معرفی و دانلود کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!

عکس جلد کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!

کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است! نوشته رندی گیج، سرشار از دانش عملی برای مردمانی است که مایل‌اند مهار زندگی و کسب‌وکار خود را به‌ دست گیرند. نکات پر محتوای این کتاب، چنان عمیق و اساسی است که با مطالعه‌ی مجدد هر بخش، سطوح تازه‌ای از تفکر و ادراک را در وجودمان پدید می‌آورد.

ما مخلوقاتی هستیم که عاداتی داریم و بدون آن عادات نمی‌توانیم زندگی کنیم. بعضی از این عادات بد و ناگوارند که باید اصلاح شوند، برخی دیگر خوب هستند که باید بهبود یابند و شماری هم عالی و ممتاز که باید به درجه‌ی کمال برسند.

بسیاری از ما تحت‌ تأثیر الگوهایی بسیار قدرتمند، تجربه‌های کهنه را مرتب تکرار می‌کنیم و در حقیقت واجد الگوهای رفتاری عود کننده‌ای هستیم که از دیرباز به‌ عنوان برنامه‌هایی در ضمیر ناهشیارمان ثبت و تقویت شده‌اند. با وجود این، این الگوهای کهنه و ناهنجار شکست‌ ناپذیر نیستند. موفقیت هم مانند شکست یک عادت است و موفقیت و شادمانی واقعی و پایدار زمانی حاصل می‌شود که رشته‌ای از الگوهای اساسی و کامل را بی‌وقفه به‌ کار گیریم و با درونی کردن آن، بنیان عادت‌های تازه را بنا نهیم.

انسان که پیچیده‌ترین مخلوق الهی است، وجودی به عظمت و گستردگی جهان هستی دارد؛ اما در صورتی‌ که از کسب آگاهی نسبت به خود و جهان هستی غفلت ورزد و درک این عظمت را در نیابد، نه‌ تنها رشد و ارتقا نخواهد داشت و اشرف مخلوقات نخواهد بود، بلکه همواره در گرفتاری به‌ سر خواهد برد.

بسیاری از مشکلات انسان، نسبتی مستقیم با طرز نگرش او به جهان هستی دارد، زیرا در صورتی‌ که نگاه وی منطبق بر حقیقت نباشد و او در ناآگاهی خویش از قوانین هستی، به قضاوت درباره‌ی حوادث و وقایع بپردازد، به تضادهای درونی و بیرونی می‌رسد و خود را در جهان هستی سرگردان و بی‌پناه می‌بیند. در این صورت، زندگی خود را در حال کشمکش با این عوارض سپری می‌کند و از فرصت گران‌ بهای عمر بهره‌ی کمتری خواهد برد و رسالت خویش را به انجام نخواهد رساند. بر اساس این حقیقت، یکی از ضروری‌ترین وظایف انسان، کشف حقایق جهان هستی و بازیابی قوانین آن است. بنابراین امر مهم، در کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است! (Risky is the new safe: the rules have changed: a rock opera) برخی از مهم‌ترین اصول و قوانین مورد نظر که حاصل تحقیقات رندی گیج (Randy Gage) فهیم است، ارائه می‌شود تا بستری برای توجه و تفکر بهتر فراهم آید.

انتشار کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است، در بسیاری از نقاط گیتی با اقبالی بی‌سابقه رو به‌ رو شد، به نحوی که ظرف مدتی کوتاه، سه‌ میلیون نسخه از آن به 10 زبان منتشر گردید و عنوان پرفروش‌ترین کتاب را در سراسر جهان به خود اختصاص داد. رندی گیج در سراسر کتاب بر الگوهایی جدید تأکید خواهد کرد و می‌کوشد وصفی از زندگی انسانی غنی به‌ دست دهد.

در بخشی از کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است می‌خوانید:

هر چالش یک فرصت برابر ایجاد می‌کند. عظیم‌ترین ثروت‌ها در عین ناامیدی کامل به‌ دست می‌آید؛ درست مانند بسیاری از ثروت‌هایی که در هر رکود اقتصادی به‌ دست آمده است. هنگامی‌ که همه در جهت رودخانه شنا می‌کنند، شما خلاف جهت آب شنا کنید. در همین لحظه که در حال خواندن این جمله هستید، در بهترین دوره از تاریخ بشر زندگی می‌کنید. هیچ زمان دیگری برای زندگی کردن بهتر از دوره‌ی کنونی وجود نداشته است. با سرعت و گستره‌ی تغییراتی که در دنیای امروزی اتفاق می‌افتد، فرصت‌هایی بی‌سابقه‌ برای داشتن یک زندگی موفق پیش رویتان قرار می‌دهید.

پیشرفت در پزشکی و علم تغذیه باعث طولانی شدن عمر و پیشرفت در سطح سلامت و بهداشت خواهد شد. تکنولوژی، مدل‌های تجارت جدید را ایجاد و مدل‌های فناوری قدیمی‌تر را بازسازی خواهد کرد. علاوه‌ بر این راه‌هایی استثنایی برای کسب ثروت ارائه می‌کند و مسیرهایی به‌ سمت زندگی پر معنی و هیجان‌انگیز پیش رویتان خواهد گشود. افرادی که این کتاب را می‌خوانند در طول عمر خود فرصت سفر به ماه، خرید ویلایی در سواحل اقیانوس با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی صخره‌های مرجانی یا دستیابی به مدال طلا در مسابقات جهانی برای کشورشان را خواهد داشت. این همان دنیای جذابی است که با هم تجربه خواهیم کرد. چنانچه شما فردی ریسک‌ پذیر هستید و می‌خواهید متفاوت باشید، این‌ها فرصت‌های استثنایی برای موفقیت و رونق هستند، چرا که در این اقتصاد جدید، امنیت در ریسک‌پذیری است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیش درآمد
آموزش میمون‌ها و شبیه‌سازی بچه ‌گربه‌ها
همه‌ی قوانین تغییر کرده‌اند…
امروزه پرمخاطره‌ترین کارها را می‌توانید انجام دهید…
من مرده‌های متحرک را می‌بینم
جانب احتیاط را رعایت کردن بزرگ‌ترین ریسک است
خبرهای خوب
گام اول: این کتاب، یک کلاس آموزشی نیست
بودن یا نبودن تصاویر ویدئویی، مسئله این است!
هفت ‌بیلیون شبکه و همگی روشن!
رفتن از یک صفحه نمایش به صفحه‌ی دیگر
پیش از این‌که نفس بکشید، برنامه‌های تلفن همراه دوباره تغییر خواهد کرد!
اکنون به واقعیت می‌پیوندد…البته تا حدی
گام دوم: پنیر مجانی تنها در تله ‌موش است
چگونه این اتفاق می‌افتد؟
شما می‌توانید ثروتمند شوید
دوران بازنشستگی
تنوع
املاک و مستغلات
متفاوت فکر کنید
چند چیز دیگر که باید به‌خاطر بسپارید
ریسک‌پذیر باشید!
آیینی جدید برای نگرشی جدید
گام سوم: سریع حرکت کن و موانع را در هم بشکن
واقعیت جدید بازاریابی
حقیقتی در مورد برند سازی
منطقه‌ی واقعا دلنشین
خرده ‌فروشی دیگر از دور خارج شده است
بازاریابی شبکه‌ای
دوران طلایی بازاریابی شبکه‌ای
گام چهارم: در بند کشیدن «من» برای موفقیت
بیلیونرهای جدید
چگونه استعداد و توانایی، افسار «من» را در اختیار می‌گیرد؟!
من برای رسیدن به خوبی
مرحله‌ی 1: من خود را به یک هدف بالاتر هدایت کنید
مرحله‌ی 2: هدف خود را با هیجان انجام دهید
مرحله‌ی 3: به‌ طور انتقادی و آگاهانه فکر کنید
مرحله‌ی 4: پیوسته کار کنید.
مرحله‌ی 5: من خود را با خویشتن ‌داری هدایت کنید
مرحله‌ی 6: یک گروه پشتیبان تشکیل دهید
نقش «من» در نشان دادن خوشبختی
متعادل بودن
گام پنجم: خودخواهی، گونه‌ی جدید از خود گذشتگی است!
هدف شما می‌تواند شما را جلو ببرد
پیدا کردن مسیر
مسیر خوشبختی
گام ششم: یکنواختی، راحتی به ‌وجود می‌آورد؛ اختلاف، فرصت به‌ وجود می‌آورد
پیدا کردن فرصت
سطح جدید و متفاوت تفکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!
نویسنده
مترجمسعید گل محمدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-236-561-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!

مرجان زاده زارع
۱۴۰۰/۱/۱۶
مثل همیشه پر از یادگیری وچقدر خوب که میشه با خوندن کتاب اینهمه یاد گرفت ریسک پذیری خودش وحشتناکه ولی با خوندن این کتاب همیشه میتونی ریسک کنی اونم با نتیجه عالی
مرتضی نصرتی
۱۳۹۸/۶/۴
اون چیزی که در مورد ریسک دنبالش بودم نبود. خروجی نداشت. خرید این کتابو دست کن برای کسانی که میخوان با مقوله ریسک آشنا بشن، توصیه نمیکنم.
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
مطالب جالب و خواندنی بود. کتابهای رندی گیج همه جالبند
ناهید ابدالی لرکی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
در یک کلام عالی!
مخصوصا بخش دوم کتاب که شخصیت و فردیت من رو بررسی میکنه
reza ahmadi
۱۳۹۷/۳/۱۵
مطالب آن تکراری بود.
مهدی مختاری
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی هست دمتون گرم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است!

برای دریافت کتاب امنیت در ریسک‌پذیری است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.