معرفی و دانلود کتاب این کتاب پر از اشتباه است

عکس جلد کتاب این کتاب پر از اشتباه است
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب پر از اشتباه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب پر از اشتباه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتاب پر از اشتباه است

کورینا لویکن در کتاب این کتاب پر از اشتباه است با استفاده از تصاویری شگفت‌انگیز و داستانی ساده سعی دارد به فرزندان شما نشان دهد که چطور می‌توان اشتباهات خود را با خلاقیت‌، به ایده‌ها و فرصت‌هایی تکرار نشدنی تبدیل کرد. این اثر نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های مصور در سال 2017 شده است.

درباره کتاب این کتاب پر از اشتباه است:

این کتاب با یک اشتباه آغاز می‌شود؛ هنرمندی خلاق در زمان طراحی چهره دخترکی زیبا یکی از چشمان نقاشی‌اش را بزرگ‌تر از دیگری می‌کشد. اما با خلاقیت بسیار، ایراد طرحش را برطرف کرده و در نهایت اثری خارق‌العاده خلق می‌کند.

در داستان این کتاب پر از اشتباه است (The book of mistakes) شما چیزی به جز روند پیشرفت یک نقاشی نمی‌ببینید، اما همین سیر تکامل،‌ مسیر قصه را مشخص می‌کند. طراحی که در ابتدا تنها یک ایده کلی در ذهن دارد اما در آخر تصویری شگفت‌انگیز و الهام بخش می‌کشد. هدف این کتاب تشویق کودکان به ناامید نشدن و دست از کار نکشیدن است؛ چرا که هیچ چیز غلطی وجود ندارد و از دل هر اشتباهی می‌توان شروع تازه‌ای را رقم زد.
به عقیده‌ی کورینا لویکن (Corinna Luyken) همانطور که یک هنرمند می‌تواند لکه‌ها و چیزهای نامناسب طرحش را به صورت خلاقانه تغییر دهد، انسان‌ها نیز می‌توانند از بزرگترین "اشتباهات" خود ایده‌ها‌یی درخشان دریافت کنند. به عبارت بهتر در این داستان کودکان یاد خواهند گرفت که با موانع زندگی روبه‌رو شوند و دیدگاه مثبتی نسبت به آن‌ها داشته باشند.

کتاب این کتاب پر از اشتباه است مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با کورینا لویکن بیشتر آشنا شویم:

یکی از بهترین نویسندگان و تصویرگران پرفروش نیویورک تایمز، کورینا لویکن است که به خاطر نگارش کتاب پیش رو به شدت مورد تحسین وال استریت ژورنال، NPR و... قرار گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتاب پر از اشتباه است
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-600-462-221-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتاب پر از اشتباه است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این کتاب پر از اشتباه است

برای دریافت کتاب این کتاب پر از اشتباه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.