معرفی و دانلود کتاب با سلولیت خداحافظی کنید

عکس جلد کتاب با سلولیت خداحافظی کنید
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با سلولیت خداحافظی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با سلولیت خداحافظی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با سلولیت خداحافظی کنید

کتاب با سلولیت خداحافظی کنید به قلم امیرحسین رحمانپور و محمدرضا اصفهانی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان به روش درست چربی‌های اضافی بدن را آب کرده و سلولیت را از بین برد.

طبق اعلام جامعه جراحان آمریکا، تنها در سال 2015 بیشتر از 220 هزار عمل لیپوساکشن برای رفع سلولیت انجام شده است. عمل رفع سلولیت محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده و افراد بیشتری به دنبال انجام آن هستند.

شاید به نظر برسد که لیپوساکشن، لیزر یا دیگر روش‌ها برای درمان سلولیت یک راه حل بسیار سریع و ساده هستند، اما این بدان معنا نیست که شما با درمان سلولیت در یک شب تغییر سایز بسیار بالایی را تجربه کنید.

منظور از سلولیت، پوست گود رفته و پرتقالی شکل است که در ناحیه‌های ران، لگن، شکم و باسن ایجاد می‌شود. حتی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا اعلام کرده است که لیپوساکشن برای درمان سلولیت موثر نیست. ‌هیچ چیز را نمی‌توان جایگزین یک رژیم سالم و ورزش کافی برای درمان سلولیت در نظر گرفت. با تمرکز روی کنترل وزن و حفظ سلامتی می‌توان سلولیت را مدیریت کرد.

سلولیت ظاهری برآمده یا فرو رفته دارد که با پا به سن گذاشتن در پاها، باسن، شکم و پشت بازوها دیده می‌شود. از فاکتورهای ایجاد کننده سلولیت می‌توان به ورزش نکردن، تغییرات هورمونی و رژیم غذایی اشاره کرد.

سلولیت در میان خانم‌ها بیشتر شایع است. می‌توان گفت که چیزی حدود 80 درصد از خانم‌ها درجه‌های مختلفی از سلولیت را تجربه می‌کنند. به خصوص که با پا به سن گذاشتن و از بین رفتن قابلیت کشسانی پوست سلولیت بیشتر می‌شود. با این حال سلولیت در هر سنی می‌تواند وجود داشته باشد حتی در میان نوجوانانی که با مشکلات وزن و تغییرات هورمونی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به عنوان یک وضعیت پوستی سلولیت یک مسئله جدی یا آسیب‌زا نیست. به همین خاطر افراد زیادی به آن توجه نمی‌کنند. اما در طرف مقابل برخی دیگر از دیدن ظاهر سلولیت رنج می‌برند و در تلاش برای رفع آن هستند.

در بخشی از کتاب با سلولیت خداحافظی کنید می‌خوانیم:

مزوتراپی راه حل جایگزین بدون جراحی به جای لیپوساکشن برای حذف چربی‌های ناخواسته است. لیپوساکشن به طور دائمی چربی‌های شکم، ران‌ها و پشت را حذف می‌کند. لیپوساکشن با عمل جراحی انجام می‌شود و در آن لوله‌های باریک پلاستیکی از طریق یک شکاف کوچک وارد پوست می‌شوند و چربی‌ها با استفاده از یک وکیوم به بیرون می‌کشند. لیپوساکشن را در زمان بیهوشی انجام می‌دهند.

اگر لیپوساکشن را یک راهکار دائمی برای حذف چربی‌ها می‌دانند اما ممکن است که ریکاوری آن تا 6 هفته طول بکشد. همچنین لیپوساکشن خطراتی مانند آسیب رگ‌های خونی و عصبی، بی قراری‌های پوستی، سوختگی و عفونت در پی دارد.

مزوتراپی نیازی به عمل جراحی ندارد اما چیزی حدود 10 جلسه یا بیشتر زمان می‌برد تا به خواسته‌ای که دارید برسید. اینکه مزوتراپی به طور موثری باعث حذف چربی‌ها بشود مشخص نیست. در این زمینه تحقیقات کافی وجود ندارد و متدهای بسیار زیادی برای انجام مزوتراپی وجود دارد.

لیپولیز یک تکنیک دیگر است که به مزوتراپی شباهت دارد. در زمان انجام لیپولیز، پزشک فسفاتیدیل کولین و دی اکسی کولات به چربی‌های زیر پوست تزریق می‌کند تا آن‌ها را بشکند. لیپولیز هم مانند مزوتراپی شواهد بسیار کمی دارد که نشان دهد این تکنیک سودمند است. انجمن جراحی پلاستیک آمریکا توصیه نمی‌کند که از لیپولیز یا مزوتراپی برای حذف چربی‌های ناخواسته استفاده کنید. دلیل انجمن جراحی پلاستیک نبود تحقیقات کافی برای تایید این تکنیک‌ها است.

فهرست مطالب کتاب

سلولیت چیست؟
دلایل اصلی سلولیت
خطر‌های لیپوساکشن
آیا چربی‌ها بعد از عمل لیپوساکشن باز می‌گردند؟
آیا عمل لیپوساکشن انجام دهیم؟
درمان طبیعی سلولیت
کدام مواد خوراکی باعث تشدید سلولیت می‌شوند؟
۱۱ روغن ضروری برای سلولیت
چگونه از روغن‌ها برای درمان سلولیت استفاده کنیم؟
کدام مواد غذایی سلولیت را بهتر یا بدتر می‌کنند؟
بهترین مواد خوراکی برای درمان سلولیت
درمان موضعی برای سلولیت
اسکراب قهوه
سرکه سیب برای درمان سلولیت
روغن نارگیل برای رفع سلولیت
چگونه با برس کشیدن سلولیت را رفع کنیم؟
بهترین حرکات ورزشی برای رفع سلولیت ران‌ و باسن
نوشیدنی‌های رفع کننده سلولیت
ارتباط کلاژن با سلولیت
نقش التهاب در سلولیت
التهاب چیست؟
عوامل التهاب چه هستند؟
نقش رژیم غذایی
نقش عضله در ظاهر سلولیت
چگونه عضله سازی کنیم؟
رژیم و عضله سازی
مواد غذایی موثر در عضله‌سازی
چگونه سم زدایی کنیم؟
چای‌ها و گیاهان سم زدا
نوشیدنی‌های سم زدا
سلولیت شکم
آیا ورزش به کاهش سلولیت شکم کمک می‌کند؟
سلولیت بازو
دلایل ایجاد سلولیت در بازو چیست؟
نکاتی برای رفع سلولیت بازوها
مزوتراپی
مزوتراپی چقدر موثر است؟
مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن
عوارض جانبی مزوتراپی
یوگا و سلولیت
فواید یوگا برای سلولیت
توصیه‌هایی برای یوگا
برنامه غذایی سلولیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با سلولیت خداحافظی کنید
نویسنده،
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات65
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با سلولیت خداحافظی کنید

mohsen farahani
۱۳۹۹/۵/۱۸
کتاب فوق العاده ایه به مربی‌های ورزشی خیلی توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنند👌👌
Haniye Safdarin
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
مطالبش خوب و کاربردیه، خسته نباشید میگم بهشون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با سلولیت خداحافظی کنید

برای دریافت کتاب با سلولیت خداحافظی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.