معرفی و دانلود کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2

عکس جلد کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2
قیمت:
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2

دن گاتمن نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2، بار دیگر ماجرایی هیجان‌انگیز از ای. جی، دانش‌آموز بازیگوش و دوستان خرابکارش به تصویر کشیده است. در این اثر به داستان مدیر عجیب و غریبی گوش خواهید سپرد که برای خوشحالی و درس خواندن شاگردانش هر کاری می‌کند. گفتنی است مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجرا یکی از پرفروش‌ترین عناوین در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است.

درباره‌ی کتاب صوتی جشن شکلات:

با وجود اینکه تمام کتاب‌های این مجموعه با جمله‌ی «اسم من ای.جی است و از مدرسه متنفرم» آغاز می‌شود، اما شخصیت اصلی قصه‌ی ما لذت‌بخش‌ترین و شادترین لحظاتش را در مدرسه سپری می‌کند؛ مدرسه‌ای که مدیر آن آقای کلاتز حاضر است برای خوشحالی دانش‌آموزان و علاقه‌مند شدن آن‌ها به درس و مدرسه، لباس بابانوئل به تن کند، اسکیت سوار شود و حتی خود را از سقف بیاویزد! مستخدم مدرسه یعنی خانم لازار به قدری شیطان و بازیگوش است که خودش هم از دیوار راست بالا می‌رود! دبیر هنر با استفاده از دستمال‌های کهنه برای خود لباس می‌دوزد. همین طور این مدرسه صاحب معلمی است که به هیچ وجه باهوش نیست.

جشن شکلات روایتگر ماجراهای مدرسه‌ای‌ست که ای.جی یکی از دانش‌آموزانش است و قصه‌ها را روایت می‌کند. در کتاب صوتی جشن شکلات (Mr. Klutz is nuts) مدیر مدرسه همچون بچه‌ها از میله‌ی پرچم داخل مدرسه بالا می‌رود و یا در برابر درس خواندن شاگردانش جشن شکلات برگزار می‌کند.

داستان‌های مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا با لحی طنزآمیز و آمیخته به خلاقیت، از علاقه‌مندی‌های کودکان سخن می‌گوید و شیوه‌های تدریس را به مربیان و معلمان یاد می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های آن، بچه‌ها را به خنده وامی‌دارد و یک راهنمای فوق‌العاده برای والدین، مربیان و افرادی است که با این گروه سنی در ارتباط هستند.

معرفی مجموعه‌ی مدرسه پرماجرا:

این سریِ جذاب برای اولین بار در سال 2004 به انتشار رسید و به سرعت محبوب دل بچه‌ها شد. تمامی ماجراها در عناوین گوناگون این مجموعه، در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش آدم‌هایی عجیب و دانش‌آموزانش بچه‌هایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون او می‌چرخد. شخصیت اصلی مجموعه مدرسه پرماجرا پسری به نام ای.جی (A. J) است که از مدرسه تنفر دارد اما ناچار از تحمل آن است.

بد نیست این را هم بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

در بزرگداشت کتاب صوتی جشن شکلات:

کتابی جذاب که رضایت خوانندگان بی‌میل اما علاقه‌مند به آثار خنده‌دار و طنز را جلب می‌کند. (School Library Journal)

کتاب صوتی جشن شکلات برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 ساله تا 12 ساله عاشق کتاب صوتی جشن شکلات خواهند شد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای اهل آمریکاست که به دلیل نوشتن آثار به یادماندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان، نام خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز بر سر زبان‌ها انداخته است. دن گاتمن (Dan Gutman) علاوه بر نگارش داستان‌های جذاب کودکانه، در زمینه‌ی مطبوعات و ادبیات بزرگسال نیز فعالیت‌هایی داشته است.

آثار این داستان‌نویس محبوب، تاکنون نزدیک به نوزده بار برنده جایزه کتاب ایالتی شده است! برخی از مجموعه داستان‌های مشهور دن گاتمن، علاوه بر زادگاهش، در سطح بین‌المللی نیز شهرت فراوانی دارند. مهم‌ترین این آثار، همین مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجراست که با عنوان مدرسه عجیب و غریب من نیز شناخته می‌شود. گاتمن درباره این اثر گفته که برای خلق آن سالانه به ده‌ها مدرسه سر زده است و ایده‌ی تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقات رخ‌داده در آن‌ها الهام گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی جشن شکلات می‌شنویم:

خبر جشن بزرگ شکلات به سرعت در مدرسه پخش شد؛ حتی بچه‌هایی هم که به شکلات حساسیت داشتند، می‌خواستند به این جشن بیایند تا آقای کلاتز را موقع بوسیدن قورباغه ببینند. روز بعد سر ناهار رایان پرسید: «حالا آقای مدیر از کجا می‌خواد قورباغه بیاره؟»

آندره‌آ گفت: «از خونه‌ی ای. جی اینا.»

من گفتم: «هه هه هه چقدر خنده‌دار!»

امیلی گفت: «مگه قورباغه‌ها هم لب دارن؟»

من گفتم: «البته که لب دارن. اگه لب ندارن پس چه جوری قورقور می‌کنن؟»

رایان گفت: «می‌دونین به نظر من آقای کلاتز فقط می‌خواد با این کلک ما رو مجبور کنه که یه عالمه مسئله‌ی ریاضی حل کنیم. برای همین می‌خواد جشن شکلات رو برگزار کنه.»

مایکل گفت: «تا وقتی که جشن سرجاش باشه، این مسئله چه اهمیتی داره؟»

آندره‌آ گفت: «به نظر من فقط بچه‌هایی که مسئله ریاضی حل می‌کنن باید توی جشن شرکت کنن.»

من گفتم: «چقدر تو بدجنسی!»

همان‌طور که می‌شد حدس زد، همه شروع کردند به حل مسئله‌های ریاضی. بچه‌های مدرسه مثل دیوانه‌ها تمام روز مسئله حل می‌کردند؛ حتی رایان. انگار قرار است آقای کلاتز به جای شکلات به ما طلا و جواهر بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
فصل اول - مدیر پرنده
3 دقیقه
فصل دوم - دردسر بزرگ
7 دقیقه
فصل سوم - مدیر مدسه دوست شماست
3 دقیقه
فصل چهارم - جایزه
5 دقیقه
فصل پنجم - دهان گشاد من
5 دقیقه
فصل ششم - جشن شکلات
7 دقیقه
فصل هفتم - معلم جانشین
3 دقیقه
فصل هشتم - ابروهای آقای کلاتز درهم می‌رود
5 دقیقه
فصل نهم - آقای کلاتز سرود ملی می‌خواند
4 دقیقه
فصل دهم - آقای کلاتز عجیب‌تر می‌شود
5 دقیقه
فصل یازدهم - دیگر کارد به استخوانم رسیده
3 دقیقه
فصل دوازدهم - قرارداد سخت
4 دقیقه
فصل سیزدهم - بیچاره آقای کلاتز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2
نویسنده
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2

مهشید ستاری
۱۴۰۱/۴/۱۶
دختر من کلاس اول رو تمام کرده و الان در تعطیلات تابستان هست، عاشق این کتاب و شخصیت‌ای جی شده و ما علاوه بر کتاب صوتی مدرسه پرماجرا، سری کتاب‌های دن گاتمن رو هم از پردیس کتاب با اصرار دخترم تهیه کردیم، واقعا از اینکه می‌تونه خودش کتابی با این میزان هیجان و ماجراجویی که عاشقش هست رو بخونه، لذت می‌بره🌱
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۵/۱۵
سلام و درود
خیلی کتاب جالبیه، خیلی زیبا بیان شده، و اجرای صوتی خوبی داره.
من و دخترم تا الان 5تا از این سریکتاب‌ها رو گرفتیم و گوش دادیم.
این قسمت با حضور پر رنگ مدیر مدرسه، بسیار جذاب هست و بنظرم بچه‌های عزیزمون خیلی از این کتاب چیز خوب یاد میگیرند.
ممنون از شما
سمیرا یکتا
۱۴۰۲/۹/۹
داستان بیشتر حول اختلاف نظرات و مخالفت‌های پسر بچه و همکلاسی‌اش و شیرین کاری که آن‌ها انجام می‌دهند و نگاه دقیق و کنجکاوانه کودکان که همیشه حس زندگی را پررنگتر و با نشاط تر میکنند حتی بزرگترها هم از شنیدن این کتاب لذت میبرن و توصیه میکنم همراه با کودکانتان با شنیدن این کتاب ساعات دلپذیری برای خودتان ایجاد کنید
💕نورا مرادی💕
۱۴۰۰/۹/۱۱
عالی بود اون کس‌هایی که میگن بده واقعا سلیقه شون بده این خیلی کتاب هیجان انگیز وباحالی هست پیشنهاد میکنم گوش کنید❤❤🌹😍😍 فصل ۱۱ اومد (بین دونیمه)
milad ranjbar
۱۴۰۱/۱۲/۷
داستان جذابی که هرشب طاهای من گوش میده. با اینکه من خودم مدیر مدرسه هستم همیشه با شنیدن این داستان می‌خنده وارم می‌پرسه بابا تو اینکارو میکنی؟ منم میگم نه پسرم به هرحال داستان خوبی البته گوینده بهش بیشتر جذابیت میده جوری که آدم تصور می‌کنه واقعا همونجا ست
مریم جلالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
من و دخترم خریدیم و همه فصل‌ها را گوش دادیم. قبلا کتاب شبیه این تو۸ جلد خوانده بودیم به اسم " خاطرات یک بچه چلمن" فکر کردیم این کتاب هم مثل اون شیرین باشه ولی اصلا جالب نبود.
یه مدیر خیالی و رویایی که مدرسه را پرماجرا می‌کند!
Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
سلام. این کتاب و تمامی کتابهای مربوط به این نویسنده بسیار جذابه و شنیدنی. البته گویندگی خوبی هم داره. شنیدنش رو به همه توصیه میکنم. موفق باشید
نازنین زهرا یوسفی
۱۴۰۰/۸/۲۲
خیلی کتاب خوبی 👍بود واقعا ممنون
ممنون که این کتاب رو برای بچه‌ها درست کردید
Zeinab Dostimehr
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
این کتاب رو خیلی دوست داشتم، نمیدونم چرا‌ای جی مایکل و رایان اینقدر حرفای عجیب میزنن،
ولی در کل خیلی کتاب پر هیجانی هست
ممنون از دن گاتمن و مترجم و کسانی که روی این کتاب کار کردن عالیه از طرف ماهان
مهرانا لیریایی
۱۴۰۲/۲/۳۰
من عاشق این کتاب شدم و.... کلا همه‌ی کتاب‌های مدرسه پر ماجرا
من و خواهرم همیشه و هر شب این داستان رو گوش میدیم و لذت میبریم
خیلیی باحال بود
سهیلا زارع
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب پر ماجرا و خیلی سرگرم کننده‌ای بود
خودمم از گوش دادنش لذت بردم
ماجرای یک کودک در مدرسه‌ای پرماجرا رو روابت میکنه که با اتفاقاتی خنده دار و پر هیجان همراهه
فردوسی
۱۴۰۱/۹/۱۳
خیلی داستان جالبی بود. ماجراجویی‌های باحالی داشت و مخاطب و جذب می‌کرد. صدای گوینده برای هر شخصیت هم فوق العاده بود، کاری میکرد ک بشه در ذهن تصور کرد. در کل عالی بود ممنونم🌹
صغری مویدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار هیجان انگیز و آموزنده است.
پسر من عاشق این نویسنده شده
دن گاتمن در خانه ما خیلی طرفداران خاصی پیدا کرده
فاطمه مردمی
۱۴۰۰/۷/۷
من کتاب متنی‌اش رو داستن اما صوتیش یک چیز دیگه‌اش واقعا عالیه
مجید ابوطالبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
دختر من کلاس دوم دبستان و اسمش آندرا است و بسیار باهوش است و از این کتاب مدرسه پرماجرا به دخترم انگیزه گرفت و من هم از این کتاب خوشم امد
مشاهده همه نظرات 69

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2

برای دریافت کتاب صوتی جشن شکلات: مدرسه پرماجرا 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.