معرفی و دانلود کتاب این فیل وجود ندارد

عکس جلد کتاب این فیل وجود ندارد
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این فیل وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این فیل وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این فیل وجود ندارد

کتاب این فیل وجود ندارد به قلم رندل د سو همراه با تصاویری جذاب و خارق‌العاده ماجرای دختر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد با همسایه جدیدشان زولا دوست شود، اما تصورات غلطش مانع این اتفاق می‌شوند.

درباره کتاب این فیل وجود ندارد:

یک دختر بچه، همسایه جدیدی به نام زولا دارد. مادر دخترک و زولا گمان می‌کنند که فرزندانشان می‌توانند به سرعت با یکدیگر دوست شوند. اما شخصیت اصلی کتاب این فیل وجود ندارد (Zola's elephant) که دختر بچه‌ای خجالتی است، اینطور فکر نمی‌کند.

در هنگام اسباب کشی خانواده زولا، دخترک جعبه‌ای بزرگ در لا به لای وسایل آن‌ها می‌بیند و گمان می‌کند فیلی بزرگ داخل آن است. فیلی که با وجود آن زولا به دوست دیگری احتیاج نخواهد داشت. این اتفاق باعث می‌شود تا دخترک مدام به این موضوع فکر کند که اگر زولا برای خودش یک دوست داشته باشد، چه؟ دیگر با او دوست نخواهد شد؟

رندل د سو (Randall De Seve) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز در این کتاب سعی دارد تا به کودکان نشان دهد که چطور تصورات یک طرفه و اشتباه ما باعث قضاوت‌های نادرست می‌شود، حال آن که با کمی شجاعت می‌توان فرصت‌های جدید و دوستی‌های تازه‌ای ایجاد کرد.

کتاب این فیل وجود ندارد مناسب چه کسانی است؟

این قصه به کودکان 7 تا 12 ساله که به داستان‌های آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب این فیل وجود ندارد:

فیل‌ها عاشق قایم باشک هم هستند. زولا و فیلش الان دارند قایم باشک بازی می‌کنند. این را می‌دانم چون صدای گروم گروم و داد و بیدادشان را می‌شنوم. وقتی با یک فیل قایم باشک بازی می‌کنید همیشه صدای گروم گروم و داد و بیداد می‌آید.

بعد از قایم باشک وقت این است که با فیلتان در یک جای آرام استراحت کنید؛ جایی مثل یک قلعه. زولا و فیلش الان دارند یک قلعه درست می‌کنند. این را می‌دانم چون صدای چکش زدن‌هایشان را می‌شنوم. وقتی با دوستتان قلعه درست می‌کنید، همسایه‌ها همیشه صدای تق و توق چکش را می‌شنوند. من نمی‌توانم به آنجا بروم، چون قلعه یک جای خصوصی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این فیل وجود ندارد
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-630-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این فیل وجود ندارد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این فیل وجود ندارد

برای دریافت کتاب این فیل وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.