معرفی و دانلود کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

عکس جلد کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

داستانی معمایی که حتی معروف‌ترین کارآگاه لندن را هم غافلگیر می‌کند! کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار از سر آرتور کانن دویل روایتی دیگر از ماجراهای هلمز و واتسون است که سعی دارند راز زنی مرموز را کشف کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

اثری که پیش رو دارید یکی از بهترین ماجراهای شرلوک و دستیارش به شمار می‌رود. کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستأجر نقابدار (The Adventure of the Veiled Lodger) از سر آرتور کانن دویل مانند بیشتر آثار نویسنده، توسط واتسون روایت می‌شود که این‌بار در کنار کارآگاه، مشغول ملاقات با پیرزنی وحشتزده و نگران است.

خانم مری لاو، فردی تنهاست که اتاق‌های خانه‌اش را به مستأجران مختلف کرایه می‌دهد و روزگار، منبع درآمدی جز اجاره‌ی ماهانه آن‌ها برایش باقی نگذاشته است. او برای شرلوک هلمز و جان واتسون توضیح می‌دهد که مدتی پیش، ‌زنی جوان و خوش‌صدا متقاضی سکونت در ساختمان شده و به دلیل وضع مالی بسیار خوبش، پیرزن بدون شک این مستأجر جدید را پذیرفته است.

هم‌خانه شدن این دو زن، معمولی و بی‌حادثه اتفاق افتاد. خانم لاو به چیزی جز پرداخت سروقت اجاره‌اش اهمیت نمی‌داد و خانم راندر (مستأجر جدید) هم با وجود بی‌علاقگی به زندگی اجتماعی، آدم آرامی بود. البته این زن با یک ویژگی خاص از همه‌ی افراد متمایز می‌شد: پوشیدن شبانه‌روزی نقابی تیره. باید گفت که صاحب‌خانه‌ی پیر حاضر بود این موضوع را هم نادیده بگیرد، البته تا زمانی که مستأجر کرایه خانه‌ی خوبی بپردازد. اما وخامت حال روحی خانم راندر نظر او را تغییر داد و خانم لاو، ناچار شد از شرلوک هلمز درخواست کمک کند... .

اقتباس از کتاب شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

ماجرای مستأجر نقابدار در سال 1933 به‌عنوان اپیزودی از سریال شرلوک هلمز ساخته‌ی بریتانیا منتشر شد. جالب است بدانید جرمی برت در این مجموعه نقش کارآگاه معروف را ایفا کرد و توانست لقب بهترین شرلوک هلمز جهان را به دست آورد.

کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی به نوجوانانی که از داستان‌های جنایی، معمایی و هیجان‌انگیز لذت می‌برند پیشنهاد می‌شود.

با سر آرتور کانن دویل بیشتر آشنا شویم

این نویسنده انگلیسی در سال 1859 در ادینبرگ اسکاتلند به دنیا آمد. او پزشکی خواند و دکتر شد، اما فقط مدت کوتاهی به شغل طبابت پرداخت. قسمتی از شخصیت کارآگاه باهوش هولمز از یکی از معلمان دویل برای استفاده دقیق او از دلایل و مشاهداتش شکل گرفت. هولمز، دستیار ناشی او، دکتر واتسون و دشمن شرورش، پروفسور موریاتی بعضی از شخصیت‌های معروف در تاریخ ادبیات هستند.

سرانجام سر آرتور کانن (Arthur Conan Doyle) دویل از نوشتن درباره هولمز خسته شد و یک داستان نوشت که کارآگاه در آن غرق شد. اما اعتراض مردم آن قدر زیاد بود که مجبور شد در یک داستان دیگر هولمز را زنده کند. جالب است بدانید او به خاطر فعالیت‌هایش در جنگ بویر در سال 1902 صاحب عنوان سِر شد.

در بخشی از کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار می‌شنویم

هلمز با اشاره‌ی دست به موکل جدیدش گفت: «ایشون خانم مری لاو، اهل بریکیستاو جنوبی هستن. اگه تو اخلاق بدت رو کنار بذاری و با پیپ کشیدن من مشکلی نداشته باشی خانم مری لاو هم مشکلی ندارن. واتسون! خانم لاو داستان جالبی برای گفتن دارن».

«خوشحال می‌شم بتونم کمکی کنم».

هلمز به خانم مسن رو کرد و با نهایت احترام گفت: «خانم مری لاو، بدون شک شما درک می‌کنید که من هنگام ملاقات خانم راندر به یک دستیار و شاهد نیاز دارم. اگه ایشون رو قبل از اینکه خدمتشون برسیم در جریان همراهی آقای واتسون بذارید خیلی ممنون می‌شم».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ
39 دقیقه
شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار
نویسنده
مترجمامین توکلی
راوینوید نوروزی
ناشر چاپیانتشارات آبشن
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

سپیده کریمی
۱۴۰۱/۱۱/۶
چون از طرفداران شرلوک هلمز هستم، خود داستان رو دوست داشتم، هرچند که نسبت به سایر داستان‌ها پیچ و خمی که ذکاوت شرلوک هلمز رو به چالش بطلبه نداشت.
گویندگی در نقش هلمز افراطی به نظر می‌رسید، طبیعی نبود. تقلید صدا هم چندان طبیعی نبود اما به هر حال ممنون از زحمتی که برای هواداران شرلوک هلمز کشیده شده
مجید محمدی
۱۴۰۱/۶/۲۳
Iصلاً کتاب خوبی نبود و هیچ هیجان و معمایی در آن وجود نداشت. کتاب، داستانی بود که یکی برای دیگری تعریف می‌کند.
سورن سلیمی
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب بسیار عالی و قشنگ و از نظر گفتار قوی و زیبا ارائه شده بود
سارا نامور
۱۴۰۱/۸/۲۷
مانند کتاب‌های دیگه شرلوک عالیییی غیر قابل پیش بینی
امیر محمد شمس شکیبا
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
چیز خیلی هیجانی ندارد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار

برای دریافت کتاب صوتی شرلوک هلمز: مستاجر نقابدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.