معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

عکس جلد کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ نوشته‌ی جو ویتالی نویسنده پرفروش آمریکایی، راهنمایی الهام‌بخش برای کسانی‌ست که می‌خواهند پول بیشتری در زندگی خود به دست آورند و به فردی ثروتمند تبدیل شوند.

درباره کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ:

بزرگ‌ترین راز پول‌ساز تاریخ چیست؟ چه قانونی در جهان کائنات وجود دارد که هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند؟ اگر به جذب پول بیشتر در زندگی‌تان علاقه دارید، کتاب بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ (The Greatest Money-Making Secret in History) به شما کمک می‌کند تا با روشی ساده و تاثیرگذار آشنا شوید و با عمل به آن زندگی خود و دیگران را تغییر دهید.

جو ویتالی در این کتاب به شما می‌گوید که ثروتمندترین افراد سراسر جهان از این راز استفاده کرده‌اند و نتایج آن را در زندگی‌شان دیده‌اند. این راز چیزی جز بخشیدن پول‌تان به دیگران نیست. در تمامی فرهنگ‌های باستانی و ادیان مختلف به موضوع بخشش پرداخته شده و همواره نیز امری نیک محسوب می‌شده است. با اینکه این کار سخت و پیچیده نیست و هرکسی می‌تواند برای ثروتمند شدن آن را انجام دهد، اما باز هم عده‌ای از انجام آن واهمه دارند و نمی‌دانند که چگونه و چه چیزی را می‌توانند ببخشند.

اکثر مواقع مردم گمان می‌کنند که چیزی برای بخشیدن ندارند اما لازم نیست که به چیزهای بزرگ و غیرقابل دسترس فکر کنید حتی موارد کوچک هم می‌تواند برای شروع خوب باشد و با بخشیدن و تقسیم کردن آن میان دیگران، جهان کائنات نیز به ما پاسخی مثبت می‌دهد و نیکی و خوشبختی و ثروت را برایمان به ارمغان می‌آورد.

این کار را صادقانه و با دلی خوش انجام دهید تا نتایج عجیب و شگفت‌انگیزش را مشاهده کنید. حتی گاهی از جایی که فکرش را نمی‌کنید ثروتی عظیم وارد زندگی‌تان می‌شود. پس این اصل جهان شمول را امتحان کنید و از بخشیدن نترسید.

کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

همه دوست دارند که ثروتمند شوند و زندگی شاد و پرآرامشی را تجربه کنند، پس برای آنکه راز به دست آوردن پول را کشف کنید، این کتاب استثنایی را از دست ندهید.

جو ویتالی را بیشتر بشناسیم:

او یک موسیقی‌دان، سخنران و معلم معنوی و نویسنده آمریکایی‌ست که تا به حال چندین بار به خاطر نوشتن‌ کتاب‌های انگیزشی خود توانست به نویسنده‌ای پرفروش تبدیل شود. جو ویتالی (Joe Vitale) در فیلم معروف راز نیز حضور داشت و شهرت زیادی را کسب کرد. اما در سال 1984 با نوشتن اولین کتابش با نام «ذن و هنر نوشتن» وارد دنیای نویسندگی شد.

از جمله آثار ویتالی می‌توان به «عامل جذب، کلید، ایمان، هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود و حضور در وضعیت صفر» اشاره کرد. کتاب عامل جذب نیز پرفروش‌ترین کتاب سال 2005 شد.

جملات برگزیده کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ:

- تنها وظیفه‌ی ما اینه که رویایی رو برای خودمون تعیین کنیم و نتیجه‌ی تحقق این رویا رو تجسم کنیم و با تکیه بر حس ششم و غریزه راهو ادامه بدیم.

- یادتون باشه اگه چیزی بخشیدین و کاری برای کسی کردین و در مقابل انتظار تلافی داشتین، هیچوقت به هیچ نتیجه‌ای نخواهید رسید.

- بخشش می‌تونه وقتی باشه که در اختیار دیگران قرار میدیم می‌تونه مشاوره‌ای باشه که به دیگران میدیم می‌تونه دعایی باشه که در حق دیگران می‌کنیم.

- برای موفق شدن در هر زمینه‌ای باید در جریان کائنات بود و بهشون اعتماد کرد. کنترل و تعیین زمان و مکان باعث میشه تا محدود بشیم، هم ما و هم کائنات.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ می‌شنویم:

تو مبحث بازاریابی عبارتی هست که میگه آدما قدر چیزایی رو که مفت بدست میارن رو نمی‌دونن. ممکنه این جمله درست باشه چون افراد برای چیزایی که رایگان بدست میارن احترام، توجه و ارزش زیادی قائل نیستن. مثلا تو همین کلاسای بازاریابی مربی، وقت و خدمات خودش رو به طور رایگان در اختیار افراد قرار میده و در این بین افرادی هستن که قدر این وقت و خدمات رو نمی‌دونن.

به طور کل آدما تا بابت چیزی پول ندن بهش توجهی ندارن. اما من از چند جهت با این فرضیه مخالفم. مثلا به عنوان دلیل اول باید بگم که پول در بین آدما بسیار ارزشمنده و هیچکسی پولی رو که رایگان و به عنوان هدیه بدست آورده بی ارزش نمی‌دونه. امروزه پول تو دنیای ما باعث میشه جنگ‌های بزرگی به راه بیفته و مردم همدیگه رو بکشن و با هم دعوا کنن.

پس یعنی پول خیلی هم با ارزشه. به همین خاطر بیشتر مردم عاشق پولن. خیلی از مردم از نداری و کمبود پول گلایه می‌کنن این به دلیل باور محدود و اشتباهیه که نسبت به پول و کمبود اون دارن. خلاصه اینکه شما پولتون رو ببخشین چون مردم خوب می‌دونن چه چیز با ارزشی بهشون بخشیدین. به عنوان دلیل دوم هم می‌تونم بگم که طرز فکر مردم در مورد پول اصلا مهم نیست. شما پولی می‌بخشین تا در جریان انرژی کائنات قرار بگیرین. پول می‌بخشین تا قلبتون رو جلا بدین.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: بزرگ‌ترین راز پول درآوردن در طول تاریخ
6 دقیقه
فصل دوم: مراقب باشید؛ تله بزرگی سر راهتونه
8 دقیقه
فصل سوم: مرد بزرگی که سی میلیون دلار بخشید
17 دقیقه
فصل چهارم: معالجه ذهن از بعد معنوی
14 دقیقه
فصل پنجم: 46 باور محدودکننده درباره پول درآوردن و راهکارهایی برای رهایی از اونها
14 دقیقه
فصل ششم: چطور با بخشش، یک میلیون دلار به دست اومد
12 دقیقه
فصل هفتم: نکات ظریفی در مورد بخشیدن و دریافت کردن که تاحالا از کسی نشنیده‌اید
8 دقیقه
فصل هشتم: رازی که بعد از 30 سال کشفش کردم
17 دقیقه
فصل نه: قانون بخشش و تبادل هیپنوتیسمی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

Ali.p
۱۴۰۳/۱/۱
چیزایی که اشاره کرده رو بار‌ها شده خودم تجربش کردم. توی شاهنامه هم به بخشندگی (داد و دَهِش) اشاره شده و در واقع فردوسی میگه شما از هر چیزی (دانایی، مال و ثروت، مهربانی و...) ببخشی، چند برابرش رو دریافت میکنی.
فریدون فرخ، فرشته نبود
ز مشک چ ز عنبر سرشته نبود
به داد و دَهِش یافت او نیکویی
تو
داد و دَهِش کن فریدون تویی
فردوسی، علت جاودانگیِ نامِ فریدون را تنها در داد و دَهِش یا بخشندگی وی می‌داند و بر این بارو است که دنیا طلبی و فتوحات هرگز باعث ماندگاریِ نامِ هیچ پادشاهی نمی‌گردد.
احمد جعفری
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب خوبی بود. ولی من موافق نظر ایشون نبودم یعنی بخشندگی در کسب ثروت تاثیر داره، ولی بزرگترین علتش نیست. پاس خاسته و هدف کجای کار هستند، اگه شما مالی نداشته باشی چیو میخوای ببخشی.
بنظرم خوانندگان باید توجه کنند اول باید گرفت بعد بخشید. اول باید نیاز خود را مرتفع ساخت بعد دیگران. اگه ایشون میگفت به جریان انداختن ثروت خیلی پرمفهوم تر بود.
هانا
۱۴۰۱/۶/۲۵
سلام ممنون از زحماتتون
به نظرتم اونقدر مطلب خاصی نداشت
البته خالی از لطف نیست برای کسایی که میخوان مفهوم و دلیل بخشش رو بدونن
اگر گوینده آقای شاه بهرامی بود مثل کتاب محدودیت صفر خیلی عالی میشد
گوینده قابل احترامن ولی به نظرم صداشون برای رمان بهتره
با سپاس
سعید همتی ازندریانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
سلام دوستان عزیز
خیلی کتاب خوب و عالی هست.
ولی فصل پنجم رو که باید حوصله خونده می‌شده، نشده، گیچ کننده هست.
البته آقای زر آبادی گوینده خوبی هست در کتاب جادوی فکر بزرگ آقای زر آبادی هنر خودش رو به بهترین شکل ارائه داده. بدرود🙏
حمید راعی
۱۴۰۰/۹/۱۲
واقعا همینطوره وقتی ک پول یا هر چیزی می‌بخشی خداوند و کائنات چندین برابر رو برمیگردونن
من خودم همیشه تجربه‌اش کردم.. اصلا بخشش یکی از بزرگترین صفات خداوند هستش.. ک در وجود همه گذاشته
Davood Askarzadeh
۱۴۰۰/۶/۵
این کتاب و وقتی گوش کردم دیدم که منافاتی با دین مبین اسلام و انسانیت نداره ببخشی برای رضای خدا واین بخشش اگه با تمام وجود ورصایت باشه خدا برکت به مالت میده
Mehri Dibavar
۱۴۰۱/۶/۴
این کتاب خیلی خوب ما رو راهنمایی میکنه که حس بعد از بخشش رو در خودمون ایجاد کنیم و به خودمون و کائنات با حسمون بگیم که من آنقدر پول دارم که میتونم به راحتی ببخشم
عالی هست بخصوص با صدای گوینده
مهدی امیری
۱۴۰۳/۱/۱۷
درود، جو ویتالی نویسنده خیلی خوبیست، اما این کتاب رو زیاد نپسندیدم، انگار فقط خواسته باشد، یک کتاب نوشته باشد، البته این دیدگاه بنده است....
فربد محجوب
۱۴۰۱/۳/۶
صدای دلنشین گوینده لذت گوش دادن به این کتاب را چند برابر کرده و به نظر من نکاتی که درباره بخشش در این کتاب اومده خیلی مفید هستش و حتما پیشنهادش میکنم
علی یزدان پناه
۱۴۰۰/۵/۲۵
درود
بخشش یکی از قوانین بیسیک در رسیدن به ثروت می‌باشد. بطور کامل این قانون تشریح شده (شما می‌توانید به هر ارزشی پول ببخشید)
سارا مهری
۱۴۰۱/۹/۲۴
کل کتاب و میشد تو یه خط خلاصه کرد، بنظرم میکروی این کتاب، گزینه‌ی بهتریه برای گوش دادن.
پیمان احمدی
۱۴۰۱/۶/۲۸
سلام، نکات بسیار خوب و ارزنده‌ی گفته شده و امیدوارم که به لطف خدا استفاده‌ی خوبی ببرم
محمدباقر هادیزاده
۱۴۰۲/۷/۱۰
کتاب خوب ولی در رابطه اینکه بیشتر در مورد پخشش نویسنده صحبت نموده است موافق نیستم
سارا صالحی
۱۴۰۲/۳/۱۱
کتاب خوبی بود و بخشش به هر مدلی میتواند تاثیر گذار و مفید در زندگی باشد
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۱/۵/۲۵
تن صدا بسیار پایین است
لطفا ویرایش و با کیفیت بالاتری اپلود شود.
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

برای دریافت کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.