معرفی و دانلود کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی!

عکس جلد کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی!
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی!

کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! نوشته‌ی نیک براملی، ماجرای بامزه‌ی کروکودیلی را به تصویر می‌کشد که یکدفعه سر و کله‌اش در قصه‌ی جوجه اردک زشت پیدا می‌شود و باعث ماجراهای مفرح و جالبی می‌شود.

موضوع کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! چیست؟

هنوز قصه‌ی جوجه اردک زشت شروع نشده بود که ناگهان یک دُم گنده در کتاب پیدا شد. این دُم برای یک کروکودیل بزرگ بود که ناگهان پایش را وسط کتاب گذاشته بود. کروکودیل گرسنه بود و به دنبال چیزی برای خوردن می‌گشت پس شروع کرد به خوردن کلمات کتاب! با این کروکودیل دردسرساز باید چه کار کرد؟ می‌خواهید کتاب را ببندید یا با شجاعت داستانش را دنبال می‌‌کنید؟

نیک براملی (Nick Bromley) با ایده‌ای نو و جالب داستان با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! (Open Very Carefully: A Book With Bite) را برای تقویت خلاقیت، تفکر و کنجکاوی کودکان نوشته است. این کتاب یک قصه‌ی سرگرم‌کننده و جدید دارد که در کتاب‌های دیگر کمتر دیده می‌شود. کودکان ابتدا با تصور یک داستان معمولی شروع به خواندن کتاب می‌کنند اما یکدفعه دُمی در کتاب پیدا می‌شود که ذهن آن‌ها را به چالش می‌کشد و با کنجکاوی و اشتیاق ترغیب به خواندن ادامه‌ی داستان می‌شوند و همراه با راوی کتاب به فکر یک راه‌‌حل برای بیرون کردن کروکدیل می‌افتند.

کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! مناسب چه کسانی است؟

این داستان خنده‌دار همراه با تصاویر جذاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال دوست‌داشتنی و جالب است.

در بخشی از کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! می‌خوانیم:

وااای شاید فرار کردن از یک کتاب خیلی هم راحت نباشد! شاید اگر کتاب را بجُنبانید، از کتاب پرت شود بیرون. اِم... فایده نداشت. اما نگاه کنید! خودش راهش را پیدا کرده. صفحه را می‌جَوَد و سوراخ می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-462-252-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی!

برای دریافت کتاب با احتیاط باز کنید. خطر گاز گرفتگی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.