معرفی و دانلود کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

عکس جلد کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود نوشته‌ی الویرا لیندو، سفر بامزه و جذاب مانولیتو با کامیون فوق‌العادهٔ پدرش را تعریف می‌کند. این داستان از مجموعه «ماجراهای مانولیتو» گرفته شده است. الویرا لیندو به‌خاطر خلق این شخصیت، جایزهٔ ملی ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرد.

درباره کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود:

مانولیتو یک پسربچه اسپانیولی هشت سال و نیمه است که در مادرید زندگی می‌کند. او مدام درمورد همه چیز اظهارنظر می‌کند و هر چیزی را که می‌بیند، تحلیل می‌کند. او حتی در برخی مواقع به خودش این اجازه را می‌دهد که از خانواده خود متنفر باشد. داستان‌های مانولیتو ماجراهای کاملاً واقعی هستند و این پیام را به کودکان می‌رسانند که انسان‌ها خطاپذیر هستند؛ حتی اگر بچه باشند.

او در این تابستان قرار است به همراه پدرش به سفر برود و می‌داند که پدرش در جاده نباید حوصله‌اش سر برود یا پشت فرمان بخوابد. پس شروع کرد برای او ماجراهایی را که در طول هفته برایش پس آمده بود، تعریف کرد. وقتی آن‌ها به مقصد رسیدند و خوابیدند، ناگهان پدرش در یک شب ناپدید شد. مانولیتو هم برای پیداکردن او شرع به تحقیق و جستجو کرد.

الویرا لیندو در کتاب مانولیتو به سفر می‌رود (Manolito part en voyage) داستانی بامزه از مانولیتو تعریف می‌کند که هم شما را می‌خنداند و هم چیزهای مختلفی به شما یاد می‌دهد.

درباره مجموعه مانولیتو:

این مجموعه به کودکان یاد می‌دهد که ادب و اخلاق را بسیار مهم‌تر از درس خواندن و نمره بالاگرفتن بدانند. همچنین کودکان با شنیدن این داستان‌ها به این نکته پی می‌برند که مهم‌تر از درس خواندن و انجام تکالیف، درس زندگی و اخلاق است. یعنی دقیقاً چیزهایی که زیاد در مدرسه یاد نمی‌دهند. مجموعه مانولیتو به‌خوبی دغدغه انسان معاصر را به تصویر می‌کشد و فضا را برای هر کودکی در هرجایی باورپذیر و جهانی می‌کند. این داستان‌ها برخلاف دیگر آثار کودک و نوجوان فاقد هیچ‌گونه پند و اندرز یا نصیحت‌های خسته‌کننده است.

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکانی که به داستان‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

الویرا لیندو را بیشتر بشناسیم:

این نویسندهٔ درخشان و روزنامه‌نگار برجسته اسپانیایی در سال 1962 متولد شد. او در رشتهٔ خبرنگاری و در دانشگاه یو سی‌ام به تحصیل پرداخت و پس از مدتی آن را رها کرد. الویرا لیندو (Elvira Lindo) پس از ترک تحصیل به‌عنوان گوینده و بازیگر در تلویزیون و رادیو مشغول به کار شد. لیندو بعد از پایان فعالیت خود در رادیو، شروع به نوشتن داستان‌های مانولیتو کرد و از آن زمان این مجموعه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

وی برای یکی از جلدهای مجموعه مانولیتو جایزهٔ ملی ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرد. الویرا لیندو همچنین به‌غیر از نگارش مجموعه مانولیتو چند نمایشنامه و فیلم‌نامه نیز منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود می‌شنویم:

چندین بار توی رادیوی محلی اعلام کردن. هفتهٔ ژاپن شروع شد. بعد از اون صدای کوبیدن طبل فلزی به گوش می‌رسید که مو رو به تن آدم سیخ می‌کرد. ژاپن به فروشگاه نزدیک خونه‌ی ما اومده بود و مادرم که از ذوق می‌خواست جشن بگیره به لوییزه تلفن کرد.

- «شنیدی؟ هفته‌ی ژاپن شروع شده.»
- «بله میدونم. اتفاقا داشتم لباس می‌پوشیدم. نباید وقتو تلف کنیم.»
مادرم به هر دری زد تا ماهارو با خودش نبره. ولی هیچکس حاضر نبود از ما نگهداری کنه. از پدربزرگم خواست.
اون جواب داد: «امروز بعدازظهر نمیشه کاتالینا. فینال گوی بازی تو پارک اعدامیه.»
- «اشکالی نداره خب اینارم با خودت ببر.»
- «آخه دوستام قبول نمی‌کنن دخترم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
قسمت اول: خداحافظ کارابانشل
39 دقیقه
قسمت اول / بخش دو
30 دقیقه
قسمت دوم: هفته‌ی ژاپن
34 دقیقه
قسمت دوم / بخش دو
35 دقیقه
قسمت سوم: زوروی مالواروسا
49 دقیقه
قسمت سوم / بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

وضیعی وضیعی
۱۴۰۲/۷/۸
کتابهای مانولیتو برای بچه‌ها جذاب هستن همشون، اینم همینطور، گوینده هم خوبه
hadiseh rasouli
۱۴۰۱/۷/۱
مجموعه‌ی مانولیتو جالب‌ترین داستان صوتیه که شنیدم پیشنهاد میکنم
رادمهر ابدالی
۱۴۰۰/۹/۲۴
بسیار عالی و خنده دار
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

برای دریافت کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.