معرفی و دانلود کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

عکس جلد کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

کسب ثروت، رسیدن به موفقیت و خواسته‌ها و... چندان آسان نیستند و گاهی می‌توانند آرامش ذهنی شما را به هم بریزند. اما ناپلئون هیل در کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید راهکارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید با آسودگی‌ خاطر درآمد خودتان را افزایش دهید. گفتنی‌ست این اثر در فهرست کتاب‌هایی قرار گرفته که زندگی شما را دگرگون می‌سازند.

درباره‌ی کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

همه‌ی آدم‌ها رسیدن به موفقیت و دستیابی به ثروت را دوست دارند و در این زمینه تلاش می‌کنند. اما خیلی وقت‌ها از دیگران می‌شنویم که برخلاف تلاش زیادی که برای رسیدن به خواسته‌های خود می‌کنند، آنطور که انتظار دارند، به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رسند. باید بدانید که تلاش کردن فقط بخشی از کامیابی است و برای حرکت در مسیر موفقیت، به تکنیک نیاز دارید!

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید (Grow rich with peace of mind) که به گفته‌ی خودش زمان برنامه‌ریزی برای نوشتن آن تا به پایان رساندنش، هفتاد سال طول کشیده است، مهم‌ترین تکنیک‌های رسیدن به موفقیت را به شما آموزش می‌دهد. او در اثر پرفروش و محبوبش، پنج فاکتور بسیار مهم را برای از دست دادن آرامش افراد بیان می‌کند. این پنج فاکتور شامل فقر، بی‌سوادی، جهل، احساس درماندگی و هراس هستند که اگر راه‌های غلبه بر آن را بشناسید می‌توانید امنیت ذهنی و آرامش روانی را تجربه کنید.

او در این کتاب تأکید می‌کند که همه چیز به نگرش ذهنی شما بستگی دارد. این نگاه شماست که مشخص می‌کند در آرامش خواهید بود و یا با تنش‌های روحی درگیر می‌شوید. این کتاب در شانزده فصل نوشته شده است و هر فصل‌ها به شرح یکی از اصول و تکنیک‌های آرامش می‌پردازد. برای دستیابی به ثروت، آرامش و یا هر خواسته‌ی دیگری، این کتاب را بخوانید.

جوایز و افتخارات کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت در چند دهه‌ی گذشته
  • حضور در فهرستی با عنوان «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد».

نکوداشت‌های کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

  • این اثر آموزه‌هایی را به شما یاد خواهد داد که به مراتب باارزش‌تر از ثروتند. (جورج ایستمن)
  • هر موفقیتی را که به دست آورده‌ام، به سیزده اصل اساسی این کتاب مدیونم. (دبلیو. ام. ریگلی)
  • باور دارم که اصول موفقیت هیل کاملاً درست هستند؛ چون بیش از سی ‌سال است که از آن‌ها در تجارتم استفاده می‌کنم. (جان وانامیکر)

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید آرامش و ثروت را همزمان تجربه کنید، این کتاب الهام‌بخش را بخوانید.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

  • ثروتى که سهیم شود با خود ثروت بیشترى به همراه مى‏‌آورد.
  • ثروت اغلب نصیب کسانى مى‌‏شود که داراى ذهنیت مثبت هستند.
  • توانمندى‌‏ها و شخصیت شما خود را در ضمیر و نفس شما نشان مى‏‌دهند.
  • هر چه شما را از آرامش ذهن محروم کند، شما را از بزرگ‏ترین ثروت جهان محروم کرده است.
  • قانون جبران مى‏‌تواند به سود یا به زیان شما کار کند. همه چیز بستگى به این دارد که از این قانون چگونه استفاده مى‏‌کنید.

در بخشی از کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید می‌خوانیم

هرگز گمان نکنید از ابزار لازم براى رسیدن به موفقیت بى‏‌بهره هستید. کسى که در زندگى موفق مى‏شود باید بداند که به کجا مى‌‏رود، باید بر ذهن خود مسلط باشد و با تمام وجود بداند که مى‏‌تواند موفق گردد. با علم به این موضوع مى‌‏تواند راه ورود را به روى نفوذهایى که مى‌‏خواهند او را مأیوس کنند ببندد. مى‏‌توان حتى کسى را که بالقوه بزه‏کار است به سمت یک زندگى صادقانه و موفق هدایت نمود. کافى است به او نشان دهید که از توانمندى‌‏هاى مطلوب برخوردار است.

ناملایمات و بدبیارى؟ چیزى به این اسم وجود ندارد. زندگى اغلب با سختى‌‏هایى روبه‌رو مى‏‌شود. گاه مأیوس مى‏‌شویم اما ذهنى که خودش را بشناسد سرشار از شعور موفقیت مى‏‌شود و این چیزى است که هرگز از دست نمى‏‌رود. مى‌‏توانید براى دستیابى به هدف‌هاى خود زمان مشخصى را در نظر بگیرید. حتى یک جنگ جهانى غیرقابل پیش‏‌بینى نتوانست آن‏قدر بزرگ باشد که روى روش موفقیت شخصى تأثیر نامطلوب برجاى بگذارد.

ذهن موفقیت‌جو به سرعت و به‌‏طور مؤثر عمل مى‌‏کند. وقتى ذهن شما به شعور موفقیت تجهیز مى‌‏شود به سطحى از کارآیى ذهنى مى‌‏رسید که بستگى به تحصیلات رسمى و آکادمیک ندارد. وقتى بتوانید هدف مورد نظر را پیش روى خود ببینید، مى‌‏توانید راه‌‏هایى براى رسیدن به هدف پیدا کنید. آیا مى‌‏توان شعور موفقیت را به ذهن‌‏هاى دیگر تزریق کرد؟ حتى مأیوس‏‌ترین و شکست‌‏خورده‌‏ترین انسان‌‏ها مى‌‏توانند به موفقیت برسند. باور کردن موفقیت به جاى باور کردن موانع سد راه موفقیت مى‏‌تواند از ذهنى به ذهن دیگر امتداد یابد تا میلیون‌‏ها نفر داراى هدف مشترکى بشوند. دفاع‏‌هاى معنوى در محدوده قلعه ذهن شما. مى‏‌توانید در ذهن خود سه دیوار معنوى بنا کنید که از سنگ هم مستحکم‌‏تر باشد. در محدوده این دیوارها ذهن شما مى‏‌تواند خودش را بشناسد و خودش باشد. مى‏‌توانید در برابر نفوذهاى منفى ناخواسته مقاومت کنید و از آنها مصون بمانید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل یکم: ذهنتان را بشناسید و زندگى خود را تحقق بخشید
فصل دوم: درها را به روى گذشته‌ها ببندید
فصل سوم: نگرش ذهنى مثبت که ثروت و آرامش خاطر به همراه مى‌آورد
فصل چهارم: با رها شدن از ترس مهیاى زندگى مى‌شوید
فصل پنجم: شما بر پول مسلط هستید یا پول بر شما حکومت مى‌کند؟
فصل ششم: هنر پسندیده سهیم شدن ثروت
فصل هفتم: چگونه نفس سالمى ایجاد کنیم
فصل هشتم: چگونه انرژى جنسى را به نیروى موفقیت تبدیل کنیم
فصل نهم: براى موفقیت در زندگى خودتان باشید
فصل دهم: گروه مغز متفکر قدرتى فراتر از علم
فصل یازدهم: با استفاده از قانون جاودانه جبران به توانمندى برسید
فصل دوازدهم: شما آدم مهم هستید-براى مدت کوتاهى
فصل سیزدهم: نه خیلى زیاد نه خیلى کم
فصل چهاردهم: قدرت جادویى باور
فصل پانزدهم: اشتیاق-و چیزى بیشتر
فصل شانزدهم: مى‌توانید تصمیم بگیرید از زندگى که خداوند به شما داده چگونه استفاده کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-964-5634-82-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

ماه بانو
۱۴۰۱/۷/۲۵
بینظیرترین کتاب. با این کتاب ذهنتون رو بسازید. با خودتون روراست خواهید شد. با حقیقت کسب ثروت و ترمز‌های ذهنی که خودمون ساختیم روبه رو میشیم. آقای هیل صفر تا صد این ماجرا رو برامون توضیح داده. کتاب کاملا روان و قابل فهم برای تمامی افراد چه کتابخون چه.... اینکه همه چیز به ذهنیت ما بستگی داره اینکه تو الان تو چ شرایط و وضعیتی هستی همش توی ذهن تو بوده. اما اینو باید بدونیم زین پس میتونیم زندگیمون رو با ذهنیت درست بسازیم میشه به تمامی اون رویاهایی ک میبینیش و گاهی حسرت میخوری برسی به شرطی ک ب تمامی گفته‌های کتاب عمل کنیم
زهرا امیرپناه
۱۴۰۲/۸/۵
بسیار آموزنده و کاربردی کتابهای آقای ناپلئون هیل همیشه فوق العادست جای هیچ دودلی نمیزاره به شخصه هر کتابی رو از ایشون ببینم بی مقدمه میخرم و خداروشکر در هر زمینه‌ای نکات کتابهاشون کمکم کرده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

برای دریافت کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.