معرفی و دانلود کتاب اکو 3: داستان آیوی

عکس جلد کتاب اکو 3: داستان آیوی
قیمت:
۴۸۰۰۰ 24000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اکو 3: داستان آیوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اکو 3: داستان آیوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اکو 3: داستان آیوی

روایتی جذاب و پر از موسیقی! کتاب اکو 3: داستان آیوی به قلم پم مونیوس رایان از آثار پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود و ادامه‌ی داستان سازدهنی شگفت‌انگیز را روایت می‌کند. این سازدهنی هدفی دارد و برای تحقق آن در جلد سوم مجموعه‌ی اکو نزد آیوی در سال 1942 می‌رود.

درباره‌ی کتاب اکو 3:

مجموعه‌ی اکو (Echo) درباره‌ی سازدهنی‌ای جادویی است که در زمان سفر می‌کند. داستان اصلی این سازدهنی شگفت‌انگیز به سال‌ها پیش از شروع جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. پسری به نام اتو، سازدهنی و کتابی را می‌خرد و هنگامی که مشغول مطالعه‌ی زندگی غم‌انگیز سه خواهر است، همان خواهرها را در برابر خود می‌بیند! آن‌ها سرگذشت واقعی خود را برای پسرک روایت می‌کنند و اتو متوجه می‌شود که این سه زن اسیر طلسم هستند. آن‌ها برای رهایی از این شرایط باید جان یک نفر را نجات دهند، اما برای موفقیت به یک فلوت چوبی احتیاج دارند. اتو فقط یک سازدهنی دارد اما قبول می‌کند به آن‌ها کمک کند و در زمان مناسب ساز را به شخص دیگری بدهد تا خواهرها بتوانند طبق گفته‌ی جادوگر جان یک نفر را نجات دهند.

سازدهنی سفر خود را در سری رمان‌های اکو شروع می‌کند و بر سر راه افراد مختلف قرار می‌گیرد تا این‌که بتواند به هدف اصلی خود برسد.

کتاب حاضر سومین جلد از مجموعه‌ی پرطرفدار اکو محسوب می‌شود و دختری به نام آیوی شخصیت محوری داستان است، داستانی که با حسن ختامی خیره‌کننده شما را شیفته‌ی این سه‌گانه می‌کند.

خلاصه‌ی اکو 3:

داستان اصلی این رمان خواندنی در سال 1942 شروع می‌شود و این بار سازدهنی سراغ دختر نوجوانی به نام آیوی می‌رود. آیوی لوپز به همراه خانواده‌ی خود به کالیفرنیا مهاجرت می‌کند اما اصلاً آن‌جا را دوست ندارد چون حالا دیگر از تمام دوستان خود دور شده و دنیای جدید برایش عجیب و ناشناخته است. از طرف دیگر، خانواده‌ی لوپز اصالتاً مکزیکی هستند و مردم، آن‌ها را به عنوان خانواده‌ای آمریکایی قبول نمی‌کنند. آیوی در روزهای بسیاری سختی به سر می‌برد تا این‌که سازدهنی جادویی را پیدا می‌کند و فوراً عاشقش می‌شود و.... .‌

درباره‌ی مجموعه‌ی اکو:

این سه‌گانه‌ی جذاب و خواندنی پیرامون زندگی پرماجرای سه نوجوان است و تنها وجه اشتراکی که میان آن‌ها می‌توان یافت یک سازدهنی جادویی است. اگر نگاهی کلی به مجموعه داشته باشید، هر کدام از قهرمانان مجموعه‌ی اکو به نوعی دچار دردسر می‌شوند و ساز، زندگی آن‌ها را نجات می‌دهد، البته نباید از یاد برد که این آلت موسیقی منحصربه‌فرد هدفی دارد و باید آن را به سرانجام برساند!

پم مونیوس رایان (Pam Munoz Ryan) در مجموعه‌ی اکو سعی دارد با الهام از مسائل تاریخی، داستانی شگفت‌انگیز در اختیارتان قرار دهد. این مجموعه‌ معجونی جذاب و خواندنی از تاریخ، موسیقی و تخیل محسوب می‌شود که جوایز بسیاری را تاکنون برای رایان به همراه آورده است.

جوایز و افتخارات کتاب اکو 3:

- نامزد نشان نیوبری سال 2016
- نامزد جایزه اودیسه سال 2016
- نامزد جایزه Bluebonnet تگزاس سال 2017
- برنده جایزه Audie سال 2016
- نامزد جایزه Texas Bluebonnet سال 2017
- نامزد جایزه Dorothy Canfield Fisher سال 2017
- برنده جایزه Américas سال 2016
- برنده جایزه ادبیات کودک در جنوب کالیفرنیا سال 2016
- برنده جایزه Kirkus برای ادبیات کودک و نوجوان سال 2015
- نامزد جایزه Rebecca Caudill برای کودک و نوجوان سال 2017
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب Publishers Weekly
- کتاب برگزیده‌ی ILA
-کتاب برگزیده‌ی ALA برای کودکان سال 2016

نکوداشت‌های کتاب اکو 3:

- جسور و زیبا. (Linda Sue Park)
- یک شاهکار. (Christopher Paul Curtis)
- یک روایت بزرگ که قدرت موسیقی را برای الهام بخشیدن به زیبایی در جهانی غرق در ترس بررسی می‌کند. (Kirkus)
- داستان هر فردی جذاب است اما زمانی که این روایت‌ها هماهنگ می‌شوند، هیجانی بزرگ ایجاد می‌کنند. (Publishers Weekly)

کتاب اکو 3 مناسب چه کسانی است؟

این رمان خواندنی و هیجان‌انگیز برای نوجوانان و کودکان دبستانی به خصوص در سنین 7 تا 12 سال مناسب به شمار می‌آید اما داستان به قدری جذاب است که می‌تواند برای تمامی دوستداران آثار فانتزی لذت‌بخش باشد.

پم مونیوس رایان را بیشتر بشناسیم:

او که در سال 1951 در کالیفرنیا متولد شده است، از همان کودکی به خواندن علاقه داشت و بیشتر زمان خود را در کتابخانه‌ی مدرسه می‌گذراند. این نویسنده‌ی مشهور آمریکایی همچنین مدتی به موسیقی روی آورد و ویولن و پیانو می‌نواخت ولی پس از عدم موفقیت در این زمینه، موسیقی را کنار گذاشت. او در سال 1975 ازدواج کرد و مدتی هم به تدریس مشغول شد. در همین روزها شیفته‌ی نویسندگی شد و این شیفتگی تا به امروز ادامه دارد و تاکنون کتاب‌های بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته‌ است. از میان سایر آثار موفق پم مونیوس رایان می‌توان به از سرزمین‌های انگور، خیالباف و... اشاره کرد. البته ناگفته نماند؛ مشهورترین اثر او مجموعه‌ی اکو است که در میان ایرانیان نیز بسیار شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب اکو 3 می‌خوانیم:

مادر گفت: «نگاه کن، آیوی. این باید مدرسه‌ی جدیدت باشه.»

نزدیک‌های غروب بود که پدر بالاخره از بزرگراه خارج شد و به‌سمت جاده‌ی درازی رفت که تا اُفق کشیده شده بود. دو طرف جاده پُر از درخت‌های پرتقال و لیمو بود. پدر آرام کامیون را وارد شهر کوچکی کرد و جلوی یک ساختمان سفید که رویش نوشته بود «مدرسه لینکلن» نگه داشت.

چند درخت خرما در کنار ساختمان بود. بوته‌های چمنِ طراحی‌شده، دورتادور ساختمان را گرفته بود. زیر پنجره‌ها پُر از گل‌های شمعدانی بود و دو طرف راه‌پله، بوته‌های گل رُز تا جلوی در آمده بودند.

«اینجا خیلی سبزتر و قشنگ‌تره. مگه نه؟» پدر این را گفت و شیشه‌ی پنجره‌اش را پایین کشید و دستش را بیرون برد. بوی درخت‌های پرتقال و لیمو به مشامشان رسید؛ «مثل جای قبلی، قهوه‌ای و خاکستری نیست. اینجا سرزمین آفتاب و گُله، حتی توی دسامبر.»

آیوی نمی‌توانست در این مورد حرفی بزند.

تابلویی را که روی پنجره زده بودند، خواند:

دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم و ششم، به اُرکستر لینکلن ملحق شوید.

شروع از ژانویه!

آیوی گفت: «اُرکستر؟» هیچ‌کدام از مدرسه‌هایش چنین چیزی نداشتند. حتی این کلمه هم مثل ساختمان مدرسه زیبا بود. تصور کرد که بیشتر بچه‌ها عضو گروه شده‌اند و درحال آموزش هستند و سازهای خودشان را دارند. دوباره کلمه را با خودش تکرار کرد؛ اُرکستر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اکو 3: داستان آیوی
نویسنده
مترجمفروغ منصور قناعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-8111-87-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰۰ 24000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اکو 3: داستان آیوی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اکو 3: داستان آیوی

برای دریافت کتاب اکو 3: داستان آیوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.