معرفی و دانلود کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود

عکس جلد کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود

کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود به قلم شلی یوهانس، داستان دختری عجیب و بامزه‌ به نام بئاتریس را به تصویر می‌کشد. او برای اینکه بهتر فکر کند سر و ته می‌شود! همین عادتش باعث رقم خوردن ماجراها و اتفاقاتی جالب و مفرح در داستان می‌شود.

موضوع کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود چیست؟

بئاتریس زینکر دختری غیرمعمول و تا حدودی عجیب است. او تمام فکرش را در حالی که وارونه و آویزان است، می‌کند. بئاتریس و دوستش لنی توافق می‌کنند که لباس‌های نینجا را در روز اول کلاس سوم بپوشند. اما در طول تابستان، چیزی تغییر کرد. لنی از تعطیلات با بهترین دوست جدید خود بازگشت و بدون اینکه لباس نینجای خود را بپوشد در مدرسه حاضر شد. بئاتریس که خیلی ناراحت شده بود، باید برای اینکه دوستی‌اش برای همیشه با لنی به هم نخورد فکری کرد...

درباره‌ی مجموعه بئاتریس:

شلی یوهانس (Shelley Johannes) در کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود (Beatrice Zinker, Upside Down Thinker) داستان دختری را به تصویر کشیده است که با مشکلات دوستی، خانواده و مدرسه روبرو است. کتاب حاضر قصه‌پردازی هوشمندانه‌ای دارد و با شوخ‌طبعی و تصاویری جالب حوادث و اتفاقات داستان را پیش می‌برد و کودکان را با مفاهیمی مانند خانواده، دوستی، گذشت و... آشنا می‌کند.

کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود مناسب چه کسانی است؟

داستان دلنشین و مفرح این کتاب همراه با تصاویر جذاب، برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دوست داشتنی و جالب خواهد بود.

در بخشی از کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود می‌‌خوانیم:

مادر و دختر رو در روی هم آماده‌ی دعوا ایستاده بودند. هم نقاب رفت، هم کلاه و هم دستکش‌ها. ولی بئاتریس هنوز لباس نینجایی پوشیده بود. نانسی زینکر دستش را جلو برد و موهای به هم ریخته‌ی بئاتریس را صاف کرد و گفت: «خیلی بهتر شد.» بئاتریس نفسش را حبس کرد و منتظر شد.

حالا زود باش صبحونه‌ت رو بخور. بدنت پروتئین لازم داره. هر لحظه ممکنه اتوبوس برسه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بئاتریس سر و ته می‌شود
نویسنده
مترجمزهرا ساعدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-600-462-206-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود

برای دریافت کتاب بئاتریس سر و ته می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.