معرفی و دانلود کتاب سرافینا و شنل سیاه

عکس جلد کتاب سرافینا و شنل سیاه
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرافینا و شنل سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرافینا و شنل سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرافینا و شنل سیاه

کتاب سرافینا و شنل سیاه نوشته‌ی رابرت بیتی که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است، جلد اول مجموعه‌ای پرطرفدار و خواندنی محسوب می‌شود. این رمان به ماجراجویی‌های دختری می‌پردازد که پنهانی در عمارتی زندگی می‌کند اما ناپدید شدن کودکان عمارت باعث می‌شود این دختر از مخفیگاه خود بیرون بیاید تا معما را حل کند.

درباره‌ی کتاب سرافینا و شنل سیاه:

دختری شجاع و متفاوت به نام سرافینا به صورت پنهانی در زیرزمین عمارت بزرگ بالتیمور زندگی می‌کند. پدرش هشدار داده است خود را از افرادی که در طبقات بالا زندگی می‌کنند مخفی نماید. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا این‌که کودکان در این عمارت کم کم ناپدید می‌شوند. سرافینا یک بار شاهد این اتفاق بوده است و می‌داند تمام این ماجرا زیر سر مرد مرموزی است که شنل سیاه می‌پوشد. این دختر شجاع و دوستش تصمیم می‌گیرند راه‌حلی برای این مشکل خطرناک پیدا کنند.

سرافینا هرگز دلیلی برای نافرمانی از پدرش نداشته اما اکنون مجبور است جست‌وجوی خود را در این ساختمان مجلل آغاز کند. او یاد گرفته است که شب‌ها از طریق راهروهای تاریک دزدکی حرکت کند، پنهان شود و با استفاده از درهای مخفی به جاهای مختلف سرک بکشد.

جست‌وجوی خطرناکی که شخصیت اصلی داستان سرافینا و شنل سیاه (Serafina and the Black Cloak) پیش می‌گیرد، او را به دل جنگل هدایت می‌کند، جایی که میراث فراموش‌شده‌ی جادو را کشف می‌کند و به هویت حقیقی خود نیز پی می‌برد.

معرفی مجموعه سرافینا:

رابرت بیتی (Robert Beatty) در چهار رمان جذاب و خواندنی عناصر داستان‌های معمایی و فانتزی را هم تلفیق می‌کند و ماجراهای سرافینا را مانند معجونی دلچسب به شما ارائه می‌دهد.

چوایز و افتخارات کتاب سرافینا و شنل سیاه:

- پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- برنده‌ی جایزه‌ی Pat Conroy Southern Book
- برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب 2015 از سوی Powell's Bookstore
- برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان اول در سال 2015‌
- نامزد جایزه‌ی Mythopoeic Fantasy در بخش ادبیات کودک
- نامزد بهترین کتاب کودک و نوجوان از سوی کاربران گودریدز
- نامزد جایزه‌ی ربکا کودیل
- توصیه شده توسط A Mighty Girl، Learning Ally، School Library Journal و بسیاری از سازمان‌ها

نکوداشت‌های کتاب سرافینا و شنل سیاه:

- یک داستان معمایی مسحورکننده. (Kirkus Reviews Kirkus Reviews)
- یک داستان معمایی و تاریخی وهم‌آلود. (Publishers Weekly Publishers Weekly)
- طرفداران داستان‌های معمایی از این کتاب لذت خواهند برد. (School Library Journal School Library Journal)

کتاب سرافینا و شنل سیاه مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این رمان به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و فانتزی توصیه می‌شود.

با رابرت بیتی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی در کنار سه دختر و همسرش در کارولینای شمالی زندگی آرامی را سپری می‌کند و از اعضای خانواده‌اش در نوشتن و ویرایش آثارش کمک می‌‌گیرد. بیتی پیش از این‌که به صورت حرفه‌ای نویسنده شود، مدیر و بنیان‌گذار شرکت پلکس بود. لازم به یادآوری است در سال 2007 نیز به عنوان کارآفرین برتر برگزیده شد.

در بخشی از کتاب سرافینا و شنل سیاه می‌خوانیم:

سرافینا با عجله، پیش پدرش توی کارگاه رفت و بازوی او را گرفت. نفسش بالا نمی‌آمد و نمی‌توانست کلمه‌ها را مفهوم ادا کند. آب دهانش را به‌سختی قورت داد و گفت: «بابا! دیدی گفتم یه دختر توی عمارت گم شده! آقای وندربیلت دستور داده کل خونه رو بگردن!» لحن حرف‌زدنش، با غرور و اضطراب بود. سعی می‌کرد به پدر یادآوری کند که شب گذشته چه دیده است. مطمئن بود که پدر، حالا متوجه می‌شود او خیال‌پردازی نمی‌کرده و داستان نمی‌بافته.

پدر بدون اینکه به چیزی توجه کند، پرسید: «دارن خونه رو می‌گردن؟» بلافاصله با عجله شروع کرد به جمع‌کردن وسیله‌هایی که توی کارگاه پخش کرده بودند؛ ظرف‌های غذا را جمع کرد و تیغ اصلاح صورتش را از روی میز کارگاه برداشت. بعد، تشک سرافینا را به پشت قفسه‌ی ابزارها کشید و آن را پنهان کرد. نباید هیچ ردی از زندگی آن‌ها، در آن جا باقی می‌ماند.

سرافینا با گیجی پرسید: «پس دختری که من دیدم، چی می‌شه؟» نمی‌توانست بفهمد چرا پدر هیچ علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایش ندارد.

پدر درحالی‌که سرگرم جمع‌کردن وسیله‌ها بود، گفت: «سِرا! بچه‌ها که یهویی غیبشون نمی‌زنه!»

قلب سرافینا از شدت ناراحتی به درد آمد. پدر هنوز حرف‌های او را باور نکرده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرافینا و شنل سیاه
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-600-8111-46-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرافینا و شنل سیاه

زهرا صوفی
۱۴۰۰/۹/۱۶
این داستان عالیه و خلاصه داستان درباره دختریه که در جست و جوی راز شنل سیاه هست چون درست در همون شب دختری توست شنل سیاه بلعیده شد....
این کتاب ژانر فانتزی حست کمی ژانر وحشت و تخیلی
امیدوارم این کتاب ر بگیری بخونید و لذت ببرید
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۴/۲۸
کتاب بسیار خوبیه. پر ماجرا و جذاب. اگر طرفدار ژانر فانتزی و تا حدودی وحشت هستید این کتاب براتون مناسبه. کتاب جذابیت خودش رو تا انتها حفظ میکنه.. داستانی سرشار از عشق، دوستی و شجاعت و البته سیاهی و تاریکی و وحشت...
Aylin firouzjaei
۱۴۰۱/۶/۷
یک کتاب زیبا و جذاب و البته هیجان انگیز این کتاب پر از ماجرا‌های شگفت انگیز و من واقعا از شخصیت اصلی داستان خوشم اومد این کتاب تا اخر جذابیت خودش رو حفظ میکنه یک کتاب به همراه عشق، دوستی و شجاعت ممنونم از کتابراه♡♡
Mehrsa Vadipour
۱۴۰۰/۵/۱۶
خیلی زیباست بیشنهاد میکنم کسایی که به داستان‌های: فانتزی. تخیلی. معمایی. علاقه دارن این کتاب رو بخونن.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سرافینا و شنل سیاه

برای دریافت کتاب سرافینا و شنل سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.