معرفی و دانلود کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده

عکس جلد کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده

کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده نوشته‌ی استیو هرمن، درباره پسرکی به نام اندی و حیوان خانگی‌اش، اژدهایی به نام دیگی دوو است که توسط اندی تربیت شده و خطرناک نیست.

درباره کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده:

کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده (Teach your Dragon to Make Friends) شانزدهمین جلد از مجموعه کتاب‌های اژدهای من (My Dragon Books) است.

اندی و اژدهایش دیگی دوو خیلی همدیگر را دوست دارند. همیشه اندی به دیگی یاد می‌دهد که چه کارهایی درست است و چه کارهایی غلط. او تنها دوست دیگی است. برای همین وقتی که اندی نباشد دیگی دوو احساس تنهایی و ناراحتی می‌کند. کم‌کم اندی به دیگی دوو یاد می‌دهد که خجالتی نباشد و با مهربانی با آدم‌های دیگر ارتباط برقرار کند و دوست‌های تازه پیدا کند.

درباره‌ی مجموعه کتاب اژدهای من:

دیگی حیوان خانگی عجیب و غریب، ولی اهلی و خوش قلب اندی است. اندی او را همانند یک کودک تربیت می‌کند و مهارت‌های لازم را به او می‌آموزد. اژدها یکی از موجودات بسیار جذاب برای کودکان محسوب می‌شود و مشخصه‌ی هیجان‌انگیزش این است که موقع عصبانیت از دهانش آتش بیرون می‌آید؛ پس اندی مجبور است برای جلوگیری از آتش‌سوزی، او را آموزش دهد تا بتواند خشم خود را کنترل کند.

بچه‌ها با خواندن این مجموعه کتاب، خود را جای اژدها گذاشته و به نقاط ضعف و قوتشان پی می‌برند. مجموعه کتاب‌های اژدهای من داستان‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده دارد که هم بین کودکان و هم بین والدین و مربیان آن‌ها محبوبیت دارد.

استیو هرمان (Steve Herman) را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های کودکان است و علاقه بسیاری به ارزش‌های زندگی اجتماعی و عاطفی و آموزش آن‌ها به کودکان دارد.

مطالعه کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده به چه کسانی توصیه می‌شود؟

درمانگران و مربیان بسیاری توصیه کرده‌اند که مادر و پدرها کتاب‌های مجموعه اژدهای من را برای فرزندان سنین 4 تا 9 سال خود بخوانند تا کودکان از راهی سرگرم کننده، اثرگذار و قابل درک با مفاهیم زندگی و نحوه کنار آمدن با چالش‌های آن آشنا شوند. به دلیل نثر روان، جمله‌های کوتاه و تصویرهای جذابی که دارد، کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند هم می‌توانند این کتاب‌ را بخوانند و از آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده می‌خوانیم:

دیگی گفت: من متفاوتم، برای همین هیچ کس نمی‌خواد با من دوست باشه. پس شروع کرد به گریه کردن.
من گفتم: دیگی دو! تو اشتباه می‌کنی، اگه می‌خوای دوست پیدا کنی فقط کافیه رفتارتو تغییر بدی. یه لحظه فکر کن؛ باید بدونی مهربون بودن اصلا کار سختی نیست.
اگه می‌خوای دوست پیدا کنی، باید مهربون‌تر باشی. وقتی یه آدم جدید می‌بینی، به اون دست بده و خودتو معرفی کن و از رو به رو شدن با افراد جدید نترس!
هر وقت اونا رو دید، ازشون بپرس آیا دوست دارن بازی کنن؟ اگه می‌خوای دوس جدی پیدا کنی، این راه خیلی خوبیه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده
نویسنده
مترجمپردیس الله بیگی
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-699538-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده

Mohammad Hafezi
۱۴۰۱/۸/۱۱
خوب بود. بعضی از روش‌های دوست یابی رو به روش ساده برای بچه‌ها توضیح میده.
عادله رمضانی
۱۴۰۲/۹/۳
خوبه. دختر من خوشش اومد
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
راه‌های دوست یابی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده

برای دریافت کتاب به اژدهایت دوست پیدا کردن را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.