معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان نوشته‌ی استوارت سی.‌وایت و مایکل فارو راهنما و منبعی جامع برای دانشجویان پزشکی و دندان‌پزشکی است که در حال آموختن آناتومی دهان در تصاویر رادیوگرافی هستند. این کتاب در خلال توضیح درباره‌ی آناتومی و ساختار دندان‌ها از مواردی چون ساختمان‌های حمایت‌کننده و موارد ترمیمی نیز سخن به میان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان

دندان‌ها عضوی مهم در ساختار دهان هستند که علاوه بر نقش حیاتی‌شان در خوردن و جویدن، تاثیر به سزایی در زیبایی فرد نیز دارند. هر فرد بزرگسال به طور کلی سی و دو دندان دائمی دارد و هر دندان از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است. هر دندان‌پزشک در آغاز مسیر طبابت خود ابتدا باید بر ساختار دهان، فک و دندان‌ها مسلط شود تا در ادامه بتواند با تکیه بر دانش خود به درمان و ترمیم بیماری‌های مربوط به دهان و دندان بپردازد.

اما بهترین روش برای آموختن این مطالب پر حجم و دشوار چیست؟ آیا می‌توان با مطالعه‌ی مطالب خلاصه‌شده به تسلطی کامل در این حیطه رسید؟ بله! کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو: آناتومی داخل دهان (Oral radiology: Principal and interpretation,7th ed.2014) با ارائه‌ مطالب طبقه‌بندی‌شده و آوردن جداول، تصاویر و مثال‌های متعدد در کوتاه‌ترین زمان به شما توانایی تسلط کامل بر مطالب پرحجم این حیطه را می‌بخشد.

این کتاب که در ادامه‌ی مجموعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو منتشر شده است از سه فصل تشکیل شده و می‌کوشد تا ساختار دندان‌ها را از طریق تصاویر رادیوگرافی آموزش دهد.

این کتاب که توسط استوارت سی.وایت ( Stuart C.White) و مایکل جی. فارو ( Michael J.Pharoah) نوشته شده به همت حورا هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی به فارسی ترجمه شده و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو

این مجموعه کتاب که شامل موضوعات مختلف و گوناگونی در حیطه‌ی رادیوگرافی و دندان‌پزشکی می‌شود، توسط انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است. استوارت سی وایت و مایکل جی فارو ذیل این مجموعه کتاب می‌کوشند تا به صورت طبقه‌بندی‌شده مطالب را به بهترین شکل در اختیار خوانندگان قرار دهند. از دیگر عناوین این مجموعه می‌توان از «بیماری‌های سیستمیک»، «تصویربرداری با فیلم» و «ناهنجاری‌های دندانی» نام برد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان دندان‌پزشکی و متخصصان پرتوشناسی مناسب و مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 8: آناتومی داخل دهان
دندان‌ها
ساختمان‌های حمایت‌کننده
مواد ترمیمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-238-480-5
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آناتومی داخل دهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.