغلم بکار میبردم
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب تمرکز قدرتمند

برای دریافت کتاب تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.