معرفی و دانلود کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی

عکس جلد کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی

کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی اثر ویرجینیا وولف، اندیشه‌ای دوباره در باب اینکه مردان چه‌طور بوسیله جنگ به بردگی کشیده می‌شوند و اینکه زنان چطور می‌توانند به آن‌ها کمک کنند در حالیکه هواپیماهای آلمانی بر فراز سرشان پرواز می‌کنند.

کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح (Thoughts On Pace In An Air Raid) هنگام حمله هوایی همچنین تاملاتی در باب لذت پرسه زدن در خیابان‌های لندن، قدرت کلمات و اهمیت استدلال، مقالات خیره‌کننده ویرجینیا وولف تمجیدی است از هنر، خلاقیت و تخیل.

آدلاین ویرجینیا وولف (Adeline Virginia Woolf) بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ‌ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای چون خانم دالووی ۱۹۲۵، به سوی فانوس دریایی ۱۹۲۷ و اتاقی از آن خود 1929 را به رشته تحریر درآورده‌ است.

ویرجینیا وولف نویسنده رمان‌های تجربی است که سعی در تشریح واقعیت‌های درونی انسان دارد.‌ نظرات فمینیستی وی که از روح حساس و انتقادی او سرچشمه گرفته، در دهه ششم قرن بیستم تحولی در نظریات جنبش زنان پدیدآورد.‌ وی در نگارش از سبک سیال ذهن بهره گرفته است.‌

او همچنین به مسئله‌ی برابری زنان با مردان در ازدواج پرداخته است و در رمان به سوی فانوس دریایی به طرز خلاقانه‌ای به نابرابری موجود در ازدواج والدین خود اشاره می‌کند.‌ منتقدان معتقدند شخصیت‌های این رمان بر اساس والدین خود او ساخته و پرداخته شده‌اند.‌

در تمام طول تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ‌ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌‌‌اند. آن‌ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. حالا نشر روزگار نو برای شما کارهای متفکران بزرگ، پیشگامان، اصلاح طلبان و طالع بینان را فراهم آورده است. ایده‌هایی که مدنیت را تکان داد و به ما کمک کرد تا آن چه که اکنون هستیم باشیم. (ایده های بزرگ)

در بخشی از اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی می‌خوانیم:

در لحظاتی که به دنبال شبح می‌گشتیم، شاهد دعوایی بودیم و مداد خریدیم، خیابان‌ها خالی شده بودند. زندگی به طبقه بالا کوچ کرده بود و چراغ‌ها روشن بودند. پیاده رو خشک و سخت بود؛ کف جاده به نقره چکش خورده می‌ماند. در حال پیاده‌روی به سمت خانه می‌شد داستان کوتوله، مرد کور، مهمانی خانه اعیانی یا دعوا در مغازه نوشت‌افزار فروشی را در ذهن مرور کرد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
سخن آغازین
اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی
خیابان‌گردی
جریانات خیابان آکسفورد
صنعتگری
هنر شرح حال نویسی
چگونه نویسنده معاصر لطمه می‌خورد
چرا؟
حامی و زعفران
ادبیات داستانی مدرن
چطور باید کتاب خواند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
ناشر چاپینشر روزگار نو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-6867-39-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی

کاوه عزیزی
۱۳۹۶/۶/۳۱
یک کتاب جالب درباره افکار و عقاید ویرجینیا وولف.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی

برای دریافت کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.