معرفی و دانلود کتاب من یک روباه کوچولو هستم

عکس جلد کتاب من یک روباه کوچولو هستم
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک روباه کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک روباه کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک روباه کوچولو هستم

امری فیچنر در کتاب من یک روباه کوچولو هستم به همراه تصاویری رنگی سعی بر این دارد تا کودکان دلبند شما را با دنیای هیجان‌انگیز این حیوان باهوش و زیرک آشنا می‌کند.

موضوع کتاب من یک روباه کوچولو هستم:

در محیط اطراف ما حیوانات زیادی وجود دارد. شما در این مجموعه از کتاب‌های حاجی لک لک داستان زندگی هر حیوان را از زبان خودش می‌شنوید. در حقیقت راوی این کتاب روباه کوچکی است که قصه زندگی خودش را تعریف می‌کند. کودکان شما در این داستان با شیوه زندگی این حیوان آشنا می‌شوند و متوجه خواهند شد که روباه چگونه به دنیا می‌آید، چه غذایی می‌خورد، به چه بازی‌هایی علاقمند است، در کجا سکونت دارد و آب ‌و هوای محل زندگی‌اش چگونه است.

جالب است بدانید نقاشی‌های این کتاب واقعی بوده و با رنگ‌های طبیعی نقاشی شده‌اند.

کتاب من یک روباه کوچولو هستم مناسب چه کسانی است:

قصه‌ی آموزنده من یک روباه کوچولو هستم (‭I am a little fox‬‬) به قلم امری فیچنر (Amrei Fechner) برای کودکان 3 تا 7 ساله مفید است چرا که آنان را با دنیای جالب و شگفت‌انگیز حیوانات آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب من یک روباه کوچولو هستم:

من یک روباه کوچولو هستم. من تمام روز با خواهرها و برادرهایم در لانه زیر زمینی‌مان بازی می‌کنم. بعضی اوقات مادر ما را برای مدتی تنها می‌گذارد تا غذا پیدا کند.

همه ما در لانه، منتظر او می‌مانیم تا برگردد. همه صبر می‌کنند به جز من! من می‌خواهم مادرم را دنبال کنم و ببینم که او به کجاها می‌رود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک روباه کوچولو هستم
نویسنده
مترجمسمانه تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-238-418-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک روباه کوچولو هستم

رادان عامریان
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب خوب و با معنایی بود خصوصا برای کودکان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من یک روباه کوچولو هستم

برای دریافت کتاب من یک روباه کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.