معرفی و دانلود کتاب این صدای من است

عکس جلد کتاب این صدای من است
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این صدای من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این صدای من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این صدای من است

کلام شما موهبتی‌ست که استفاده از آن می‌تواند در سرنوشت شما تاثیرگذار باشد. اگنس اوژ در کتاب این صدای من است به شما خواهد گفت چگونه صدایتان را پرورش بدهید و به مدد آن قدرت تاثیرگذاری‌تان را در موقعیت‌های اجتماعی بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب این صدای من است

اگر نام این اثر برای شما جذاب بوده احتمالاً تصمیم گرفته‌اید با صدایتان به توافق برسید! صدای شما درواقع ابزار شنیده شدن و ارتباط با جهانی‌ست که می‌توانید تغییرش دهید. شما می‌توانید با شناخت نسبت به نوع آن و ضعف‌هایی که در حرف زدن خود دارید، به تربیت صدایتان کمک کنید و کتاب این صدای من است (Vivre mieux avec sa voix) بخشی از مسیر درمان صوتی را به شما نشان خواهد داد. اگنس اوژ نویسنده کتاب و روان درمانگر در این خصوص بیان می‌کند:

«من در جایگاه درمانگر، باید به بیمار کمک کنم تا صدای خود را بازبینی کند و قابلیت‌های آن را بشناسد. انجام این ‌کار در ابتدا بسیار سخت است، اما آن‌ها پس از شناخت خود، به‌سرعت به دید بهتری از نشانه‌های صوتی جهت حفظ صدای شخصی خود می‌رسند. این کار مستلزم تلاش شخصی است. درمان صوتی به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس بیمار کمک خواهد کرد».

همانطور که گفته شد، افزایش اعتماد به نفس یکی از نتایج پرورش صداست که می‌تواند در کسب موقعیت‌های شغلی و اجتماعی تاثیرگذار باشد. حتما تاکنون برایتان پیش آمده که به کسی به خاطر لحن زیبا، یا شیوۀ بیان و ادای کلمات حس خوبی پیدا کنید. صدای هرکس ویژگی‌های خاص خود را دارد که می‌تواند شامل وضوح، لطافت، شفافیت، طنین و وسعت آن شود و اختلال در آن برای کسانی که به آن نیاز دارند، بسیار ناراحت کننده است. خصوصا در شغل‌هایی که با آموزش سر و کار دارد.

متاسفانه در آموزش و پرورش توجهی به رعایت بهداشت صدا نمی‌شود. در حالی که لازم است کودکان صدای خود را پرورش دهند، نه تنها برای کارهای هنری، بلکه برای شکوفایی زندگی شخصی‌شان به این مهارت نیاز دارند.

در کتاب این صدای من است با نوع صدایتان آشنا خواهید شد. مثلاً اگر مرد هستید صدای شما یکی از انواع تنور، باریتون و باس خواهد بود و اگر زن هستید صدایتان ممکن است سوپرانو، مترو سوپرانو یا آلتو باشد. اگنس اوژ به شما خواهد گفت جنس صدایتان چیست و چطور می‌توانید از ظرفیت‌های نهفته‌ی آن بهره ببرید.

کتاب این صدای من است مناسب چه کسانی است؟

اگر فکر می‌کنید صدایتان را دوست ندارید یا نمی‌توانید در موقعیت‌های حساس از آن به‌درستی استفاده کنید، این کتاب به یاری‌تان خواهد آمد.

با اگنس اوژ بیشتر آشنا شویم

اگنس اوژ (Agnès Augé) گفتار درمانگر و روان‌درمانگر فرانسوی است. او از سال 1991 در لیون فرانسه به کار درمان اختلالات گفتاری مشغول است. او به بیمارانش کمک می‌کند با تعامل و مشارکت، مشکلات زندگی روزمره‌شان را به شکل عملی حل کنند.

در بخشی از کتاب این صدای من است، می‌خوانیم

صدا متناسب با تجربیات زندگی تغییر می‌کند. هر چه بیشتر به آن توجه کنید، بهتر عمل خواهد کرد؛ اگر ذهن شما آشفته باشد، صدایتان نیز دچار مشکل می‌شود زیرا بازتابی است از خود شما. اگر برای تقویت صدایتان تلاش کنید، به‌واسطه حس اعتماد به نفسی که به شما می‌دهد، ثروت درونی شما را نیز تقویت می‌کند. در واقع، صدا نیاز دارد که در روابط شخصی دوست داشته شود، حفاظت شود، تحریک شود، تقویت شود، پذیرش و درک شود. صدا باید توانایی جلب توجه، متقاعد کردن، خوشایند بودن، جذب کردن، واکنش نشان دادن، انتقال، بیان، اطلاع‌رسانی، جمع‌آوری و ابراز افکار و احساسات را در آزادی کامل داشته باشد. علاوه بر این، صدا باید بتواند انسان‌ها را به هم پیوند دهد، زیرا عامل شکل‌گیری روابط است. از طریق صدا توافق یا اختلاف نظر رد و بدل می‌شود. صدا باعث ادامه و حافظ تعامل و تبادل است، بنابراین نقش بسیار مهمی دارد و نباید اهمیت آن را نادیده گرفت، برخی صدا را همچون گنجی گرانبها در نظر می‌گیرند و با دقت و توجه از آن مراقبت می‌کنند.

اگر بتوانیم صدای مناسب خود را پیدا ‌کنیم، یعنی صدایی که ظاهر و باطن ما را به هم مرتبط می‌کند، آن وقت به تعادل بین خود و توانایی بیان شفاهی و صوتی می‌رسیم و راه برای پیشرفت و تکامل فردی گشوده می‌شود. این توانایی به همه ما داده شده است. اگر خود و صدایمان را از بند قضاوت‌ها رها کنیم، دارایی و توانمندی‌های خود را دوباره به دست خواهیم آورد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: سفر از طریق صدا
فصل 1: صدا از کجا نشأت می گیرد؟ چیست؟ چگونه کار می‌کند؟
فصل 2: صدا چه کاربردی دارد؟
فصل 3: صدا و تمام ابعاد آن
فصل 4: آنچه را که می توان در صدای شما خواند
فصل 5: قدرت و ضعف هر صدا
بخش دوم: شناخت صدای خود
فصل 6: صدای ارگانیک
فصل 7: صدای عملکردی صدای رفتاری
فصل 8: صدای احساسی
فصل 9: صدای شناختی
فصل 10: صدای حالات روحی و خلق و خو
فصل 11: صدای هنرمندانه
بخش سوم: هماهنگی با صدای خود
فصل 12: چگونه با صدای خود به توافق و هماهنگی برسیم؟
فصل 13: مراقبت از خود از طریق مراقبت از صدا
فصل 14: اثبات خود با صدا
فصل 15: احساسات خود را با صدای واقعی تان بیان کنید
فصل 16: تربیت صدا
فصل 17: چه زمانی و چه کسی باید به درمان گر مراجعه کند؟
فصل 18: فضیلت آواز خواندن
فصل 19: پیدا کردن صدای خود
فصل 20: شواهد
خاتمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این صدای من است
نویسنده
مترجمزهرا پاشازاده
ناشر چاپیانتشارات شمعدونی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7044-21-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این صدای من است

امید امیدوار
۱۴۰۳/۱/۲
خیلی قابل فهم نیست، بیان خوبی نداره و نکات کاربردی هم نداره
samane m
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب خوبیه اما بسیاررررمبتدی
فهیمه مبشری
۱۴۰۱/۸/۲۳
به نظرم زیاد کامل نبود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب این صدای من است

برای دریافت کتاب این صدای من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.