معرفی و دانلود کتاب اول یک کرم ابریشم بود

عکس جلد کتاب اول یک کرم ابریشم بود
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اول یک کرم ابریشم بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اول یک کرم ابریشم بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اول یک کرم ابریشم بود

تابه‌حال یک کرم ابریشم را درون پیله‌اش دیده‌اید؟ اصلاً می‌توانید تصور کنید کرم‌های چاق و بامزه روزی بتوانند تبدیل به پروانه‌های زیبا شوند؟ جودی اندرسون در کتاب اول یک کرم ابریشم بود قرار است داستان رشد یک کرم کوچک را از زمان تخم‌ریزی پروانه‌های ماده روی برگ‌ درختان تا بزرگ شدن کرم‌های شکمو برایتان تعریف کند.

درباره‌ی کتاب اول یک کرم ابریشم بود

بعضی از موجودات از زمان تولد تا رسیدن به رشد نهایی‌شان تغییرات چشمگیری را تجربه کنند. گاهی این تغییرات آن‌قدر زیاد است که با مقایسه‌ی روزهای اول زندگی‌شان با وقتی که به تکامل می‌رسند حسابی تعجب خواهید کرد و باورتان نمی‌شود هر دوی آن‌ها یک موجود واحد بوده باشند. مثلاً قوها پیش از آن‌‌که پرهای سفید و رویایی در بیاورند، چندان با دیگر جوجه‌ها متفاوت به نظر نمی‌رسند، یا پرندگان زیبایی مثل طاووس قبل از درآوردن پرهای رنگی‌شان شکل کاملاً متفاوتی دارند.

کرم ابریشم هم یکی از این‌گونه موجودات است که بعد از رشد کافی با برگ درختان و ماندن در پیله در ظاهرش تغییراتی باورنکردنی ایجاد می‌شود. جودی اندرسون (Judith Anderson) در کتاب اول یک کرم ابریشم بود (Once there was a caterpillar) هرآن‌چه را که لازم است درباره‌ی کرم‌های ابریشم و زندگی اسرارآمیزشان بدانید، برای شما شرح خواهد داد.

تصاویر این کتاب را مایک گوردن طراحی کرده که در نوع خودشان طنزآمیز و سرگرم‌کننده هستند و به شما کمک می‌کنند مراحل کامل رشد کرم‌های ابریشم را به چشم ببینید. در مجموع، با خواندن این کتاب علاوه‌بر آن‌که اطلاعاتی علمی به دست می‌آورید با مفهوم چرخه‌ی زندگی در میان موجودات زنده نیز آشنا خواهید شد.

کتاب اول یک کرم ابریشم بود ترجمه‌ی سمانه تیمورزاده است که از سوی انتشارات تیمورزاده منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی و آموزنده قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی معجزه‌های طبیعت

در مجموعه کتاب «معجزه‌های طبیعت» که به قلم جودی اندرسون و تحت عنوان «Nature's Miracles» منتشر شده است، داستان‌های علمی و آموزشی جالبی را درباره‌ی حیوانات و دیگر پدیده‌های طبیعی می‌خوانید.

کتاب اول یک کرم ابریشم بود مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های علمی درباره‌ی حشرات علاقه دارید و دوست دارید راز معجزه‌آسای تبدیل کرم ابریشم به پروانه را بدانید، توصیه می‌کنیم این کتاب را حتماً بخوانید.

در بخشی از کتاب اول یک کرم ابریشم بود می‌خوانیم

پروانه خودش را در نور خورشید گرم می‌کند و بعد برای پیداکردن غذا پرواز می‌کند. پروانه‌ها برگ‌ها را نمی‌خورند، بلکه شهد شیرین گل‌ها را می‌نوشند، ولی این پایان داستان ما نیست!

- همین بود!

بعد از زمستان، پروانه‌ی ماده به همان گیاه یا درختی که برای اولین‌بار از آن پرواز کرده، برمی‌گردد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اول یک کرم ابریشم بود
نویسنده
مترجمسمانه تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-238-384-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اول یک کرم ابریشم بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اول یک کرم ابریشم بود

برای دریافت کتاب اول یک کرم ابریشم بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.