معرفی و دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)

عکس جلد کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)

ابول کا. عباس، اندرو اچ. لیچمن و شیو پیلای در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) با شما از بیماری‌های آلرژیک و راه‌های درمان آن می‌گویند. این کتاب یکی از مجلدهای مجموعه‌ای نُه‌جلدی‌ از همین نویسندگان است.

درباره‌ی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)

ایمونولوژی دانش شناخت و بررسی سیستم ایمنی بدن و انواع واکنش‌های دفاعی در برابر آنتی‌ژن‌های بیگانه است که از بدن انسان دربرابر بیماری‌های مختلف محافظت می‌کند. حالا اگر این سیستم در بدن انسان دچار نقص باشد، می‌تواند به بروز بیماری‌های مختلف منجر شود که آلرژی یکی از انواع آن‌هاست. آلرژی یا حساسیت واکنش افراطی بدن نسبت به محرک‌های گوناگون است که بر اثر هوشیاری بیش از حد سیستم بدنی افراد ایجاد شده و اغلب نسبت به مواد بی‌ضرر بروز پیدا می‌کند.

در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) (Cellular and Molecular Immunology)، نوشته‌ی ابول کا. عباس (Abul Abbas)، اندرو اچ. لیچمن (Andrew Lichtman) و شیلا پیلای (Shiv Pillai)، با انواع بیماری‌های ازدیاد حساسیت و ریشه‌های آن آشنا می‌شوید.

واکنش‌های حساسیتی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و سازوکارهای متفاوتی دارند. در این کتاب پیرامون بیماری‌های حساسیتی ایجادشده به وسیله‌ی آنتی‌بادی‌ها و انواع استراتژی‌های درمانی در این زمینه اطلاعات علمی مفیدی کسب می‌کنید. به‌علاوه مطالب موجز، تصاویر کاربردی و حجم اندک کتاب آن را به منبعی مناسب برای دانشجویان و پزشکان جوان بدل کرده است.

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) ترجمه‌ی آرزو رحیمی‌ست و از سوی انتشارات تیمورزاده منتشر شده است.

در نکوداشت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)

  • کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) در زمینه‌ی ایمونولوژی اثری باکیفیت به همراه تصاویر عالی است. (Eric L. Brown)

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌های پزشکی، متخصصان ایمونولوژی و داوطلبان آزمون جامع علوم پایه‌ی پزشکی از مخاطبان اصلی این کتاب‌ به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) می‌خوانیم

توانایی تولید IgE تحت تأثیر چندین ژن است که از والدین به ارث می‌رسند. سنتز بیش از حد IgE و به همراه آن آتوپی، جنبه‌ی خانوادگی دارد. مطالعات خانوادگی نشان داده‌اند که آتوپی به صورت صفتی اتوزومی به ارث می‌رسد، اگرچه الگوی کامل وراثت آتوپی حالت چندژنی دارد. در داخل هر خانواده عضو هدف بیماری آتوپیک متفاوت است. بدین‌ترتیب تب یونجه، آسم و اگزما ممکن است به درجات متفاوت در اعضای مختلف هر خانواده مشاهده شوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 19: اختلالات ازدیاد حساسیت
علل بیمارهای ازدیاد حساسیت
سازوکارها و تقسیم‌بندی واکنش‌های ازدیاد حساسیت
بیماری‌های ایجادشده به وسیله آنتی‌بادی‌ها
بیماری‌های ایجادشده به وسیله لنفوسیت‌های T
راهکارهای درمان بیماری‌های ایمونولوژیک
منتخبی از بیماری‌های ایمونولوژیک: پاتوژنز و استراتژی‌های درمانی
فصل 20: آلرژی
خلاصه واکنش‌های آلرژیک وابسته به IgE
تولید IgE
نقش سلول‌های TH2، ماست‌سل‌ها، ائوزینوفیل‌ها و بازوفیل‌ها در واکنش‌های آلرژیک
واکنش‌های وابسته به IgE و ماست‌سل
استعداد ژنتیک به بیماری آلرژی
بیماری‌های آلرژیک انسان: پاتوژنز و درمان
نقش محافظتی واکنش‌های ایمنی به واسطه IgE و ماست‌سل‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)
نویسنده، ،
مترجمآرزو رحیمی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-238-362-4
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم)

برای دریافت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد هشتم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.