معرفی و دانلود کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان

عکس جلد کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان
قیمت:
83000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان

در کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان اثر پرفروش ترنتون لی استوارت، رینی، کیت، استیکی و کنستانس دوباره با ماجرایی تازه برگشته‌اند؛ در این داستان مهیج آن‌ها وارد دردسرهایی شده‌اند که ممکن است آن‌ها را از خانواده، دوستان و همینطور از یکدیگر جدا کند.

موضوع کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان چیست؟

خانه‌ی آقای بندیکت مکانی است که اعضای چهار نفره‌ی انجمن همراه خانواده‌هایشان در آن زندگی می‌کنند. یک شب برق در سطح شهر قطع می‌شود و خانه‌ی آن‌ها توسط آقای کرتین و مأمورانش مورد حمله قرار می‌گیرد. آقای کرتین سه نفر از اعضای انجمن یعنی رینی، استیکی و کیت را در دام خود گرفتار می‌کند و آن‌ها را به ساختمانی در محله‌ای دور افتاده می‌برد. به نظر شما بچه‌ها در حالی که زندانی هستند، می‌توانند نقشه و توطئه‌ها را خنثی کنند؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال به ماجراجویی جذاب داستان انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان (The Mysterious Benedict Society and the Prisoner's Dilemma) بپیوندید.

درباره‌ی مجموعه انجمن سری بندیکت:

این مجموعه پرفروش و محبوب که اولین بار در سال 2007 منتشر شد، داستان‌هایی مهیج درباره‌ی چهار نوجوان است که تبلیغ یک آگهی را در روزنامه می‌بینند؛ این آگهی از باهوش‌ترین و مبتکرترین بچه‌ها دعوت می‌کند تا عضو انجمنی شوند. هر چهار نوجوان که دو دختر و دو پسر هستند در آزمون این انجمن پذیرفته شده و عضو آن می‌شوند. این بچه‌ها هر کدام یک ویژگی غیرعادی و عجیب دارند که آن‌ها را از بقیه نوجوانان متمایز می‌کند.

انجمن قصد دارد دنیا را نجات دهد و تنها یک قانون دارد و این است که هیچ قانونی وجود ندارد. این انجمن بچه‌ها را طوری پرورش می‌دهد که توانایی فکر کردن نداشته باشند. ترنتون لی استوارت (Trenton Lee Stewart) در مجموعه انجمن سری بندیکت (The Mysterious Benedict Society) داستان‌هایی ماجراجویانه و پرهیجان را به رشته تحریر درآورده است. این ماجراها نوجوانان را وارد دنیایی پر رمز و راز و غیرمنتظره می‌کند که به سختی می‌توانند پایان آن را پیش‌بینی کنند.

نکوداشت‌های کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان:

- ترکیبی از قدرت بچه‌ها، سرنخ و ماجراجویی. (مجله کتابخانه مدرسه، بررسی ستاره دار)

- شخصیت‌های عالی، تعداد زیادی معما و راز و رمزهای جالب. این کتاب یادآور کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی و راه راه فانتوم است. (ریک ریوردان)

- مانند یک بمب که با صدای بلند می‌ترکد، داستان خود را شروع می‌کند... شبیه تجربه خواندن کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی است. (ناشران هفتگی، بررسی ستاره دار)

کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه و مهیج پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان می‌خوانیم:

رینی در میان ابزارِ چاقو دنبال پیچ‌گوشتی گشت. فن‌کوئل کهنه و زنگ‌زده بود و مدتی طول کشید تا رینی بتواند پیچ‌های آن را باز کند؛ از آن گذشته، او مثل کیت در استفاده از ابزار تَروفِرز نبود. البته دلیلی هم برای شرمندگی وجود نداشت، چون وقتی حرف از کارهای فیزیکی می‌شد، هیچ‌کس نمی‌توانست به‌پای کیت برسد! اما باهمه‌ی این‌ها، رینی خجالت می‌کشید؛ مخصوصاً این‌که چند دقیقه قبل به لو دادن فکر کرده بود. رینی خوش‌حال بود که در طول کار با پیچ‌گوشتی، کیت مُدام با او گپ می‌زد.

کیت به همان سبکِ تندِ همیشگی خودش حرف می‌زد. «توی این فکر بودیم که چرا تصمیمتون این‌قدر طول کشیده. اینه که گفتیم بیایم این‌جا و ببینیم چه خبره. من فکر کردم شاید تو گرمازده شدی، ولی استیکی گفت حتماً کنستانس برات دردسر شده. انگار حق با اون بوده، نه؟ باید خجالت بکشی، کنستانس! این شعرِ آخرت بدترین و بی‌معنی‌ترین شعر بود!»

رینی بالاخره فن‌کوئل را از دیوار جدا کرد و کیت با لبخندی پیروزمندانه از کانال بیرون پرید و دستش را بالا برد تا به دست رینی ضربه‌ی پیروزی بزند. رینی هم دستش را بالا برد، اما فوراً پشیمان شد. ضربه‌ای که به دستش خورد، شدیدتر از ضربه‌ی یک موتورسیکلتِ در حال عبور بود. او دستش را مثل پرنده‌ای زخمی جلو نگه داشت و کیت به طرف دریچه دوید تا به استیکی کمک کند.

فهرست مطالب کتاب

مشکلات زندانی‌ها
هیولا در زیرزمین
امور واقعی و رسمی‌
استراق‌سمع با لیوان
ذهن‌خوانی
مهمان ناخوانده
دختر کوچک، روی صندلی بزرگ
پرش سال و چُرت کابوسی
بزرگ‌ترین ترس اس کیو
تاریکی همه‌جا را فرا می‌گیرد
نقشه‌ها، ردِپاها و داستان‌های احتمالی
خطوط فریب‌دهنده و ترافیک سنگین
رمزگشایی و قرار ملاقات
رمزهای قابلِ‌حل و کلیدهای قابلِ‌کشف
کوسه و شکارش
ارتباط مخفی
موارد گزارش‌شده و درک ناگهانی
پنجره‌ی امید
درگیری در حیاط
سطل در برابر چمدان
همه‌چیز روبه‌راه می‌شود
نقشه‌ها و شعرسُرایی
تغییرات بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان
نویسنده
مترجمآتوسا گلکار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-600-462-282-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
83000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۶/۱۷
این کتاب نسبت به جلد‌های گذشته پیشرفت بیشتری داشته و شخصیت پردازی هم بهتر بود محیطی که نویسنده به وجود اورده بود محیط گرم مرموز و هیجان انگیز و گیرایی کتاب رو بیشتر میکنه همچنین گره خوردن خیر و شر به هم دیگه این ماجرا رو تلخ و شیرین میکنه به جرئت میگم جزو بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان

برای دریافت کتاب انجمن سری بندیکت 3: دردسرهای زندانیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.