معرفی و دانلود کتاب الماس‌های قاتل

عکس جلد کتاب الماس‌های قاتل
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الماس‌های قاتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الماس‌های قاتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الماس‌های قاتل

کتاب الماس‌های قاتل اثر آگاتا کریستی، دارای دو بعد جنایی و امنیتی است که البته معمای امنیتی آن طولانی‌­تر و از ابتدا تا انتها را در بر می­‌گیرد در حالی که معمای جنایی داستان تنها حوادث میانی را تشکیل می‌دهد.

داستان کتاب الماس‌های قاتل (Cat among the pigeons) از اینجا شروع می­‌شود که شاهزاده علی یوسف پادشاه کشور عربی رماط وقتی دید که انقلاب بزرگی در راه است جواهرات سلطنتی را به مشاورش باب سپرد تا آن‌ها را به انگلستان ببرد. چون باب عجله داشت به سراغ خواهر و خواهرزاده‌اش رفت که در یک هتل اقامت داشتند ولی آن‌ها بیرون بودند و باب فقط فرصت کرد که جواهرات را در وسایل آن‌ها مخفی کند.

به هر حال جواهرات با وسایل جنیفر و مادرش به انگلستان رسید بدون این که خبر داشته باشند چه ثروت عظیمی همراه خود دارند و سارقان بین‌المللی آن‌ها را تعقیب می‌­کنند. به هر حال فصل باز شدن مدارس فرا رسید و اتفاقات با قتل خانم اسپرینگر معلم ورزش مدرسه­‌ی مدوبانک شروع شد. جسد او را در حالی که با گلوله کشته شده بود در سالن ورزش پیدا کردند. چند روز بعد زنی غریبه به طور ناگهانی به سراغ جنیفر آمد و گفت که از طرف عمه‌­اش است و راکت­‌های جنیفر را با خود برد، غافل از این که جنیفر و جولیا راکت­‌هایشان را با هم عوض کرده بودند. بعد­ها معلوم شد که عمه­‌اش این زن غریبه را نمی­‌شناسد. اتفاق بعدی ربوده شدن شاهزاده شایسته دخترخاله­‌ی علی یوسف بود که در این مدرسه درس می‌­خواند و بارها گفته بود که جواهرات پیش او نیست.

بعد از این جسد خانم ونسیتارت یکی از معلمان مدرسه در سالن ورزش پیدا شد. او بر اثر برخورد یک کیسه­‌ی شن به سرش مرده بود. جولیا نیز به همراه راکت­‌های جنیفر که حاوی جواهرات سلطنتی بود نزد پوارو رفت و…

الماس‌­های قاتل جزو آخرین رمان­‌ها­یی است که کارآگاه افسانه­‌ای هرکول پوارو در آن ظاهر می‌­شود. آگاتا کریستی (Agatha Christie) اگرچه حدود پانزده سال دیگر به نوشتن و چاپ آثارش پرداخت ولی پوارو را فقط در پنج رمانش به بازی گرفت. پوارو در این رمان مردی کم‌تحرک، متین و تا حد زیادی کم اثر است. دیگر از پواروی استوار و پرشکوه که با وجود اندام کوچکش لرزه بر اندام مجرمان می‌انداخت اثری نیست و این بار بسیار کم‌تحرک ظاهر می‌­شود. البته طبیعی هم هست. چون علاوه بر بالا رفتن سن کارآگاه از سال 1920 تا این داستان، نویسنده نیز کهولت سن پیدا کرده و نزدیک هفتاد سالگی است و نشاط و جوانی در او و کارآگاهش پیدا نمی­‌شود.

در بخشی از کتاب الماس‌های قاتل می‌خوانیم:

قتل در مدوبانک! وحشتناک است! باورنکردنی است! خانم چادویک عاشق مدوبانک بود، شاید هم بیشتر از خانم بلسترود به آن علاقه داشت. اما به گونه‌ای متفاوت. همراهی کردن خانم بلسترود و قبول کردن مسئولیت‌های آن‌جا کار سختی بود. او بارها با خطر روبرو شده بود. آن‌ها سرمایه زیادی نداشتند…اگر کمک‌های مالی کسانی که رویشان حساب می‌کردند قطع می‌شد آن وقت چه…اگر آن‌ها موفق نمی‌شدند و یا اگر …خانم چادویک همیشه نگران این اگرها بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الماس‌های قاتل
نویسنده
مترجمبهرام افراسیابی
ناشر چاپیانتشارات مهرفام
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات425
زبانفارسی
شابک978-964-9915-37-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الماس‌های قاتل

maede m
۱۴۰۰/۱۲/۲
کتابی در نوع خودش بی نظیر بود... نویسنده تو رو در موقیت‌های مختلف پر از رمز و راز قرار میده تا قاتل و مجرم روحدس. بزنی ولی داستان و وقایع طوری درهم تنیده هستند که همیشه آدم دچار اشتباه میشه و آخر داستان سوپرایز میشه.... عالی بود😍💞💖
shadi b
۱۳۹۵/۱۲/۲۷
خانم کریستی واقعا ذهن خارق العاده‌ای داشتند. من تمام کتابهای ایشان را در دوران دبیرستان خوانده بودم. بعد از ده سال دوباره خواندن انها لذت بخش است.
محمد رضا هوشمند
۱۳۹۶/۹/۳۰
فوق العاده جذاب و غیر قابل پیشبینی، از اون مدل کتابایی بود که نمیتونی به خودت استراحت بدی و غیر اینکه پای خوندنش خوابت ببره. فوق العاده، ممنون کتابراه❤️🙏🏻
محمدرضا شمس اشکذری
۱۳۹۶/۹/۶
ذهن به شدت در این داستان درگیر می‌شود و مدام سعی می‌کنید آینده را پیش بینی کنید اما حوادث طور دیگری رقم می‌خورند. به نظرم داستان جذابی بود.
علی نعمتی
۱۳۹۶/۱۰/۱
واقعا واقعا عالی بود و نمیشد دست کشید ازش افرین ب این رمان و این ترجمه خوب
ممنون ازین کتابی ک گزاشتین
سمانه بنوان
۱۳۹۶/۴/۱۸
عالی بود، تا صفحه آخر کتاب نمیشد آخر داستان رو حدس زد👍👍👍
جواد صالحی
۱۴۰۲/۱/۱۵
خوب بود ولی به کتاب و آنگاه هیچ کس نماند از همین نویسنده نمی‌رسید
Sama Ghafori
۱۳۹۶/۹/۴
عااالی😍😍😍دو روزه تمومش کردم نمیتونستم کنار بذارمش
فروغ حقیقی
۱۴۰۱/۹/۳
مثل تمام آثار این نویسنده بزرگ و خلاق عالی بود
مریم شیرزادیان
۱۴۰۰/۷/۲۴
آخرش جالب نبود و غیر واقعی بود که جواهرات و نخواد
Rt Hp
۱۴۰۰/۶/۲۴
عالی بود دلم نمی‌خواست کتاب و کنار بگذارم
aida mashinchi
۱۴۰۰/۳/۲۴
مگه میشه کتابی که آگاتا کریستی نوشته باشه بد باشه؟ لذت بردم
مهسا ه
۱۳۹۷/۵/۲۸
کتاب خیلی خوبی بود. واقعا از خوندنش لذت بردم.
mohammad mirzayi
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
خیلی خوب بود. عالی
شیما فرشادی
۱۳۹۶/۱۰/۹
پرفکت... خیلی کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب الماس‌های قاتل

برای دریافت کتاب الماس‌های قاتل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.