معرفی و دانلود کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان

عکس جلد کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان

کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان نوشته‌ی احمد ابوالحسنی و آرش زادهوش، موضوعاتی کاربردی مانند علائم پوسیدگی دندانی، روش صحیح مسواک زدن، بهداشت دهان و دندان در مادران باردار، خصوصیات لثه سالم، درمان بوی بد دهان، جرم دندان و ... را مورد بررسی قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان:

بدون شک بیماری‌های دهان و دندان به ویژه پوسیدگی‌های دندانی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های بشر امروزی است. برای جلوگیری از پوسیدگی‌های دندانی باید بهداشت دهان و دندان را از طریق مسواک زدن، استفاده از دهان شویه و نخ دندان رعایت نمود. اما متاسفانه سهل انگاری و در اولویت قرار نگرفتن سلامتی در جامعه مشکلات عمده‌ای را فرا روی ما قرار داده است.

هنوز هم کم نیستند افرادی که بدون مسواک زدن به رختخواب می‌روند یا اینکه برای خیلی چیزهای غیرضروری هزینه‌های زیادی می‌کنند اما در خرید خمیر دندان و مسواک غفلت می‌نمایند. اینگونه افراد علاوه بر پرداخت هزینه‌های بالای دندانپزشکی، سلامت عمومی خود را هم به خطر می‌اندازند.

عادات بهداشتی باید از سنین کودکی و از مهد کودک‌ها در ذهن و رفتار فرزندان نهادینه گردد. قطعاً آموزش‌های بهداشتی در دوران کودکی تأثیر شگرفی در آینده آنان داشته و افق‌های جدیدی در حوزه سلامتی به روی فرزندانمان خواهد گشود. این کودکان قطعا سلامتی را اولویت اول و مهم‌ترین دغدغه ذهنی خود می‌دانند.

درباره‌ی مجموعه الفبای علوم:

خواندن کتاب‌های این مجموعه، وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و به دلیل اینکه زبان ساده و روانی دارد، شما را در پیچ و خم دشواری‌های مطالب گرفتار نخواهد کرد. این کتب موضوعات و مطالب را در حجمی فشرده و با روش‌هایی جدید به شما انتقال می‌دهند. از آثار این مجموعه به دلیل اینکه موضوعات گوناگونی را مورد بررسی قرار داده است، می‌توان به عنوان دایرة‌المعارف استفاده نمود.

کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به مربیان بهداشت مدارس، پرستاران دندانپزشکی و والدین توصیه می‌شود. همچنین در کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان (Health of Mouth and Teeth Alphabet) فقط روی سلامتی دهان و دندان تمرکز شده و از بیان مسائل غیرضروری خودداری گردیده است.

در بخشی از کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان می‌خوانیم:

وجود نقاط قهوه‌ای یا سیاه بر روی دندان‌ها، نشان‌گر پوسیدگی خفیف بوده و اگر این تغییر رنگ به همراه درد در موقع مصرف شیرینی‌جات، درد خود به خود و یا حساسیت دندان به سرما و گرما باشد، بیانگر پوسیدگی عمیق و شدید می‌باشد. گاهی بوی بد دهان نیز می‌تواند علامتی از پوسیدگی دندان باشد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: بهداشت دهان و دندان
بخش دوم: پیام‌های بهداشتی
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الفبای بهداشت دهان و دندان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات وارستگان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-600-92033-1-4
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

نقد، بررسی و نظرات کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان

NIKOO_HDR
۱۴۰۱/۸/۷
یکی از کتاب‌های کاربردی برای آشنایی افراد با بهداشت دهان و دندان و حتی افرادی که اول راه دستیارکنار دندانپزشک هستن.
به من خیلی کمک کرد بهتر مفاهیم درک کنم.
فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۶/۱۸
کتاب خوب و کاربردی بود و خیلی می‌تونه در سلامت بهداشت دهان و دندان و حتی تغذیه مون موثر باشه
ناهید ترابی
۱۴۰۱/۴/۱۰
من قبلا دانش آموخته وارستگان بودم تدریس عالیه البته باید لوازم عملی رو بیشتر بیارن سر جلسات
زهرا کردی
۱۴۰۱/۸/۱۵
خوب‌بود درباره تغذیه مناسب برای سلامت دندان
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان

برای دریافت کتاب الفبای بهداشت دهان و دندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.