معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی
قیمت:
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی که به قلم گروهی از بهترین نویسندگان ایرانی و خارجی به رشته‌‌ی تحریر درآمده، دربردارنده‌ی سی داستان زیبا و سرگرم‌کننده است که شب‌های سرد زمستانی شما را آکنده از گرما خواهد نمود.

درباره کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی:

داستان‌ها و افسانه‌ها بخش مهمی از معرفت و فرهنگ آدمی را تشکیل می‌دهند. بشر بدون این داستان‌ها و افسانه‌ها به موجود متمدنی که هست، بدل نمی‌شد. هر یک از ما، از زمانی که به دنیا می‌آییم، تا روزی که چشم بر جهان فرو می‌بندیم، با داستان‌ها زندگی می‌کنیم. البته این داستان‌ها همیشه نشاط‌انگیز و مفرح نیستند. گاهی روایت‌هایی تلخ و واقعی‌ از اتفاقات بدی‌اند که برای عزیزانمان رخ می‌دهد؛ گاهی هم اخبار ناگواری‌اند که اینجا و آنجا می‌شنویم. اما نگران نباشید؛ در داستان‌هایی که در کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی خواهید شنید، خبری از غم و اندوه و تلخی نیست.

در این اثر گلچینی رنگارنگ از داستان‌ها گرد آمده و خدمت شما مخاطبین گرامی عرضه شده است. برخی از قصه‌ها به قلم نویسندگان ایرانی و بعضی دیگر، توسط نویسندگان خارجی نوشته شده‌ است. (تعداد معدودی از داستان‌ها هم بازسازی و بازتألیفِ قصه‌های معروفند).

ساختار اثر به نحوی‌ست که برای هر شبِ کودک (یا شاید شنونده‌ی بزرگسالی که قصد سفر به عالم کودکی را دارد)، یک قصه در نظر گرفته شده. به این ترتیب، پس از سی شب، شنونده‌ی سی داستان زیبا و دلنشین خواهید بود.

درباره مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان:

هر کدام از عناوین این مجموعه نام یکی از ماه‌های تقویم شمسی، مثلاً دی، اسفند یا آذر را بر خود دارد. همچنین، تعداد داستان‌های موجود در هر اثر، با تعداد روزهای ماهی که عنوان کتاب از آن گرفته شده، یکی‌ست. مخاطب مجموعه‌ی حاضر کودکانی‌اند که دوست دارند شب خود را با گوش سپردن به یک داستان قشنگ و جذاب به پایان ببرند.

مهم‌ترین خصیصه‌ی مجموعه‌ی قصه‌هایی برای خواب کودکان این است که تمام آثار گردآمده در آن حاوی نگاه و پیامی بشردوستانه بوده، و عاری از نگاه‌های تبعیض‌آمیز قومی، مذهبی، جنسی و جنسیتی‌اند.

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی می‌شنویم:

یکی بود یکی نبود. یک موش خاکستری کوچولو بود که با پدر و مادر و نُه خواهر و برادرش در خونه‌ای کوچیک در انبار زیر شیروانی زندگی می‌کرد. خونه‌ی اونها یک جعبه‌ی کلاه کهنه بود که روی اون یه کلاه قرار داشت و دودکشی از کلاه بیرون اومده بود. روزی مادر موش‌ها به بچه‌هاش گفت: «بچه‌های من. شما حالا بزرگ شدین و دیگه بچه‌های کوچولو نیستین. این کلاه خیلی شلوغ شده. حالا وقت اون شده که پا به دنیای بیرون بذارین و برای خودتون خونه‌ای پیدا کنین.» پدر موش‌ها هم که روزنامه می‌خوند، با شنیدن حرف‌های مادر موش‌ها، روزنامه‌ش رو کنار گذاشت و گفت: «حق با مادرتونه. شما دیگه بزرگ شدین.» و بعد همه‌ی بچه‌ها رو بوسید.

هر کدوم از موش‌ها، اسباب‌بازی‌ها، شال‌گردن‌های تمیز و یک تکه پنیر رو درون دستمالی پیچیدن و خداحافظی کردن و برای پیدا کردن یه خونه‌ی تازه به راه افتادن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
شب اول
8 دقیقه
شب دوم
7 دقیقه
شب سوم
7 دقیقه
شب چهارم
6 دقیقه
شب پنجم
6 دقیقه
شب ششم
8 دقیقه
شب هفتم
10 دقیقه
شب هشتم
7 دقیقه
شب نهم
12 دقیقه
شب دهم
11 دقیقه
شب یازدهم
11 دقیقه
شب دوازدهم
8 دقیقه
شب سیزدهم
6 دقیقه
شب چهاردهم
10 دقیقه
شب پانزدهم
9 دقیقه
شب شانزدهم
10 دقیقه
شب هفدهم
14 دقیقه
شب هجدهم
6 دقیقه
شب نوزدهم
8 دقیقه
شب بیستم
5 دقیقه
شب بیست و یکم
10 دقیقه
شب بیست و دوم
8 دقیقه
شب بیست و سوم
4 دقیقه
شب بیست و چهارم
7 دقیقه
شب بیست و پنجم
10 دقیقه
شب بیست و ششم
6 دقیقه
شب بیست و هفتم
10 دقیقه
شب بیست و هشتم
8 دقیقه
شب بیست و نهم
14 دقیقه
شب سی‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویژیلا اشکان
ناشر چاپینشر پیدایش
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۱/۸/۲۳
فکرشم نمیکردم که بچه هام ازاین تیپ کتاب‌ها لذت ببرن اما مدتهای زیادی هرشب این داستانها و شنیدن وبا ارامش خوابیدن. صدای گوینده و روایت داستانها همخوانی خوبی دارن. درکل کتابهایی که کودکی ما رو به بچه‌ها مون پیوند بزنن خیلی دوستدارم. ممنونم برای انتخاب‌ها‌ی مناسب موسیقی و رذوی و موضوع و.. که یک کار درمجموع دوست داشتنی میشه...
فاطمه فرخنده
۱۴۰۲/۸/۱
محتوای داستانها و گویندگی بسیار بسیار عالی.
. پسرم تمام هشت جلدش رو چندین بار گوش کرده. چون متولد ماه مهر هست، منتظره صوتی ماه مهر هم بیاد. بدون کتابراه و این مجموعه‌ها خوابش نمیبره. متشکرررررم کتابراه.
S S
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
برای سن ۲ تا ۴ سال شاید مناسب باشه،
بچه ۶ ساله من که اصلا نپسندید
حیف هزینه پرداختی بابت خریدش
ساسان صالح زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بعضا قصه‌ها مناسب سن بچه‌ها نبودند... اما در کل توصیه می‌کنم.
زهرا گرجی
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب خوبی بود پسر من دوست داره ممنون کتابراه
Maryam Khazan
۱۴۰۱/۶/۲۴
خیلی‌ کتاب خوبی است. کلا قصه‌های خوب و آموزنده دارد
ندا حقایقی
۱۴۰۱/۸/۲
پسر من ۵ سالشه خیلی دوست داره
شایان
۱۴۰۱/۶/۲۸
برای خواب کودکان عالی
kiana jaliliyan
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتاب خوبی بود ومادوست داشتیم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.