معرفی و دانلود کتاب من یک گوزن کوچولو هستم

عکس جلد کتاب من یک گوزن کوچولو هستم
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک گوزن کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک گوزن کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک گوزن کوچولو هستم

کتاب من یک گوزن کوچولو هستم به قلم فرانسوا کروزات همراه با تصاویری رنگی و شگفت‌انگیز سعی بر این دارد تا کودکان را با زندگی موجوداتی خارق‌العاده آشنا سازد.

موضوع کتاب من یک گوزن کوچولو هستم چیست:

دنیای اطراف ما پر است از موجودات جالبی که هر کدام سبک خاص زندگی خود را دارند. آیا دوست دارید نحوه زندگی هر حیوان را از زبان خودش بشنوید؟ در این مجموعه از آثار فرانسوا کروزات (Francois Crozat) هر جاندار قصه زندگی‌اش را برای شما تعریف می‌کند. به عبارتی بهتر کروزات شما را با شیوه زندگی و تغذیه حیوانات متفاوت آشنا می‌سازد.

کتاب من یک گوزن کوچولو هستم مناسب چه کسانی است؟

داستان مصور من یک گوزن کوچولو هستم (I am a little deer) برای کودکان 3 تا 7 ساله که به خواندن قصه‌های آموزنده علاقمند هستند، مهیج خواهد بود.

در بخشی از کتاب من یک گوزن کوچولو هستم:

من یک گوزن کوچولو هستم. مادرم قبل از تولدم یک تخت نرم از برگ‌ها برایمان درست کرد. تخت خواب ما در عمق جنگل‌ها پنهان است. وقتی آن جا قرار می‌گیرم اخساس امنیت و گرما می‌کنم.

پس از تولد، خیلی زود تلاش می‌کنم بایستم و به اطرافم نگاه کنم؛ ولی پاهایم خیلی ارزان است. اول بدون حرکت می‌ایستم. می‌ترسم که اگر یک قدم بردارم، زمین بیفتم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک گوزن کوچولو هستم
نویسنده
مترجمسمانه تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-238-433-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک گوزن کوچولو هستم

رادان عامریان
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب از نظر عکس و محتوا نسبتا خوب است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من یک گوزن کوچولو هستم

برای دریافت کتاب من یک گوزن کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.