معرفی و دانلود کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

پیتر سوانسون در کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای داستانی جنایی و هولناک را روایت می‌کند که سرشار از تعلیق‌های پرپیچ‌وخم روانشناختی است و تا آخرین لحظه دست از غافلگیر کردن شما برنمی‌دارد. داستانی درباره‌ی یک کتابفروش آمریکایی که سر از دایره‌ی جنایی پلیس آمریکا درمی‌آورد. این کتاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

مالکوم کرشاو، شخصیت اصلی رمان هشت قتل حرفه‌ای (Eight Perfect Murders) نوشته‌ی پیتر سوانسون (Peter Swanson) در یک کتابفروشی به نام اُلد دِوِل در شهر بوستون کار می‌کند که به‌طور تخصصی در کار فروش کتاب‌ها و رمان‌های جنایی-معمایی است. رئیس وقت کتابفروشی روزی از مالکوم می‌خواهد که تولید محتوای وبلاگ فروشگاه را در زمینه‌ی جنایی و معمایی بر عهده بگیرد. مالکوم که از خوانندگان قدیمی این ژانر به شمار می‌رود تصمیم می‌گیرد در وبلاگ کتابفروشی فهرستی از کتاب‌های منتخب را در ژانر جنایی منتشر کند؛ فهرستی با نام «هشت قتل حرفه‌ای» که دربرگیرنده‌ی آثاری از آگاتا کریستی، پاتریشیا هایسمیت، ایرا لوین، برکلی کاکس، جیمز‌ام کین، جان دی مک دونالد، دانا تارتت و اِی میلن است. او این لیست پیشنهادی را در وبلاگ کتابفروشی منتشر می‌کند اما خبر ندارد قرار است درست بر سر همین موضوع در دردسری بزرگ بیفتد و پای پلیس اف‌بی‌آی را به کتابفروشی اُلد دِوِل باز کند.

در یک روز سرد و برفی زمستانی پلیس به کتابفروشی اُلد دِوِل می‌رود تا از مالکوم توضیحاتی بخواهد. او می‌گوید مشغول گره‌گشایی و تحقیقات درباره‌ی قتل‌هایی است که در شهر به وقوع پیوسته و شباهت‌های غریبی به پرونده‌های داستانی این لیست هشت فقره‌ای دارند. پلیس می‌خواهد از تجربه‌ی سال‌ها مطالعه‌ی مالکوم در زمینه‌ی آثار جنایی-معمایی بهره بگیرد تا شاید بتواند پرونده‌های باز قتل‌های اخیر را حل کند. مالکوم پا به پای پلیس به جست‌وجوی مظنونین می‌پردازد اما در این میان به طرز عجیبی آمار قتل‌ها افزایش می‌یابد. آیا میان آن فهرست کذایی و پرونده‌های باز قتل‌های اخیر شهر بوستون خط و ربطی وجود دارد؟

نشر صوتی ماه‌آوا، ترجمه‌ی فرانک سالاری را از این اثر در قالب کتاب صوتی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

  • اثری بسیار هوشمندانه و جذاب برای دوست‌داران آثار جنایی کلاسیک. (Seattle Times)
  • رمانی اصیل و چندلایه سرشار از دوگانگی، خیانت، انتقام. (USA Today)
  • یک رمان در ژانر پلیسی و جنایی که بسیار گمراه‌کننده است. (New York Times)
  • اثری هیجان‌انگیز، شگفت‌انگیز و ترسناک که از نظر روانشناختی در بهترین حالت خود نگاشته شده است. (The Guardian)
  • سوانسون ما را از یک پیچش شگفت‌انگیز داستانی به داستان دیگر می‌برد و خواندن این کتاب شبیه به تفریح با یک تور واقعیست! (لیزا گاردنر)
  • یک راز چندگانه و سرشار از دوگانگی، خیانت و انتقام. (USA Today)

کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ژانر جنایی، معمایی و پلیسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با پیتر سوانسون بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و ساندی تایمز، پیتر سوانسون، تاکنون هفت رمان موفق به نگارش در آورده است که برخی از آن‌ها نامزد یا برنده‌ی جوایز ادبی نیز شده‌اند. برای مثال کتاب «قتل مهربانی» موفق به دریافت جایزه‌ی ملی بریتانیا، «همه‌ی ترس‌هایش» موفق به دریافت جایزه‌ی ادبی استیل داگر ایان فلمینگ و «پیش از این که او را بشناسد» موفق به دریافت جایزه‌ی ادبی سال شده است. بیشتر آثار او به بیش از سی زبان ترجمه و در سراسر دنیا منتشر شده‌اند. پیتر سوانسون فارغ‌التحصیل کالج ترینیتی و دانشگاه ماساچوست است.

در بخشی از کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای می‌شنویم

مأمور مالوی برگه چاپی در دستش بود. آن را از او گرفتم و نگاهی کردم. گفتم: «درسته، این رو یادم می‌آد، مدت‌ها پیش نوشتمش.»

«کتاب‌هایی که انتخاب کردید رو یادتونه؟»

دوباره نگاهی به فهرست کردم. چشمم به کتاب غرامت مضاعف افتاد. ناگهان فهمیدم چرا اینجا آمده است. گفتم: «اوه؛ مردی که روی قطار انداختند. شما فکر می‌کنید این قتل بر اساس کتاب غرامت مضاعف باشه؟»

«به‌احتمال‌زیاد همین‌طوره. قربانی مسافر همیشگی این قطار بوده. جای دیگه‌ای به قتل رسیده و جسدش رو روی ریل قطار انداختند تا وانمود کنند که خودش رو از قطار به بیرون پرت کرده. من تا این خبر رو شنیدم بلافاصله یاد کتاب غرامت مضاعف افتادم. البته فیلمش. هنوز کتابش رو نخوندم.»

گفتم: «و شما برای این پیش من اومدید چون کتابش رو خوندم؟»

او پلکی زد و گفت: «نه، وقتی فهمیدم قتل‌ها بر اساس یه فیلم یا کتابه، هر دو کتاب رو توی گوگل جستجو کردم یعنی هم غرامت مضاعف و هم قتل‌های اِی‌. بی. سی و بعد فهرست شما رو پیدا کردم.»

نگاهش با نگاه من قفل شد. گفتم: «به من مظنون هستید؟» و بعد خندیدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
فصل اول
18 دقیقه
فصل دوم
18 دقیقه
فصل سوم
10 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
17 دقیقه
فصل ششم
18 دقیقه
فصل هفتم
16 دقیقه
فصل هشتم
14 دقیقه
فصل نهم
14 دقیقه
فصل دهم
17 دقیقه
فصل یازدهم
13 دقیقه
فصل دوازدهم
10 دقیقه
فصل سیزدهم
17 دقیقه
فصل چهاردهم
20 دقیقه
فصل پانزدهم
21 دقیقه
فصل شانزدهم
12 دقیقه
فصل هفدهم
12 دقیقه
فصل هجدهم
17 دقیقه
فصل نوزدهم
15 دقیقه
فصل بیستم
11 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
14 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
11 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
13 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
21 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
11 دقیقه
فصل بیست‌وششم
7 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
18 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
8 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
12 دقیقه
فصل سی‌ام
6 دقیقه
فصل سی‌ویکم
18 دقیقه
فصل سی‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

M R
۱۴۰۱/۹/۹
کتاب خوبی بود. داستان جالب و خلاقانه‌ای داشت. ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای که با الهام از قتل‌های کتابهای معمایی و جنایی اتفاق میفته. قهرمان داستان مرد کتابفروشی است که به داستانهای پلیسی و جنایی علاقه منده و در کتابفروشی معروفی فروش اونها رو به عهده داره، بعد از اتفاق افتادن چند قتل به شیوه‌های خاص در کتابهای پلیسی وجنایی پلیس متوجه میشه این کتابفروش قبلا وبلاک کتابفروشی فهرستی از محبوبترین قتلهای اتفاق افتاده در رمانها رو منتشر کرده که قتلهای اخیر مشابه اونهاست و سراغ اون میرن تا از مرضوع سردربیارن. اینکه یه داستان پلیسی وجنایی با خلاقیت والهام از قتلهای معروف نوشته شده نکته جالب و جذاب کتاب بود. شاید به اندازه رمانهای معروف که در خود این کتاب ازشون نام برده شده اسرار آمیز نبود و از یه جایی به بعد قابل حدس میشد اما نوآورانه و متفاوت بود. ضمنا خوانش کتاب بسیاررر زیبا و دلچسب بود.
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اونجورکه تو بخش معرفی کتاب و نظرات ازش تعریف وتمجیدشده نبود. مطلب شوک کننده یاخاصی نداشت اونطورکه شنونده رو به هیجان واداره. میتونست خیلی بهترباشه قاتل انگیزه و هدف خاصی ازارتکاب چندتاقتل نداشت و فقط برای ازبین بردن حس کمبوددرزندگی شخصی و روزمرگی که دچارش بودتن به چنین جنایاتی داده بودکه بنظرم هیچ کدوم ازقتل هاهیجان خاصی نداشت. اخرسرکه راوی و دراصل اغازکننده همه‌ی این ماجراهابدون هیچ مجازاتی دست به خودکشی میزنه هم باز بنظرم کلیشه‌ای و کسل کننده بودمیتونست خیلی داستان بهتری باشه اگه که‌ی مقدارشرارت دروجودمالکوم وجودمیداشت. صدای راوی خوب بودامادرکل اقای رضوانی تن صدای یکنواخت و بنظرم کسل کننده‌ای دارن که هیچ هیجان خاصی به شنونده منتقل نمیکنه البته اینهانظرات شخصی منه و نظرو سلیقه دیگران محترمه با تشکر ازکتابراه عزیزوگروه ماه اوا
Mohammad javad Abbasi
۱۴۰۱/۹/۱۷
در ژانر جنایی و معمایی کلکسیونی از رمانها و داستانهای کوتاه بی نظیر را به علاقه مندان معرفی می‌کند. سرعت پیشروی کتاب مناسب و دارای روش بازگویی جدید داستان است. تعلیق کتاب و این نکته که در پایان تصمیم برای اینکه حقیقت داستان چه بوده است را به خود مخاطب واگذار می‌کند مرا یاد اثر ماندگار شکار در جنایی تاریکی ادوگاوارانپو نویس مشهور ژاپنی انداخت که به گونه‌ای داستان نوشته شده است که نتیجه گیری شما در مورد داستان هم می‌تواند درست باشد هم نه پس با دقت به سرنخ‌ها و بیان مطالب در سیر پرونده توجه کنید. گویندگی هم بسیار عالی بود یک گوینده که هم زمان به جای بیش از ده شخصیت مختلف اعم از زن و مرد حرف زده وبرای هر کدام یک لحن منحصر به فرد دارد.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۰/۷
اثر حاضر درواقع زمانی جنایی و معمایی و رازآلود میباشد و دوستانی کت به ژانرهای اشاره شده علاقه دارند حتما مطالعه کتاب حاضر رو داخل برنامه مطالعه شون بذارن و چیز جالبی که میتونم درمورد این کتاب بگم اولا با توجه به فضایی که داستان بیان شده و جو حاکم بر داستان که در فضای مدرن و امروزی با امکانات میباشد عصرحاضر ولی در واقع اساس داستان هااز آثار جنایی به مراتب قدیمی تر مخصوصا آثار آگاتا کریستی الهام گرفته و در فضای زندگی جدید وبه روز شده بیان و تغییرات انجام گرفته و مطابق دانش روز و در بستر جدیدتری میباشند. نهایتا بازهم تشکر ویژه از صدای رسا و دلنشین جناب رضوانی بزرگوار و با تشکر از کتابراه
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۲/۴
با سلام خدمت کتابراه عزیز
همراه همیشگی شما ماندانا رستمی هستم. خیلی ممنون جهت اجرای صوتی بسیار خوب کتابها.
کتاب هشت قتل حرفه‌ای کتاب جذابی بود که زود آن را تمام کردم. قسمت خسته کننده و طولانی نداشت و بیخودی کتاب را کش نداده بودند. آحرای آقای رضوانی هم بسیار خوب بود.
این که داستان در یک می‌گذشت
کتابفروشی و در مورد کتاب‌ها بود به جذابیت آن اضافه کرده بود.
یک ستاره هم برای ین کم کردم چون نسبت به کتاب‌های معمایی قبلی که در کتابراه گوش کردم یک درجه جذابیت کمتری داشت. و از عشق شخصیت اول به همسر بیمار و خیانت کارش تعجب میکردم.
ممنون از شما
شاهین ف
۱۴۰۲/۱/۲۲
سلام. بعنوان کسی که سالهاست با رمان و پادکست جنایی سر و کله میزنه و بخشی از کارش پرونده‌های کیفری هست، باید بگم که شخصیت پردازی‌ها رو دوست داشتم، قاتل برام قابل حدس نبود و در مجموع راضی کننده بود. بیش از این نمیگم که برای دیگران لوث نشه و متاسفانه برخی نظرات داستان رو لو میدن که باعث شد خودم نظرات رو نخونده کتاب رو گوش کنم. با همه این اوصاف داستان به تنهایی برای من هیجان چندانی ایجاد نکرد و دلیل اصلی که تا انتها شنیدم صدای عالی گوینده بود. از شنیدنش بسیار لذت بردم و تنها دلیلی که پنج ستاره دادم هم فقط صدای گوینده و طبیعتا ترجمه‌ی روان کتاب بود.
Arian Emt
۱۴۰۱/۱۲/۷
😂حقیقتا فکر میکردم خیلی خوشم بیاد از کتابای جنایی، از فیلمی جنایی اخه خیلی خوشم میاد ولی خوشبختانه یا بدبختانه گوینده خیلی خوب توصیف میکرد ماجرا رو و من قشنگ احساس میکردم اونجا بودمو همه‌ی داستانو دیدم به خاطره همین تا چند شب از شدت ترس خوابم نبرد😂
ولی خب‌ یک نتیجه‌ای که رسیدم این بود که ادم هر
نوع کتابی که ادم زیاد بخونه در نهایت به همون ادم تبدیل میشه برای همین تصمیم گرفتم دیگه کتابای جنایی نخونم😂و این اولینو اخرین کتابه جنایی و شروعی برای کتای ثروتو موقعیت هست
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۳/۲۷
دورود فراوان به دوستان گروه ماه آوا.
کتاب خوبی بود ولی اون هیجان خاصی که تو معرفی اول کتاب هست را نداشت
قاتل فقط برای کم بودی که تو زندگیش داشت آدم میکشت حدف خاصی نداشت
ولی فرد کتاب فروش نفر اول را برای انتقام گرفتن کشت. و نفر دوم را به یک فرد دیگر واگذار کرد که اون شخص شد قاتل زنجیری.
زنش
را هم ناخاسته در یک صانه تصادف از دست داد.
من این کتاب را انتخاب کردم فقط بخاطر صدای زیبا و دل نشین آقای تایماز رضوانی که بسیار زیبا بیان میکنن.
با سپاس فراوان
S Beigi
۱۴۰۲/۲/۲۵
گویندگی آقای رضوانی عالی بود🙏🏻
ماجرای کتاب هم همونطور که از عنوانش معلوم هست، از هشت قتلی برگرفته شده که کاراکتر اصلی داستان، اونها رو از داستان‌های معمایی-جنایی موردعلاقه‌اش گلچین کرده و حالا یکی داره بر طبق همین داستانها، دست به جنایت میزنه.
با اینکه اوایل داستان یه ذره اوضاع ساکن به نظر و
میرسه آدم خسته میشه، ولی نکاتی وجود داره که باید از همون اول داستان به اونها دقت کنین.
پیشنهاد میکنم از دستش ندین🙏🏻
Mozhgan
۱۴۰۲/۹/۲۵
کتاب ژانرمعمایی و جنایی دارد. آقای تایماز رضوانی با هنرمندی تمام و صدای زیبا وگرم چندین برابر داستان را جذاب کردند. و خدادقوت به گروه محترم کتابراه و آقای رضوانی. داستانی دررمورد چند قتل که بهم ارتباط دارند. داستان مهیجی بود. علاقمندان به ژانر جنایی و معمایی از این کتاب لذت میبرند.
غزاله امیرنیرومند
۱۴۰۲/۵/۷
با تشکر از گوینده پر توان کتاب جناب رضایی عزیز. داستان و ایده کتاب بسیار خلاق و جالب بود، فقط قسمتی از داستان که ارتباط بین قاتل و شخصیت اصلی داستان بیان میشه به نظر من خیلی ساده لوحانه بود، در واقعیت چند درصد احتمال افتادن ان اتفاق وجود دارد؟! و می‌توانست پایان خیلی جذاب تری داشته باشد
Eti Atshani
۱۴۰۱/۱۲/۸
کتاب در ژانر پلیسی، برای درک قاتل و بررسی جنایت همیشه نیاز به بررسیهای روانی است در این کتاب نیز این گونه است و ما با شخصیت چند لایه و آشفته که بسیار با هوش است روبرو میشویم، اما اسم بردن و یاد اوری دیگر کتابها بطور دائم خواننده را از انسجام فکری دور میکند و جاذبه داستان را کم میکند
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۱/۱۱/۸
به نظر من کتاب خوبی بود، عالی نبود خواننده انتظار پیچیدگی بیشتری در انتهای داستان داره
دلایل به اندازه کافی آدم رو مجاب نمیکنه ولی در ابتدای داستان به نظر من بینظیر جلو میره و خیلی خوب آدم رو منتظر سلسله وقایع میذاره و داستان رو دنبال میکنه ولی در انتها به نظرم یه کم آدم ناامید میشه
جهان سالار
۱۴۰۱/۱۰/۹
رمانی خلاقانه و در عین حال تاثیر گذار و غیر قابل پیشبینی
سرعت پیشروی داستان مطلوب بود
اما صحنه‌های هیجان انگیز کمی داشت
به طور کلی از ان رمان‌هایی نیست که ادم را میخکوب کند ولی سیر داستانی جذابی دارد که مخاطب را همراه خود میکشاند و ارزش خواندن را دارد خودم یک روزه تمامش کردم
لذت بخش بود
خاطره
۱۴۰۱/۱۰/۲
کتاب انچنان هیجان ندارد وهمان اول میشه اخرش رو حدس زد مخصوصا اگر یه کتاب خوان حرفه‌ای جنایی باشید. صدای زیبا واجرای ماهرانه اقای تایموز داستان رو دلنشین کرده وگرنه تمایل به ادامه داستان خیلی زود از بین میره. سانسور کتاب هم در پایین اومدن کیفیت تاثیر زیادی داره.
مشاهده همه نظرات 107

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.