معرفی و دانلود کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

عکس جلد کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت
قیمت:
56000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت نوشته میچ آلبوم، اثری جادویی و هیجان‌انگیز و اسرارآمیز است که با مراقبه‌ای از جنس قدرت پیوند انسانی، ماجراهای اختراع تلفن و روابط عاشقانه گراهام بل و دنیای امروز که به شدت درگیر این اختراع است می‌پردازد.

این کتاب داستانی است پر از عشق و تاریخ و ایمان و میچ آلبوم (Mitch Albom) در آن به بهشت و ارتباطش با دنیای بازماندگان می‌پردازد. کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت (The first phone call from heaven) از جایی آغاز می‌شود که یک روز در شهر کوچک کولدواتر، چندین تلفن هم‌زمان با هم زنگ می‌خورد. در آن سوی خط افرادی هستند که ادعا می‌کنند از بهشت تماس گرفته‌اند، هر کسی با فردی که از دست داده صحبت می‌کند، یکی با مادرش، یکی با خواهرش. حال سؤال این است که آیا معجزه‌ای اتفاق افتاده؟ یا اهالی شهر فریب بزرگی خورده‌اند؟ خبر این تماس‌های عجیب و غریب که در شهرهای دیگر منتشر می‌شود، افراد گروه گروه به این شهر می‌روند تا ببینند ماجرا از چه قرار است. سالیوان هاردینگ درصد برمی‌آید تا راز این معما را کشف کند.

این شهر کوچک و همین‌طور دنیای انسان‌ها با چنین معجزه‌ای زیرورو می‌شود، با این حال در هر معجزه شادی‌بخشی کمی هم اندوه وجود دارد. همواره معجزه‌ای که مردم را به یکدیگر نزدیک می‌کند، کمی تنهایی هم پیدا می‌شود.

در این میان یک مرد از اهالی شهر نمی‌خواهد قبول کند که چنین معجزه‌ای اتفاق افتاده، چرا که همسرش با او تماسی نمی‌گیرد تا درد دوری او را التیام بخشد. مادری از به یاد آوردن غم از دست دادن پسرش بار دیگر دچار افسردگی می‌شود. اما این معجزه مسیری دارد که باید آن را طی کند، بیشتر از هر کس دیگر خبرنگاری که باوری به معجزه ندارد، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود. مردی که همیشه به تلخی با دیگران رفتار می‌کند، محبت کردن را می‌آموزد. مردی هم به حقیقت معجزه ایمان می‌آورد.

بسیاری از منتقدان میچ آلبوم معتقدند او به دلیل علاقه بسیارش به ماوراءالطبیعه، داستان‌هایی می‌نویسد که در آن‌ها از دل زندگی شهری امروزی متافیزیک بیرون کشیده می‌شود و همین موضوع به نقطه قوت آثار او و راز موفقیتش تبدیل شده است.

با میچ آلبوم بیشتر آشنا شویم:

میچ آلبوم روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون، نوازنده و نویسنده آمریکایی در 23 می‌سال 1958 متولد شد. عمده شهرت او به دلیل نوشتن داستان‌های الهام‌بخش و موضوعاتی است که با کتاب‌ها، نمایش‌نامه‌ها و فیلم‌هایش در ارتباط است.

معروف‌ترین کتاب او به نام سه‌شنبه‌ها با موری به سرعت در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. آثار میچ تاکنون به 45 زبان دنیا ترجمه و چندین فیلم و سریال از آن‌ها اقتباس شده است. او بنیان‌گذار یک مؤسسه خیریه در آمریکا به نفع فقرا، ایتام، بیماران و بی‌خانمان‌ها است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، تارهای جادویی فرانکی پِرِستو، زمان‌دار، برای یک روز بیشتر و نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید اشاره کرد.

برخی دیدگاه‌ها درباره کتاب اولین تماس تلفنی با بهشت:

- گارت اشتاین: داستان به زیبایی ارائه‌شده از ایمان و رستگاری که ما را به فکر کردن، احساس کردن و امید وامی‌دارد و بعد به تردید و بعد به باور. کاری که فقط میچ آلبوم از پس انجام دادنش برمی‌آید.
- متیو کوئیک: زیبا و هوشمندانه. شاید تکان‌دهنده‌ترین و برترین داستان در مورد بهشت از زمان نوشته شدن مزرعه‌ی رؤیاها باشد.

در بخشی از کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت می‌خوانیم:

سالی پایش را روی پدال گاز گذاشت و با صدای ناهنجار کشیده شدن لاستیک‌ها روی زمین از آن‌جا رفت. دلش می‌خواست سر همه‌ی این مؤمن‌های احمق، آن‌هایی که آتش روشن می‌کردند، نوازنده‌ی گیتار، معلم مدرسه‌ی جولز و مشتری‌های تلفن فریاد بکشد. می‌خواست فریاد بزند: «بیدار شید! زنده‌ها نمی‌تونن با مرده‌ها حرف بزنن! اگر می‌تونستن، فکر می‌کنید من این کار رو نمی‌کردم؟ فکر می‌کنید حاضر نبودم نصف عمرم رو بدم تا فقط یک کلمه‌ی دیگه از همسرم بشنوم. چنین چیزی امکان نداره. خدایی که بتونه چنین کارهایی کنه وجود نداره. هیچ معجزه‌ای در کلدواتر اتفاق نیفتاده. این ماجرا حقه‌بازیه، فریبکاریه، سیاه‌بازیه!»

دیگر برایش بس بود. می‌خواست با معلم جولز رو به رو شود. اگر لازم می‌شد مقابل همه‌ی کادر مدرسه قرار می‌گرفت. و یک چیز دیگر، می‌خواست به این داستان من‌درآوردی تماس تلفنی از بهشت حمله کند و نشان بدهد که این داستان چیزی جز تقلب و فریب نیست. شاید زندان افتاده بود، شاید بی‌حیثیت شده بود، شاید در زندگی نکبتی جدیدش دست و پا می‌زد، ولی هنوز عقلش سر جایش بود. هنوز فرق بین راست و دروغ را می‌دانست. او این کار را در حق پسرش و افراد دیگری که عزیزشان را از دست داده‌اند انجام می‌داد، کاری که هیچ کس برای او انجام نداد.

می‌خواست ته و توی ماجرا را دربیاورد.

فهرست مطالب کتاب

هفته‌ای که این اتفاق افتاد
هفته‌ی دوم
هفته‌ی سوم
هفته‌ی چهارم
هفته‌ی پنجم
هفته‌ی ششم
چهار روز بعد
هفته‌ی هفتم
سه روز بعد
هفته‌ی هشتم
هفته‌ی نهم
چهار روز بعد
هفته‌ی دهم
هفته‌ی یازدهم
یک روز بعد
هفته‌ی دوازدهم
دو روز بعد
هفته‌ی سیزدهم
هفته‌ی چهاردهم
هفته‌ی پانزدهم
هفته‌ی شانزدهم
روز پخش برنامه
بعد از نیمه‌شب
روز بعد
دو روز بعد
دو ماه بعد
یادداشت نویسنده
تعاریف از کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت
تعریف و تمجید از میچ آلبوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین تماس تلفنی از بهشت
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-622-6410-81-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
56000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

حمید میرباقری
۱۴۰۲/۵/۱۹
فلسفه کتاب با موضوعی جدید و بسیار خاص و بکر باعث شد سوژه و داستان بسیار عالی داشته باشه با وجود این که کتاب موضوعات فلسفی جذابی داره در عین حال روند داستانی بسیار خوب پیشرفت میکنه و طرح و حل معما خیلی خاص و جذاب هستش به نظرم پایان بندی کتاب با یک نامه بسیار جذاب که چندین بار خوندن داره به پایان کمک کتاب خیلی کرده هرچند به نظرم کمی آبکی تموم شد ولی طرح و حل معما خیلی جذاب بود و اینکه داستان ریتم خودش رو به خوبی حفظ کرد نگاه جالب به بحث‌های مربوط به جهان ماورا و دنیای پس ا از مرگ هم برای من خیلی جالب بود
zahra jafari
۱۳۹۹/۳/۱۰
خیلی عالی بود. بخصوص آخرش و تماس جیزل. ذهنت پر از سوال میشه، جواب میگیری و حالا قلبت پر از آرامش و ایمان شده. بخصوص واسه کسی مثل من که تازه عزیزی رو از دست داده خیلی آرامش دهنده بود. تصور اینکه همونطور که جیزل کنار تخت پسرش نشسته، بابای مهربون منم شبها کنار تختم میشینه خیلی تسکین دهنده س. این آرامش دادن فقط از میچ آلبوم بر میاد.
آیدا عباسپور
۱۴۰۱/۴/۲۰
این کتاب با سایر آثار میچ آلبوم کمی متفاوته و کشش کمتری داره به شخصه کتاب‌های ۵ نفری که در بهشت ملاقات میکنید و نفر بعدی که در بهشت ملاقات میکنید و کتاب برای یک روز بیشتر تاثیر خیلی عمیق تری درونم گذاشتند و منو با عمیق‌ترین دردهام دوستی دادن، سبک نگارش این کتاب متفاوته و جملات زیبایی داره...
مهسا محمدی
۱۳۹۹/۱/۱۷
این اثر هم مانند سایر نوشته‌های میچ آلبوم بیهوده نبودن زندگی و امید و تلاش برای انسان بهتری بودن رو نشون میده. این داستان درباره‌ی واقعی بودن بهشت و رویایی بودن اونجا از زبان کسانی که به بهشت رفتند و با عزیزانشون تماس تلفنی گرفتند هست. عالی بود، من خیلی دوست داشتم
شکوفه عصاره
۱۳۹۹/۵/۲۰
واقعا عالی بود، این پنجمین کتابیه که از میچ آلبوم خوندم انقدر این بشر قلمش فوق‌العاده است نمیتونم یه لحظه هم کتابشو زمین بذارم... واقعا مرسی از کتابراه
شکریه عبدالرحیمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی بود، خیلی شگفت انگیز بود با پایان عالی، کتابهای میچ البوم خیلی خوبن
Sepide Bs
۱۴۰۰/۹/۲۹
فوق العاده بود حتما اگر عزیزی رو از دست دادید بخونیدش
شیدا یوسفی
۱۳۹۹/۹/۳
ارزش خواندن داشت
کتایون سرابی
۱۴۰۰/۱/۲۰
کتاب خوبی بود...
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

برای دریافت کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.