معرفی و دانلود کتاب اکو 1: داستان فردریش

عکس جلد کتاب اکو 1: داستان فردریش
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اکو 1: داستان فردریش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اکو 1: داستان فردریش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اکو 1: داستان فردریش

روایتی شورانگیز و طنین‌انداز! کتاب اکو 1: داستان فردریش نوشته‌ی پم مونیوس رایان از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، داستانی پر از جادو و موسیقی از سرنوشت سازدهنی شگفت‌انگیزی است. این سازدهنی هدفی دارد و برای تحقق آن سراغ پسری به نام فردریش در زمان جنگ جهانی دوم می‌رود.

درباره‌ی کتاب اکو 1:

داستان جذاب و خواندنی اکو (Echo) درباره‌ی سازدهنی جادویی و سفر آن در طول زمان است. داستان اصلی این سازدهنی خارق‌العاده به سال‌ها پیش از آغاز جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد، زمانی که پسر بچه‌ای به نام اتو از یک کولی همان سازدهنی و کتابی را می‌خرد. او خواندن سرنوشت ناراحت‌کننده‌ی سه خواهر افسانه‌ای را شروع می‌کند که می‌بیند همان خواهرها در برابرش حضور دارند! آن‌ها سرگذشت حقیقی خود را برای اتو روایت می‌کنند و پسربچه به این حقیقت پی می‌برد که این سه زن طلسم شده‌اند. آن‌ها برای نجات پیدا کردن از جادویی که اسیرش هستند باید جان یک نفر را نجات دهند اما برای این کار به یک فلوت چوبی نیاز دارند. اتو تنها یک سازدهنی دارد ولی قبول می‌کند به آن‌ها کمک کند و قول می‌دهد که در زمان مناسب ساز را به نفر بعدی بدهد تا خواهرها بتوانند همانگونه که جادوگر به آن‌ها گفته جان یک نفر را نجات دهند.

کتاب حاضر نخستین جلد از مجموعه‌ی پرطرفدار اکو محسوب می‌شود و پسری به نام فردریش داستان خود را برای‌تان روایت می‌کند، داستانی که بلیت ورود شما به دنیایی سحرآمیز و جذاب به‌شمارمی‌آید.

داستان اصلی کتاب اکو 1 با پسری با نام فردریش اسمیت شروع می‌شود. این پسر دوازده ساله که استعداد خارق‌العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی دارد، زمان ظهور هیتلر با خواهر و پدر خود در آلمان زندگی می‌کند. فردریش یک ماه‌گرفتگی روی صورتش دارد و همین موضوع باعث می‌شود که دیگران در مدرسه مسخره‌اش کنند. از طرف دیگر، به دلیل خط فکری حکومت آلمان، نازی‌ها به دنبال این هستند تا او را مقطوع‌النسل کنند تا مشکلات ظاهری‌اش به نسل‌های بعدی منتقل نشود. فردریش از هر طرف در مخمصه قرار دارد و در موقعیتی قرار می‌گیرد که به ناچار فرار می‌کند. البته این پسر بااستعداد یک سازدهنی پیدا می‌کند و صاحب قدرتی خارق‌العاده می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی اکو:

این سه‌گانه‌ی مشهور و خواندنی درباره‌ی اتفاقاتی است که برای سه نوجوان رخ می‌دهد و وجه اشتراک آن‌ها یک سازدهنی جادویی است. شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی اکو هر کدام به نوعی در مخمصه گیر افتاده‌اند تا این‌که ساز جادویی زندگی آن‌ها را زیر و رو می‌کند و نجاتشان می‌دهد، البته نباید فراموش کرد که این ساز هدفی دارد که باید آن را به ثمر برساند!

پم مونیوس رایان (Pam Munoz Ryan) در این مجموعه‌ی خواندنی تلاش می‌کند تا با الهام از وقایع تاریخی، داستانی جذاب در اختیار شما قرار دهد. مجموعه‌ی اکو معجونی جذاب و خواندنی از موسیقی، تاریخ و تخیل است که جوایز بسیاری را تاکنون برای خالقش به ارمغان آورده است.

جوایز و افتخارات کتاب اکو 1:

- نامزد نشان نیوبری سال 2016
- نامزد جایزه اودیسه سال 2016
- نامزد جایزه Bluebonnet تگزاس سال 2017
- برنده جایزه Audie سال 2016
- نامزد جایزه Texas Bluebonnet سال 2017
- نامزد جایزه Dorothy Canfield Fisher سال 2017
- برنده جایزه Américas سال 2016
- برنده جایزه ادبیات کودک در جنوب کالیفرنیا سال 2016
- برنده جایزه Kirkus برای ادبیات کودک و نوجوان سال 2015
- نامزد جایزه Rebecca Caudill برای کودک و نوجوان سال 2017
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب Publishers Weekly
- کتاب برگزیده‌ی ILA
-کتاب برگزیده‌ی ALA برای کودکان سال 2016

نکوداشت‌های کتاب اکو 1:

- جسور و زیبا. (Linda Sue Park)
- یک شاهکار. (Christopher Paul Curtis)
- یک روایت بزرگ که قدرت موسیقی را برای الهام بخشیدن به زیبایی در جهانی غرق در ترس بررسی می‌کند. (Kirkus)
- داستان هر فردی جذاب است اما زمانی که این روایت‌ها هماهنگ می‌شوند، هیجانی بزرگ ایجاد می‌کنند. (Publishers Weekly)

کتاب اکو 1 مناسب چه کسانی است؟

این رمان برای کودکان دبستانی به خصوص در سنین 7 تا 12 سال و همچنین نوجوانان نوشته شده است اما داستان آن جذابیتی دارد که می‌تواند برای تمامی علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی لذت‌بخش باشد.

پم مونیوس رایان را بیشتر بشناسیم:

او که در سال 1951 در کالیفرنیا متولد شده است، از همان کودکی به خواندن علاقه داشت و بیشتر زمان خود را در کتابخانه‌ی مدرسه می‌گذراند. این نویسنده‌ی مشهور آمریکایی همچنین مدتی به موسیقی روی آورد و ویولن و پیانو می‌نواخت ولی پس از عدم موفقیت در این زمینه، موسیقی را کنار گذاشت. او در سال 1975 ازدواج کرد و مدتی هم به تدریس مشغول شد. در همین روزها شیفته‌ی نویسندگی شد و این شیفتگی تا به امروز ادامه دارد و تاکنون کتاب‌های بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته‌ است. از میان سایر آثار موفق پم مونیوس رایان می‌توان به از سرزمین‌های انگور، خیالباف و... اشاره کرد. البته ناگفته نماند؛ مشهورترین اثر او مجموعه‌ی اکو است که در میان ایرانیان نیز بسیار شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب اکو 1 می‌خوانیم:

روزگاری که مردم هنوز به سِحر و جادو اعتقاد داشتند، پادشاهی نگران به‌دنیاآمدن اولین فرزندش بود.

طبق رسوم آن دوران، اگر اولین فرزند پادشاه، پسر بود، جانشین او می‌شد؛ اما اگر فرزند اول دختر بود، سلطنت به برادر کوچک‌تر شاه که خیلی هم به آن چشم داشت، می‌رسید.

افسوس! ملکه یک دختر به دنیا آورد. پادشاه بدجنس، بچه را به‌محض تولد به خدمتکار وفادارش سپرد و گفت که او را در جنگل رها کند تا غذای حیوانات شود و درباره‌ی این اتفاق هم، لام تا کام با کسی حرفی نزند. به ملکه و دیگران هم گفت که بچه زنده نمانده است.

خدمتکار خوش‌قلب به جنگل رفت، اما واقعاً دلش نمی‌آمد بچه‌ی بینوا را به امان خدا رها کند. همان‌طور که از میان جنگل و بوته‌ها رد می‌شد، برای کودک چشم‌درشت لالایی می‌خواند. هروقت هم آوازخواندن را قطع می‌کرد، بچه به گریه می‌افتاد. خدمتکار مجبور شد تا رسیدن به مقصد، مُدام برای بچه آواز بخواند. مقصدش کلبه‌ی درب‌وداغان دخترعموی جادوگرش بود؛ جادوگری خودخواه و تن‌پرور.

خدمتکار با خواهش و تمنا به جادوگر گفت: «تو رو خدا این بچه رو قبول کن. تو بُز داری و می‌تونی بِهِش شیر بدی. اون یه روزی بزرگ می‌شه و اجاقت رو روشن می‌کنه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اکو 1: داستان فردریش
نویسنده
مترجمفروغ منصور قناعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات180
زبانفارسی
شابک978-600-8111-52-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اکو 1: داستان فردریش

حنانه ملاولی
۱۴۰۱/۹/۱۴
خیلی مفید خیلی آموزنده قیمت مناسب بدون نیاز مراجعه به کتاب خانه‌های حضوری... با ترجمه‌ی کامل اسم مناسب
Sana Ghasemi88
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خیلی قشنگیه کسانی که موسیقی دوست دارن این کتاب رو بخونین.
حسین حاصلی
۱۴۰۰/۱/۱۵
خیلی آموزنده است برای توسعه فردی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اکو 1: داستان فردریش

برای دریافت کتاب اکو 1: داستان فردریش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.