معرفی و دانلود کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان

عکس جلد کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان

کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان نوشته‌ی بیاتریس مسینی، داستانی زیبا و آموزنده درباره دختری است که درمورد پدر و مادرش و ویژگی‌های خوب آن‌ها صحبت می‌کند. این داستان به کودکان می‌آموزد که دیگران را همانطور که هستند دوست داشته باشند و پدر و مادر خود را با دیگران مقایسه نکنند.

موضوع کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان چیست؟

داستان از زبان دختربچه‌ای روایت می‌شود که هر روز صبح با پدرش در بیرون از خانه صبحانه می‌خورد. او به مخاطب توضیح می‌دهد که همه پدرها مثل هم نیستند و هرکسی به نحوی می‌تواند با پدرش ارتباط برقرار کند. ممکن است پدر یک نفر با او به سینما برود اما دیگری با پدرش مطالعه کند. او همچنین درمورد مادرها صحبت می‌کند و به کودکان می‌گوید که نباید انتظار داشته باشند والدین آن‌ها شبیه بقیه باشند و باید آن‌ها را همانطور که هستند دوست داشته باشند و بپذیرند. او همچنین اشاره می‌کند که والدینش صفات نسبتا بدی هم دارند اما او با همه وجود قدردان وجود آن‌ها است.

کارهایی که بچه‌ها می‌توانند با پدر و مادر خود انجام دهند نیز در این کتاب ذکر شده است. کارهایی مثل فوتبال بازی کردن، از درخت بالا رفتن و خیلی کارهای دیگر. اما این موضوع را یادآوری می‌کند که همه مادرها و پدرها شبیه هم نیستند و نباید انتظار بی‌جایی از آن‌ها داشت. بیاتریس مسینی (Beatrice Masini) در کتاب به افتخار بابا و مامان (Hooray for Mommy and Daddy) به کودکان نشان می‌دهد که با وجود نقص‌هایی در پدر و مادرشان باید بیشتر از هرکسی آن‌ها را دوست داشته باشند و به وجود آن‌ها افتخار کنند.

کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان می‌شنویم:

بعضی روزها بعد از مدرسه به پارک می‌رفتیم. من باید عجله می‌کردم و خودم رو زودتر به تاب می‌رسوندم تا روش بنشینم، وگرنه بابا سوار تاب می‌شد و به این زودی‌ها پایین نمی‌اومد.

یکبار توی پارک، بابا سعی کرد که یک بادبادک هوا کنه. ولی مثل اینکه بادبادک خیلی دوست نداشت پرواز کنه چون به محض اینکه به هوا رفت، توی شاخه‌ی یک درخت گیر کرد. افتضاح بود. اون روز به من کلی خوش گذشت و همش می‌خندیدم، ولی فکر نکنم به بابا خوش گذشته باشه. به بادبادک که مطمئنم اصلا خوش نگذشت.

یک کاری که بابام توش خیلی استعداد داشت، پیتزا درست کردن بود. اون خمیر رو از قنادی می‌خرید، پهنش می‌کرد و روش یک لایه گوشت و قارچ و سبزیجات می‌ریخت و توی فر می‌ذاشت. بعد منتظر می‌موندیم تا آماده بشه و همین که آماده می‌شد، پیتزای خوشمزه رو می‌خوردیم. اوایل من همیشه نگاهش می‌کردم، بعدها کمکش ‌کردم و الان هم خودم یاد گرفتم و می‌تونم پیتزاهای خوشمزه‌ای درست کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
به افتخار بابا و مامان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به افتخار بابا و مامان
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان

سارا امیری
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
البته که کتای جالبیه برای بچه‌ها البته صدای گویندگان هم خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان

برای دریافت کتاب صوتی به افتخار بابا و مامان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.