معرفی و دانلود کتاب هویج خیلی مفیده

عکس جلد کتاب هویج خیلی مفیده
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هویج خیلی مفیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هویج خیلی مفیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هویج خیلی مفیده

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به خوردن هویج به صورت خام یا پخته علاقه دارید؟ می‌دانید این سبزی نارنجی‌رنگ چه فوایدی برای بدن دارد؟ چیان یی لین در کتاب هویج خیلی مفیده در قالب یک داستان بامزه شما را با خاصیت‌های این سبزی مفید و خوشمزه آشنا می‌کند.

درباره کتاب هویج خیلی مفیده:

بازار میوه و سبزیجات شلوغ و پر رونق بود و بسیاری از مشتری‌ها از تمام محصولات برای خوردن و آشپزی می‌خریدند. آخر وقت شد و تمام سبزی‌ها و میوه‌ها از این که به فروش رفته، خوشحال بودند به غیر از هویج‌ها. آن‌ها فروش چندانی نداشتند زیرا کسی مزه هویج را دوست نداشت و از فایده‌های آن باخبر نبود؛ حتی سبزیجات دیگر هم زیاد با هویج آشنایی نداشتند. به همین دلیل هویج تصمیم می‌گیرد خودش را به طور کامل معرفی کند تا همه از ویژگی‌های او باخبر شوند. چیان یی لین (Qianyi Lin) در کتاب هویج خیلی مفیده (Carrot is very good) با استفاده از این داستان بامزه و جذاب، هویج را به طور کامل به شما معرفی می‌کند تا در کنار دیگر غذاهای خود آن را هم مصرف کنید و از خواصش بهره‌مند شوید.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های رنگین کمان:

این مجموعه با داستان‌های شیرین و تصویرگری‌های زیبا، نکات آموزشی جالبی را با بیانی ساده به کودکان آموزش می‌دهد و لحظات لذت‌بخشی را برایشان رقم می‌زند.

کتاب هویج خیلی مفیده مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای خردسالان که به داستان‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده علاقه دارند، مناسب است و به آنان کمک می‌کند تغذیه سالمی داشته باشند.

در بخشی از کتاب هویج خیلی مفیده می‌خوانیم:

کلم با تعجب گفت: من که بدنم کاروتن ندارد. این کاروتن چى هست؟ هویج گفت: کاروتن ماده‌اى است که وقتى وارد بدن مى‌شود تغییر می‌کند. در کبد تبدیل به ویتامین آ می‌شود. همه می‌دانند که ویتامین آ از چشم‌ها محافظت می‌کند و بینایى را قوى مى‌کند. هم چنین ویتامین آ بدن را براى مبارزه با عفونت‌ها و بیمارى‌ها قوى می‌کند.

کاهو که از اطلاعات زیاد هویج تعجب کرده بود گفت: بدن من هم مثل بدن تو فیبر دارد. می‌توانى بگویى فیبر چه فایده‌اى دارد؟ هویج گفت: فیبر به جذب مواد غذایى در بدن کمک می‌کند و کمک می‌کند روده‌ها بهتر کار کنند. کسانى که غذا در بدنشان خوب هضم نمی‌شود با خوردن هویج معده‌شان بهتر کار می‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هویج خیلی مفیده
نویسنده
مترجمآرزو رمضانی
ناشر چاپیانتشارات افق دور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-6903-46-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هویج خیلی مفیده

عاطفه جمالی
۱۴۰۱/۶/۳۱
دخترم که عاشقشه کتاب مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هویج خیلی مفیده

برای دریافت کتاب هویج خیلی مفیده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.