معرفی و دانلود کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

عکس جلد کتاب اگر فقیری برایت متاسفم
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم به تألیف محمود گل کارفرد، چکیده‌ای از تجربیات و صحبت‌های افرادی است که از صفر شروع کرده‌اند و به ثروت غیرقابل تصوری رسیده‌اند. در این کتاب از وابسته بودنِ احساس فقر به تفکرات صحبت به میان می‌آید. همه چیز به خود شما بستگی دارد. مقایسه، بی‌سوادی، سردرگمی و ... مفاهیمی هستند که می‌توانند شما را در اوج رفاه، بدل به فردی فقیر و بی‌چیز کنند و باید آن‌ها را از سیستم فکری‌تان بیرون کنید.

درباره‌ی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

آیا خودتان را فقیر می‌دانید؟ تعریفتان از فقر چیست؟ کسی که پول و املاک زیادی دارد، ثروتمند محسوب می‌شود یا کسی که از زندگی‌اش راضی است؟ کسی که امکانات زیادی دارد و حساب بانکی‌اش قابل شمارش نیست، اما همیشه حسرت چیزهای بیشتر و دیگری را در دلش حمل می‌کند، چطور؟

از نظر محمود گل کارفرد، نویسنده‌ی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم، فقر را خود شما تعریف می‌کنید. هیچ متخصصی و هیچ کتابی نمی‌تواند تعریفی از فقر به شما ارائه بدهد. همه چیز به نگاه خود شما وابسته است. شاید در اوج دارایی و رفاه باشید، اما حسرت چیزهایی باعث شود احساس فقر کنید. شاید خودتان را با ثروتمندان یا قدرتمندان دیگر مقایسه کنید و حتی این مقایسه با هم‌ترازان به شما احساس بدبختی بدهد. به این ترتیب وقتی بر مبنای مقایسه به همه چیز نگاه کنید، می‌بینید که پایانی وجود ندارد. دست بالای دست بسیار است و همیشه آدم‌هایی هستند که از شما ثروتمندتر باشند.

معرفی و دانلود کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم، به محض اینکه خودتان را در ترازوی مقایسه قرار بدهید، دیگر ثروتمند نیستید. با مقایسه نه تنها از دارایی‌های خودتان لذت نمی‌برید، بلکه باید دائماً بیشتر تلاش کنید تا به چیزهایی برسید که شاید راضی‌تان هم نکند. مقایسه به شما احساس کمبود و حسرت منتقل می‌کند که از موانع مهم ثروتمند بودن است. بنابراین ثروتمند کسی است که از شرایط و امکانات زندگی‌اش بیشترین لذت ممکن را می‌برد و از خود و زندگی‌اش احساس رضایت می‌کند.

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم به شما کمک می‌کند ثروتمند باشید و تحت هر شرایط مالی، احساس فقر نکنید. برای این کار باید نکاتی را که در این کتاب نوشته شده، رعایت کنید. باید جایگاهتان را در جامعه پیدا کنید. ریسک‌پذیر و بخشنده باشید، اما در عین حال از قرض‌های هنگفت دور بمانید. با افراد بزرگ نشست و برخاست کنید. امیالتان را تحت کنترل خود دربیاورید و پس‌انداز داشته باشید.

نویسنده گوشزد می‌کند که بدون پول نیز احساس رضایت در شما تکمیل نمی‌شود. او از زبان دوست میلیاردری می‌گوید قوانین و مجازات برای فقراست. جریمه‌ها فشاری بر ثروتمندان وارد نمی‌آورد. آنها هزینه‌اش را می‌پردازند و عبور می‌کنند. بنابراین برای ثروتمند بودن، نیاز به کسب دارایی نیز هست. در پایان کتاب اگر فقیری برایت متاسفم، تجربیات و سرگذشت اشخاصی برایتان بازگو می‌شود که در فقر زندگی کرده‌اند، از صفر شروع کرده‌اند و حالا در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند.

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم را انتشارات نسل نواندیش ذیل مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار به چاپ رسانده و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌هایی با موضوع موفقیت شغلی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب اگر فقیری برایت متاسفم می‌خوانیم

وقتی می‌خوای یه ساختمون خیلی زیبا با تمام امکانات بسازی، ولی آدم خوش‌سلیقه و ماهری نیستی و اصلاً نمی‌دونی معماری چیه، ساخت‌وساز چیه، مصالح ساختمانی چیه، سلیقۀ طراحی و ساخت یه آپارتمان، یه خونه، یه ساختمون خیلی شیک رو نداری، اما می‌خوای کلی از این ساختمون رو بسازی؛ خب میری یه شرکت می‌زنی و کلی آدم خوش‌سلیقه، ماهر و همه‌چیزتموم تو این زمینه رو دور خودت جمع می‌کنی و از نهایت کمال و تکامل و تبحر هر کدوم از اون‌ها برای ساختن اون ساختمون‌ها استفاده می‌کنی و بعد هم با فروش اون‌ها پول زیادی به جیب می‌زنی و زندگیت خیلی تغییر می‌کنه. خیلی چیزها تو شرایط مادی زندگیت یا همون شرایط خارجی زندگیت عوض میشه، اما آیا بعد از ساخته شدن این ساختمون‌ها، اون هم به اون زیبایی و باسلیقگی، تغییری در تو به وجود اومده...؟ مثلاً تو یه معمار خیلی ماهر شدی؟ آرشیتکت حرفه‌ای و بنامی شدی؟ اگه قرار بود همۀ این ثروت‌های غیرمادی و مهارت‌ها رو کسب کنی، چقدر باید زمان می‌ذاشتی؟ تو ساختمون رو ساختی بدون اینکه تکاملی درونت به وجود بیاد و تغییر خاصی تو ثروت‌های غیرمادی و ثروت‌های معنویت به وجود بیاد. پس تو می‌تونی ثروتمند بشی، بدون اینکه تکامل پیدا کنی، بدون اینکه آدم کاملی بشی، چون کامل شدن با ثروتمند شدن دوتا مقولۀ مختلفه. می‌تونن به هم کمک کنن، اما کامل شدن به زمان نیاز داره که یه فاکتور طلایه، یه ثروت درونیه که باید خرج کنی تا کامل بشی، تا تکامل پیدا کنی.

نمیشه بدون اینکه سال‌ها زحمت بکشی، آرشیتکت قوی و درست و حسابی بشی. چون به زمان نیاز داره؛ باید وقت بذاری، درسش رو بخونی، تجربه کسب کنی، کلی از کار‌ها رو خراب کنی. خلاصه بعد از گذر زمان بتونی یه معمار و یه سازندۀ قوی بشی؛ کسی که در کار و حرفه‌اش کامله. اما می‌تونی یه معمار رو در اختیار بگیری تا ساختمونی که حتی تصورشم نمی‌کنی برات بسازه. این روش خوب و کارا در رسیدن به ثروت و پوله. خوبه ازش استفاده کنی و قبلاً هم اشاره کردم که باید برای بهره‌برداری از این روش جامعۀ ارتباطات اطرافت رو با کنار گذاشتن یه‌سری عوضی‌بازی‌ها وسیع کنی.

فهرست مطالب کتاب

اینجا چه خبره؟
قبل از شروع
کی فقیره؟ کی پولداره؟
حالا چگونه بفهمیم فقیر هستیم؟
جایگاهت رو پیدا کن!
شیر اطمینان زندگی مالی
ثروتمندان فقیر و فقیران ثروتمند چه کسانی هستند؟
چگونه احمق‌های بی‌سواد نباشیم؟
رژیم فکری
ریسک کنیم یا نه؟
فضای ابری اشغال‌شده چیست؟
سایۀ آرامش چیست؟
مگه طلبکاری؟
شاکر بی‌مدعا باشید
از دنیای سگی بیرون بیایید
بازی لج، بازیگران بلاتکلیف
انرژی پول
نقدش کن؛ نگاهی به نقد مالی
ثروتمند کامل
امیال خفن، کنترل و مهار
سرانجام
فقر سالم و ثروت بیمار
شکست واقعی، شکست مفید
دوران ماقبل پول
گشایش مالی با بخشایش
معاشرت با بزرگان
رهبران مقتدر باوجدان انتخاب کنید
تکنیک پارچۀ چهل‌تیکه
بذر سرمایه، خاک خلاق
زندگی قرضی ممنوع!
خدای پول باش نه بندۀ پول
مهم‌ترین راز سوپرمن‌های پولدار خودساخته
به جبران وجودت فرصت بده
فکر کن فردا می‌میری
تکنیک‌های پیروزی
خوب پس‌انداز کن، خوب زندگی کن
قوانین و مجازات برای فقراست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر فقیری برایت متاسفم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-220-817-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

فرهاد درمنی
۱۴۰۲/۱۱/۱
مطالب کتاب بیشتر کلی گویی و بدیهیات می‌باشد و خواننده را یاد توصیه والدین میندازه تا نویسنده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

برای دریافت کتاب اگر فقیری برایت متاسفم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.