معرفی و دانلود کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟

عکس جلد کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟

کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ به قلم گریگوری استاک، پرسش‌هایی اساسی در مورد زندگی، اعتقادات، عشق، مرگ و... در ذهن‌تان ایجاد می‌کند. این اثر که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، دیدگاه شما نسبت به مسائل پیرامونتان را به چالش می‌کشد و حتی آن را تغییر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی:

کتاب حاضر سوالاتی را برایتان مطرح می‌کند که می‌تواند شما را به سمت رشد شخصی هدایت کند و راهکارهایی را ارائه دهد که به شکلی آگاهانه انسان‌های اطرافتان را بشناسید و عمق رابطه‌هایتان را با افراد مناسب بیشتر کنید. سوالات این اثر شما را به شکل مستقیم و واقعی با معضلات اخلاقی زندگی انسان‌ها مواجه می‌کند. پاسخ به سوالات مطرح شده مستلزم این است که شما گذشته خود را مرور و حتی تفسیر کنید. شما باید خود را در شرایط فرضی قرار دهید، با مسائل روبه‌رو شوید و تصمیمات سرنوشت‌ساز بگیرید.

گریگوری استاک (Gregory Stock) در قالب سوالاتی تامل‌برانگیز، مسائلی را آشکار می‌کند که اگر در جمع مطرح شوند، بسیار موثر و مفید خواهند بود. این سوالات بحث‌های غیرعادی و ارزشمند را سرعت می‌بخشد و زمانی که شما نتیجه اثربخشی آن‌ها را مشاهده کنید، بی‌شک شگفت‌زده خواهید شد.

اغلب ما زمانی که سوالاتی عجیب و غیرمنتظره در ذهنمان شناورند، از مطرح کردن آن‌ها برای دیگران اجتناب می‌کنیم اما همین پرسش‌ها می‌توانند راهگشای ما برای ایجاد صمیمیت با دیگران باشند. اکثر ما زمانی که با فرد پیگیر روبه‌رو می‌شویم که خواهان گوش سپردن به حرف‌هایمان است، معمولاً بدون اینکه آزرده خاطر شویم درباره‌ی مسائلی که ذهنمان را درگیر کرده‌اند، صحبت می‌کنیم.

در کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی (The book of questions) سوالاتی مطرح شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مسائلی را که از آن‌ها خجالت‌زده هستید، از مواردی که به سمتشان سوق داده می‌شوید، تفکیک کنید. ما معمولاً وقتی با برخی از پرسش‌ها مواجه می‌شویم، واکنش شدیدی از خود نشان می‌دهیم که علت آن تضادهای حل نشده‌ی درونی است. از این رو شاید سوالاتی که از مطرح کردن آن‌ها اجتناب می‌کنیم، همان مواردی باشند که بایستی بیشتر به آن‌ها بپردازیم.

کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی مناسب چه کسانی است؟

اگر ذهنتان درگیر مسائل مختلف جهان و زندگیست و دوست دارید با کسی در مورد آن‌ها صحبت کنید، این کتاب هم برای پاسخ سوال‌های ذهن‌تان و هم برای هم‌صحبتی با دیگران بسیار کاربردی و البته جذاب خواهد بود.

گریگوری استاک را بیشتر بشناسیم:

او بیوفیزیکدان، نویسنده پرفروش، کارآفرین بیوتکنولوژی و مدیر سابق برنامه پزشکی، فناوری و جامعه در دانشکده پزشکی UCLA است. علایق او درباره پیامدهای علمی و تکاملی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی انقلاب‌های امروزی است که در علوم زیستی، فناوری اطلاعات و رایانه رخ می‌دهد.

در بخشی از کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی می‌خوانیم:

- باارزش‌ترین خاطره‌ی زندگی شما چیست؟
- به نظر شما باارزش‌ترین چیز در یک رابطه چیست؟
- چه چیز برای‌تان یک «شب کامل» ایجاد می‌کند؟
- چه کسی را بیش از همه تحسین می‌کنید؟ آن شخص از چه نظر الهام‌بخش شماست؟
- اگر مطمئن باشید که برای سه سؤال پاسخ صادقانه دریافت خواهید کرد، چه سؤالاتی از چه کسی می‌کردید؟
- اگر دوستان و آشنایانتان مایل باشند با صراحت و صداقت نظر خود را درباره‌ی شما بگویند، آیا دلتان می‌خواهد که بگویند؟
- آیا به خدا، به هر شکلش، اعتقاد دارید؟ اگر نه، در صورت قرار گرفتن در یک وضعیت مرگ‌آور فکر می‌کنید دست‌به‌دعا بشوید؟
- اگر قرار بود همین امشب بمیرید، بی‌آنکه با کسی در ارتباط باشید، بیشتر از همه افسوس چه چیزی را می‌خوردید که همیشه می‌خواستید به شخص خاصی بگویید؟ چرا تا به حال به او نگفته‌اید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-6895-09-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟

Nasta milani
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
تو همین اپ یک کتاب رایگان با یک نام دیگه بود که این کتاب دقیقا محتوای همان رو داره
برای من تکراری بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟

برای دریافت کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.