معرفی و دانلود کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

عکس جلد کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال گردآوری و ترجمه‌ای از مقالات مختلف نوشته رابرت کیوساکی است. این اثر با ارائه راهنمایی‌ها و نکات کلیدی شما را هدایت می‌کند تا بتوانید در زمینه ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید.

درباره ارزهای دیجیتال:

در دهه اخیر استقبال گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال، فضای مجازی، تکنولوژی و... شده است. رمز ارزها و مدهای دیجیتال، رمزنگاری‌های پیچیده و بی‌مانندی دارند و به همین دلیلی بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا سرمایه خود را به پول‌های دیجیتالی تبدیل کنند.

در عصر حاضر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را می‌توان بهترین نوع سرمایه‌گذاری دانست چراکه در صورت بروز نواسانات اقتصادی و ارزی، ارزش پول دیجیتال همچنان محفوظ می‌ماند. علاوه بر این میزان تقاضا از عرضه در این نوع سیستم مالی بالاتر است و همین عامل باعث روند صعودی ارزش پول دیجیتال می‌شود. ویژگی دیگر این نوع سرمایه‌گذاری امنیت بالای اطلاعاتی آن است. به دلیل وجود فناوری بلاک چین دیگر محدودیت جغرافیایی و زمانی سد راه نقل و انتقالات پول دیجیتال نمی‌شود و بسیاری از واسطه‌ها حذف می‌شوند.

بیت‌کوین چیست؟

بیت‌کوین یک پول سایبری است. بیت‌کوین در سال 2009 ایجاد شد و هنگامی که برای اولین بار عرضه شد، مانند داستان‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسید. پولی که تحت اعتبار شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد و خارج از سیستم بانکی سنتی کار می‌کند. اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه کسی یا چه کسانی این پول را اختراع کرده‌اند.

یکی از اولین معاملات بیت‌کوین برای دو پیتزای پاپا جونز بود که با قیمت 10000 بیت‌کوین انجام شد. امروز، وقتی این مطلب نوشته می‌شود، بیت‌کوین با بالاترین رکورد فروخته می‌شود و ارزش یک بیت‌کوین بیش از 60000 دلار است.

حالا شما می‌توانید مقدار زیادی پیتزا را با قیمت 10000 بیت‌کوین خریداری کنید. برخی از افراد پیش‌بینی می‌کنند که ارزش یک بیت‌کوین به زودی بیش از 100000 دلار خواهد شد. برخی دیگر خواهان قیمت 2 میلیون دلار برای آن هستند. هیچ‌کس واقعاً نمی‌داند داستان بیت‌کوین چگونه پیش خواهد رفت.

کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنیای تجارت الکترونیک و ارزهای دیجیتالی علاقه دارند و به دنبال سرمایه‌گذاری به شیوه‌های نوین هستند.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی (‌‫ Robert Kiyosaki) نیست. او یک سرمایه‌گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه‌گذاری توانسته فکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد. ‬

او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.
کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

باید گفت کسب‌وکار این سرمایه گذار ژاپنی - آمریکایی از سال 1985 با تاسیس یک شرکت آموزش بین‌المللی آغاز شد که در آن به ده‌ها هزار دانشجو در سراسر جهان، دروس تجارت و سرمایه‌گذاری را آموزش می‌داد. رابرت در سال 1994 شرکت خود را فروخت و از طریق سرمایه‌گذاری‌هایش توانست در سن 47 سالگی بازنشسته شود.

جملات برگزیده کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال:

- در طول جنگ سرد، دو ابرقدرت وجود داشت: ایالات‌متحده و اتحاد جماهیر شوروی. امروزه اینترنت ایده جهان بدون مرز و اقتصاد جهانی را به واقعیت تبدیل کرده است.

- بهتر است در زمینه مالی تحصیل کنید تا بتوانید جهشی فراتر از دنیا داشته باشید. اکنون بهتر است در مورد ارزهای رمزپایه اطلاعات کسب کنید.
- سرمایه‌گذاری باید منطقی باشد. اگر نمی‌توانید آن را درک کنید، این کار را نکنید.

- در دنیای ارزهای دیجیتال، اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید، می‌توانید به راحتی به جمع میلیونرهای رمزنگاری جدید که در سراسر جهان ظاهر می‌شوند بپیوندید.

- سرمایه‌گذاران راه‌حل‌های برد-برد در آستین دارند. دلالان تنها در صورت تحقق پیش‌بینی خود می‌توانند برنده شوند.

در بخشی از کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال می‌خوانیم:

بعضی‌اوقات زندگی عادلانه نیست. وقتی در دهه 1960 بزرگ شدم، پدر و مادرم به من گفتند: "به بزرگ‌ترهایت گوش بده. شما باید یاد بگیرید که به خرد آن‌ها احترام بگذارید. روزی که بزرگتر شوید، جوانان به حرف‌های شما گوش خواهند داد." بنابراین، من به والدینم گوش دادم و با احترام به خرد بزرگتر از من بزرگ شدم؛ اما این تصور وارونه شده است: امروزه، افراد هم سن و سال من نیاز به شنیدن و احترام به خردمندانی دارند که از ما جوان‌تر هستند.

ایده‌های مربوط به دوران کودکی برای سرمایه‌گذاری، موفقیت اغلب به سن نسبی ایده‌های شما بستگی دارد. امروزه افراد در هر سنی به مشکل برمی‌خورند زیرا ایده‌های آن‌ها قدیمی نیستند بلکه منسوخ شده‌اند.

یک نمونه از ایده‌های قدیمی، کار سنتی است. مشاغل یک مفهوم چند صد ساله‌ای است که در جریان انقلاب صنعتی ایجاد شده است. علی‌رغم واقعیتی که اکنون در عصر اطلاعات عمیق هستیم، بسیاری از افراد در حال مطالعه یا کار در آن هستند یا به ایده عصر صنعتی در مورد یک شغل ایمن و ایمن می‌چسبند. اکنون مردم فقط شغل خود را از دست نمی‌دهند - شغل آن‌ها در حال مهاجرت به کشورهای خارجی است یا کلاً ناپدید شدن است.

همانطور که آلن بلیندر، اقتصاددان و نایب رئیس سابق شورای حکام سیستم بانک فدرال، می‌گوید: "یک انقلاب صنعتی جدید - فناوری ارتباطی که امکان ارائه خدمات از راه دور به صورت الکترونیکی را فراهم می‌کند - بیش از 40 میلیون نفر از مشاغل آمریکایی در معرض خطر حملات از این کشور در یکی دو دهه آینده قرار دارند." این دو برابر تعداد کارگران ایالات متحده در تولید امروز است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1- از رمزنگاری "بدون اطلاعات" خودداری کنید!
فصل 2- امپراتوری بیت‌کوین
فصل 3- بیت‌کوین اهرم فشار تسلا: جهان تغییر کرده است!
فصل 4- بیت‌کوین یا اتریوم؟
فصل 5- جنون ارزهای دیجیتال
فصل 6- جنون رمزنگاری ادامه دارد
فصل 7- سقوط آزاد بیت‌کوین
فصل 8- نمایش بیت‌کوین
فصل 9- وضعیت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-622-284-143-0
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

ر.علی زارع
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتاب راهنمای خوبیه در عرصه ارز دیجیتال اصطلاحات پایه رو که باید بدونید در این کتاب وجود داره و بسیار عالی راهنمایی می‌کنه
نگهدار ترابی نژاد
۱۴۰۱/۷/۲۳
خیلی خوب وکامل توضیح داده شده و با یکی دوبار میتوان مطالب را کاملا در ذهن سپرد
زینب جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب خوبیه ولی یکم حوصله سربره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

برای دریافت کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.