معرفی و دانلود کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

عکس جلد کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

گاهی اوقات فرصت‌های زندگی شبیه پروانه‌هایی هستند که دورمان می‌چرخند تا توجه ما را به خودشان جلب کنند. در کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟، نوشته‌ی کوبی یامادا با پسربچه‌ای آشنا می‌شوید که مدام فرصت‌های درخشانی بر سر راهش قرار می‌گیرد، اما او واقعاً نمی‌داند باید چطور از آن‌ها استفاده کند. باید دید پسربچه‌ی داستان سرانجام می‌تواند راه استفاده از فرصت‌های زندگی‌اش را پیدا کند یا نه؟ گفتنی‌ست این کتاب نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

فرصت‌های زندگی می‌توانند برای ما اتفاقات ویژه‌ای را به وجود بیاورند. مثلاً دوستی‌های تازه، کشف راه‌های جالب برای رسیدن به اهدافمان، لذت بردن از طبیعت و هزار چیز دیگر که به مرور سر راهمان قرار می‌گیرند.

در کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ (What Do You Do With a Chance?)، نوشته‌ی کوبی یامادا (Kobi Yamada) ماجرای پسربچه‌ای را می‌خوانید که فرصت‌های طلایی به شکل پروانه‌هایی زیبا و درخشان وارد زندگی‌اش می‌شوند، اما او نمی‌داند چطور می‌تواند آن‌ها را به دست بیاورد.

درواقع او از فرصت‌های جدید می‌ترسد و چون چیزی درباره‌شان نمی‌داند، ترجیح می‌دهد نادیده‌شان بگیرد. تا این‌که یک روز متوجه می‌شود دیگر فرصتی به او توجه نمی‌کند و پروانه‌های طلایی دورش نمی‌چرخند. او که از این مساله خیلی غمگین است، تصمیم بزرگی می‌گیرد.

پسربچه به خودش قول می‌دهد خودش را برای در آغوش گرفتن فرصت‌های طلایی‌اش آماده کند؛ حتی اگر همه‌چیز تازه و کمی اضطراب‌آور به نظر برسد. پس شروع می‌کند به دلداری دادن خودش. باید دید فرصت طلایی او دوباره سراغش می‌آید و می‌تواند تمام اشتیاقش را برای داشتن آن به کار بگیرد؟

خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند اجازه بدهید اتفاقات تازه وارد زندگی‌تان شوند و روزهایتان را پر از تجربه و شوق لمس ناشناخته‌ها کنند. فرصت‌ها به شما کمک خواهند کرد که خودتان را بهتر بشناسید، با آدم‌های تازه‌ای روبه‌رو شوید و بتوانید استعدادهایتان را بهتر شکوفا کنید.

ممکن است اولش همه‌چیز دشوار به نظر برسد. اما مهم این است که شجاعت به خرج بدهیم و فرصتمان را بشناسیم و جدی بگیریم. آن‌وقت خواهیم دید در آغوش گرفتن آشانس‌ها آن‌قدرها هم کار دشواری نیست؛ فقط کافی است بخواهیم.

این اثر در شمار سری کتاب‌های (? what do you do with) قرار دارد. گفتنی‌ست این مجموعه جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده و مورد استقبال زیاد خوانندگان واقع شده. کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ ترجمه‌ی احمد تصویری است که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده و در دسترس کودکان علاقه‌مند به داستان‌های تصویری قرار دارد.

جوایز و افتخارات کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

  • برنده‌ی جایزه‌ی ناشر مستقل در بخش کتاب‌های مصور کودکان
  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری گودریدز

نکوداشت‌های کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

  • کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ داستانی ساده است که پیامی شگفت‌انگیز درباره‌ی غلبه بر ترس‌ها و آزادانه پرواز کردن به ما می‌دهد. (Foreword Reviews)

  • این کتابی‌ست که خوانندگان را عمیقاً به فکر فرو می‌برد و می‌تواند بر بحث‌های فلسفی و مهارت حل مسئله آن‌ها اثر بگذارد. (Kirus Reviews)

  • کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ ارزش این را دارد که چندین‌بار با صدای بلند خوانده شود. این اثر به کودکان آموزش می‌دهد که آن‌چه وجود انسان‌ها را می‌سازد، احساسات متنوع و متضاد آن‌هاست. (Children Bookshelf)

کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ مناسب چه کسانی است؟

کودکان بالای 3 سال می‌توانند از خواندن این داستان تصویری آموزنده لذت ببرند و ارزش فرصت‌های زندگی خود را بیشتر بدانند.

با کوبی یامادا بیشتر آشنا شویم

کوبی یامادا نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است که تاکنون کتاب‌های الهام‌بخش بسیاری برای کودکان نوشته. او همچنین ریاست شرکت «Compendium» را برعهده دارد. «کتاب من و معلمم» نام اثر دیگری از این نویسنده است که آن را برای کودکان نوشته.

در بخشی از کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ می‌خوانیم

دوروبرم می‌چرخید. هی خودش را نشان می‌داد و مثل پروانه این‌طرف و آن‌طرف می‌رفت؛ انگار دوست داشت بگیرمش. دستم را به طرفش دراز کردم اما چون ته دلم ازش می‌ترسیدم، خودم را عقب کشیدم.

این‌طوری شد که فرصتم پَر زد و رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-9890-20-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟

برای دریافت کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.